17 травня 2012 року з 10.00 до 14.00 Український форум благодійників організовує в рамках програми «НА ВЧИСЬ» семінар «Практичні аспекти співпраці благодійників із державним архівом».
Яким чином нащадки через 100 років зможуть дізнатися про те, що робила і чого досягла за роки своєї діяльності ваша благодійна організація? Мабуть так само, як і ми сьогодні дізнаємося про діяльність перших благодійних фондів, які були створені нашими предками, - з державних архівів, АЛЕ, за умови, що ви цю інформацію туди передасте.
На семінарі Українського форуму благодійників «Практичні аспекти співпраці благодійників з державним архівом» спеціалісти Центрального державного архіву громадських об’єднань України розкажуть про особливості підготовки документів для архівації та порядок передачі їх до державних архівів.
Мета заходу: розкрити практичні аспекти зберігання документів благодійної організації та передачі їх в архів.
Експерти:
Основні питання, що будуть висвітлені під час семінару:
Експертиза цінності документів, їх відбір і підготовка до архівного зберігання.
Порядок передачі документів до державних архівів.
Використання архівних документів.
Учасники заходу: захід буде корисним для представників (керівники, менеджери, координатори проектів/програм) членів Українського форуму благодійників, інших благодійних фондів та організацій, співробітників бізнес-компаній, які відповідають за реалізацію благодійних програм; приватних благодійників та всіх, хто піклується про якісне збереження інформації про благодійну діяльність.
Умови участі у заході:
Кошти, зібрані під час реєстрації, будуть спрямовані Українським форумом благодійників на створення інформаційної бази Форуму з питань благодійництва, зокрема на придбання спеціалізованої літератури.
Час та місце проведення: 17 травня 2012 року з 10.00 до 14.00 (початок реєстрації о 9.30).
Адреса: центральний офіс МФ “Відродження”, м. Київ, вул. Артема, 46, 2-й поверх.
Реєстрація: Для реєстрації необхідно заповнити реєстраційну форму та надіслати її до 15 травня 2012 року включно на електронну адресу [email protected].
У зв’язку з обмеженою кількістю місць, реєстрація обов’язкова. Члени Українського форуму благодійників та представники організацій, які подали свої реєстраційні заявки першими, матимуть перевагу.
Підтвердження участі у тренігу учасники отримають 16 травня 2012 року.
Оплата реєстраційного внеску: Безготівковим переказом Благодійна організація «Український форум благодійників», м. Київ, вул. Артема, 46; Код ЄДРПОУ 33886435, п/р 26000100748; ВАТ «Райффайзен Банк Аваль», МФО 380805. Призначення платежу: добровільна пожертва на статутну діяльність. Оплата має надійти до початку тренінгу
Готівкою 17 травня 2012 року під час семінару.
Більш детальна інформація за телефоном +38, контактна особа Дар’я Непочатова, керівник програм Українського форуму благодійників.
Коментарі