bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Майстер-клас: Які стратегії працюють для редакцій в сучасних реаліях медіа-бізнесу?
30.09.2013

11 жовтня 2013 р. МГО «Інтерньюз-Україна» запрошує українських редакторів, медіа-менеджерів, власників онлайн-видань взяти участь у майстер-класі Дітмара Шантіна (Dietmar Schantin) в Києві на тему «Які стратегії працюють для редакцій в сучасних реаліях медіа-бізнесу?”

Сфера кваліфікації Дітмара Шантіна - стратегії розвитку для ЗМІ, в тому числі розбудова цифрового бізнесу,  комунікаційні стратегії та управління брендингом. Детальніше: www.instituteformediastrategies.com

Під час майстер-класу експерт запропонує огляд:

-          тенденцій розвитку  платного контенту, медіа-брендингу та внутрішньої структури ЗМІ;

-          сильних і слабких сторін ключових моделей ньюзрумів;

-          уроків впровадження цифрових технологій  з досвіду європейських медіа.

Дітмар Шантін – засновник Інституту медіа-стратегій (Австрія), директор проекту Newsplex (Всесвітня газетна та інформаційно-видавнича асоціація WAN-IFRA). Пан Шантін відомий в медіа-індустрії як інноватор і розробник серії сучасних редакційних концепцій, що застосовуються в багатьох країнах світу.

На посаді виконавчого директора WAN-IFRA Newsplex він працював з Telegraph Media Group UK, Ringier Media Group, Archant Group, Associated News Media UK, Axel Springer Germany. Пан Шантін має ступінь Ph.D in Economics and Technology, сфера його досліджень - стратегії розвитку бізнесу.

Єдиний майстер-клас Дітмара Шантіна відбудетьсяу п’ятницю, 11 жовтня, з 18.00 до 20.30.

Де: офіс Інтерньюз-Україна за адресою м. Київ, вул. Ризька,15 метро Дорогожичі.

Для кого: редактори, медіа-менеджери, власники онлайн-видань та мультимедійні журналісти.

Умови: участь – безкоштовна, передбачає конкурсний відбір. Для реєстрації необхідно заповнити онлайн-заявку: http://bit.ly/lecture11 до 18.00 6 жовтня. Усі апліканти будуть проінформовані про  результативідбору 8 жовтня до 18.00. Майстер-клас відбудеться англійською мовою.

Увага!  Інтерньюз-Україна надає можливість для десяти відібраних учасників з-поза меж Києва надати тревел-грант та проживання на одну добу.

Довідка:

Інститут медіа стратегій (The Institute for Media Strategies) -  австрійська приватна організація з розробки та реалізації медіа-стратегії, які закладають підґрунтя для стійкої і рентабельної роботи редакцій. Організація має партнерські відносини зі ЗМІ з понад 20 країн. Детальніше: instituteformediastrategies.com.

WAN-IFRA Newsplex - це міжнародний центр з розробки редакцій майбутнього при Всесвітній газетно та інформаційно-видавничій асоціації. Команда WAN-IFRA Newsplex надає консультативні послуги та підтримку для реалізації медіа-інтегрованих проектів та редакційних стратегій з метою збільшення їх ефективності, прибутковості та забезпечення сталої роботи в умовах змін.

Для подальших довідок контактуйте: Юлія Бабко, координатор програм нових медіа МГО «Інтерньюз-Україна», 063 710 13 96, jbabko(at)internews.ua, facebook.com/Julia.babko.

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.