bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Тренінг “Соціальні комунікації як інструмент впливу на суспільство”
07.06.2013

14 червня 2013 року з 10.00 до 13.00 Український форум благодійників разом з агенцією «42 медіа» проводить тренінг «Соціальні комунікації як інструмент впливу на суспільство». Захід відбувається в рамках просвітницької програми Українського форуму благодійників «НА ВЧИСЬ!».

Медійне середовище сьогодні переповнене розвагами на телебаченні, популізмом в інтернеті та псевдопротестами в соціальних мережах. На цьому фоні поза публічним обговоренням залишаються справді важливі теми, що торкаються щоденного життя кожного: здоров’я, екологія, культура, історія, освіта, дитяча освіта, фінансова грамотність, дотримання базових прав людини.  Ці теми обговорюються поверхнево, медіа не несе ні нової інформації, ні порад, ні висновків, ні перспективи. 

Мета тренінгу - показати можливості та перспективи використання соціальних комунікацій для донесення суспільно важливої інформації до суспільства.  

Основні питання, що будуть висвітлені під час тренінгу: 

1.Комунікаційні кампанії «без прикрас»Що стоїть за міфами та ілюзіями про «ефективні комунікації»? Що не працює та чому?  Які упішні кейси варто взяти на озброєння?

2.Соціальне комунікування як модель суспільного діалогу. Чого не може собі дозволити не знати ініціатор кампаній? Температура і предмет громадського дискурсу. Дискурс диктує наші комунікаційні спалахи, чи ми формуємо порядок денний своїми інформаційними інтервенціями?

3.В заручниках у технологій. Не-новизна «нових» медіа та/або «нелінійного» креативу. «Нові медіа» як інструмент а не самоціль. 

4. «Секрети»професіоналів щодо  роботи в соціально-інформаційному просторі. Як громадським організаціям використовувати свій неймовірний потенціал знань та прогресивних ідей з більшою ефективністю? 

Учасники заходу:
захід буде корисним для представників (керівники, менеджери, координатори проектів/програм) членів Українського форуму благодійників, інших благодійних фондів та організацій, співробітників бізнес-компаній, які відповідають за реалізацію благодійних програм; приватних благодійників та всіх, хто піклується про
донесення серйозних та важливих ідей до українського суспільства. 

Адреса проведення буде повідомлена зареєстрованим учасникам додатково.

Реєстрація:

для реєстрації необхідно заповнити реєстраційну форму та надіслати її до 18:00 12 червня 2013 року на електронну адресу events.ufb@gmail.com.

Умови участі:
Члени Українського форуму благодійників:
1 особа від організації - участь безкоштовна; кожна наступна особа - реєстраційний внесок 50 грн.

Не члени Українського форуму благодійників:
1 особа від організації - 100 грн.; кожна наступна особа - реєстраційний внесок 50 грн.

Реєстрація для участі у тренінгу є обов’язковою. Члени Українського форуму благодійників та представники організацій, що подали свої реєстраційні заявки першими, матимуть перевагу.

Підтвердження про свою участь у тренінгу учасники отримають 13 червня 2013 року.

Оплата реєстраційного внеску:
Безготівковим переказом
Благодійна організація «Український форум благодійників»,
м. Київ, вул. Артема, 46;
Код ЄДРПОУ 33886435, п/р 26003100748;
ВАТ «Райффайзен Банк Аваль», МФО 380805.
Призначення платежу: добровільна пожертва на статутну діяльність.
Оплата має надійти до початку майстер-класу

Готівкою 13 червня 2013 року під час майстер-класу.

Експерти:

Олексій Ковжун

Організатор перших фестивалів актуальної музики початків Незалежності, один з творців авторського телебачення в Києві наприкінці 80-х та початку 90-х (телеканали ТЕТ та «Новий»).  Фахівець в сфері реклами – пройшов шлях від копірайтера до креативного директора (BatesUkraine, Saachi & Saachi). Консультант російської кампанії «Голосуй або програєш» в 90-х роках, та низки українських політиків в 2000-х. В якості медіа-експерта був розробником першої в Україні громадсько-політичної соціальної мережі «Ідеальна Країна». Останні кілька років працює консультантом в сфері соціальних комунікацій для благодійних фондів (Анти-СНІД Олени Пінчук, UNICEF-Ukraine, українське бюро ВООЗ), розробник кампаній «Захворів – сиди вдома», «Сіль йодована – діти здорові» та низки інших. 

 

Тарас Кузьмов

Розпочав кар’єру у Львівському резонансному тижневику «Post-Поступ». Згодом очолював програми тренінгів для представників регіональних ЗМІ в Міжнародному Медіа Центрі - Інтерньюз. В якості керівника Інтерньюз-Україна розробляв та впроваджував навчальні програми для комерційних ЗМІ, інформаційно-просвітницькі кампанії, різноманітні комунікаційні проекти. З 1997 року тісно співпрацює в якості консультанта з британською неприбутковою організацією Thomson Media Foundation, в рамках роботи з якою організував та провів в якості тренера десятки семінарів та майстер-класів в сфері комунікацій. Один з керівників проекту «Громадське радіо» - гучної спроби створення розмовного радіо найвищих стандартів в Україні у 2002 році. Дійсний член Комісії з журналістської етики Україні. За свою кар’єру був співзасновником та керівником низки ГО - “Хартія-4”, “Громадське Радіо”, “Ідеальна країна”. Регулярно проводить тренінги та консультації для ГО України та країн колишнього Радянського Союзу. 

Роман Вибрановський

Журналіст та продюсер, починав діяльність на регіональній телекомпанії, з 2002 працював головним продюсером «Громадського радіо» - першого незалежного розмовного радіо в Україні. З 2005 року займався підготовкою громадсько-політичних спецпроектів на Першому Національному телеканалі (директор публіцистичних програм) та документальних фільмів на каналі 1+1. В сфері громадської роботи очолював програму підтримки молоді «Простір Змін» в фонді «OpenUkraine»,  брав участь у розробці низки інформаційний проектів у сфері охорони здоров’я для українського бюро ВООЗ, UNICEFUkraineта UNDP. В 2011 – 2012 очолював адвокаційний проект – компонент програми «Зупинимо туберкульоз в Україні» за підтримки Глобального Фонду (9 раунд). 

«42 медіа» - це об’єднання експертів, які тривалий час реалізовують проекти, покликані доносити суспільно важливу інформацію до громади та провокувати серйозну дискусію навколо ключових тем розвитку країни.

Для того щоб докластися до змін «42 медіа»:  

  • Розробляє та реалізовує освітні, дискусійні, інформаційні проекти. 
  • Використовує всі можливі канали доступу до громади (аудиторії).
  • Здійснює проактивну підтримку експертних кіл.

Контакти

  • +38 044 425 92 94

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.