Тренінг «Розробка, аналіз та впровадження систем адміністративних і управлінських політик для організацій некомерційного сектора, як концептуальних основ функціонування»
Мета:
- Допомогти побудувати систему ефективного управління організацією, як в цілому, так і окремо системами кадрового потенціалу, фінансовими і матеріальними активами організації.
- Надати консультаційну допомогу в практиці впровадження основних політик і процедур для підвищення організаційної спроможності неприбуткових організацій та виходу на міжнародний рівень.
Програма:
1. Основні законодавчі норми, що регулюють статутну діяльність і фінансове управління в неприбутковій організації.
- Законодавчі відмінності між роботою громадських неприбуткових організацій та благодійних організацій.
- Роль статутних документів у порядку обліку неприбуткової організації, і її роботі в цілому.
- Моніторинг міжнародної технічної допомоги державними органами, податковою інспекцією та донорами.
2. Правила і критерії оцінки встановлених в організації адміністративних та управлінських систем і процедур:
- Стратегічне планування
- Організаційний розвиток
- Робоче планування
- Організаційна структура
- Управління кадрами
- Управління проектами
- Управління майном організації
- Проведення закупівель і тендерів.
- Здійснення відряджень
- Фінансових процедур
- Бухгалтерського і податкового обліку
- Внутрішнього контролю та управління ризиками.
- нформаційних систем.
3. Міжнародний аудит, як підтвердження організаційного потенціалу та можливостей ОГО, системності роботи та правил функціонування організації.
- Правила роботи і вибір аудиторської компанії, відповідно до вимог донорів.
- Критерії для проведення аудиту та проведення тендера на аудиторські послуги.
- Аудит з метою підтвердження витрат по грантовим угодами і аудит для вирішення проблемних питань. Різниця між ними.
- Проведення міжнародного аудиту. Як побудувати роботу грамотно з аудиторською компанією і аудиторами.
4. Практікум “Підготовка звітності для донора / USAID та перевірка аудиторами відповідно до”:
- Інструкції з менеджменту грантів
- Звіту про виконання проекту
- Фінансового звіту
- віту донору по сплаті ПДВ
- Облік частки загального фінансування.
- Вимог «GUIDELINES FOR FINANCIAL AUDITS CONTRACTED BY FOREIGN RECIPIENTS», USAID.
Формат навчання: 1 день, з 10:00 до 17:30, з розбивкою на дослідження та практикуми.
Вартість участі одного слухача 1200 грн., За участю двох учасників - знижка 5%.
Регістрація за телефоном: (044) 461-96-97, 332-69-24 або e-mail: [email protected]
Лектор
Шкурка Лариса - керуючий партнер Аудиторсько-консалтингової групи “Компас”, провідний аудитор фірми (Сертифікат серії А).Закінчила Київський державний економічний університет за програмою “Менеджмент проектів і консалтинг”, має кваліфікацію магістра ділового адміністрування. Володар Сертифіката фахівця лізингового бізнесу.
Сертифікат випускається спільно Агентством США з міжнародного розвитку (USAID). Член правління ГО «Союз Сертифіковані спеціалісти лізингу.»
Має досвід роботи
- в організації та побудові фінансового обліку групи компаній за НСБО та МСФЗ, розробки та впровадження адміністративних та управлінських процедур для організацій некомерційного сектора;
- побудови управлінського обліку: оперативне та стратегічне планування, організація і контроль бюджетного процесу, аналіз виконання бюджету, облік в розрізі центрів доходів і центрів витрат;
- прогнозування грошових потоків та оцінка економічної ефективності бізнес-процесів. Розробка бізнес-схем та бізнес планів, оцінка, ведення та аналіз інвестиційних проектів.
Співавтор книги “Керівництво по лізингу”. Написання книги профінансовано проектом USAID “Ініціатива сприяння кредитуванню”.
Автор статей в журналі “Дебет - Кредит”. Досвід проведення відкритих і корпоративних тренінгів з фінансів, фінансового та податкового обліку, ПДФО, фінансовому плануванню та моніторингу.
Коментарі