bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Тренінг з розробки та впровадження систем адміністративних і управлінських політик
05.04.2012

Тренінг «Розробка, аналіз та впровадження систем адміністративних і управлінських політик для організацій некомерційного сектора, як концептуальних основ функціонування»

Мета:

  • Допомогти побудувати систему ефективного управління організацією, як в цілому, так і окремо системами кадрового потенціалу, фінансовими і матеріальними активами організації.
  • Надати консультаційну допомогу в практиці впровадження основних політик і процедур для підвищення організаційної спроможності неприбуткових організацій та виходу на міжнародний рівень.

Програма:

1. Основні законодавчі норми, що регулюють статутну діяльність і фінансове управління в неприбутковій організації.

  • Законодавчі відмінності між роботою громадських неприбуткових організацій та благодійних організацій.
  • Роль статутних документів у порядку обліку неприбуткової організації, і її роботі в цілому.
  • Моніторинг міжнародної технічної допомоги державними органами, податковою інспекцією та донорами.

2. Правила і критерії оцінки встановлених в організації адміністративних та управлінських систем і процедур:

  • Стратегічне планування
  • Організаційний розвиток
  • Робоче планування
  • Організаційна структура
  • Управління кадрами
  • Управління проектами
  • Управління майном організації
  • Проведення закупівель і тендерів.
  • Здійснення відряджень
  • Фінансових процедур
  • Бухгалтерського і податкового обліку
  • Внутрішнього контролю та управління ризиками.
  • нформаційних систем.

3. Міжнародний аудит, як підтвердження організаційного потенціалу та можливостей ОГО, системності роботи та правил функціонування організації.

  • Правила роботи і вибір аудиторської компанії, відповідно до вимог донорів.
  • Критерії для проведення аудиту та проведення тендера на аудиторські послуги.
  • Аудит з метою підтвердження витрат по грантовим угодами і аудит для вирішення проблемних питань. Різниця між ними.
  • Проведення міжнародного аудиту. Як побудувати роботу грамотно з аудиторською компанією і аудиторами.

4. Практікум “Підготовка звітності для донора / USAID та перевірка аудиторами відповідно до”:

  • Інструкції з менеджменту грантів
  • Звіту про виконання проекту
  • Фінансового звіту
  • віту донору по сплаті ПДВ
  • Облік частки загального фінансування.
  • Вимог «GUIDELINES FOR FINANCIAL AUDITS CONTRACTED BY FOREIGN RECIPIENTS», USAID.

Формат навчання: 1 день, з 10:00 до 17:30, з розбивкою на дослідження та практикуми.

Вартість участі одного слухача 1200 грн., За участю двох учасників - знижка 5%.

Регістрація за телефоном: (044) 461-96-97, 332-69-24 або e-mail: [email protected]

Лектор

Шкурка Лариса - керуючий партнер Аудиторсько-консалтингової групи “Компас”, провідний аудитор фірми (Сертифікат серії А).Закінчила Київський державний економічний університет за програмою “Менеджмент проектів і консалтинг”, має кваліфікацію магістра ділового адміністрування. Володар Сертифіката фахівця лізингового бізнесу.

Сертифікат випускається спільно Агентством США з міжнародного розвитку (USAID). Член правління ГО «Союз Сертифіковані спеціалісти лізингу.»

Має досвід роботи

  • в організації та побудові фінансового обліку групи компаній за НСБО та МСФЗ, розробки та впровадження адміністративних та управлінських процедур для організацій некомерційного сектора;
  • побудови управлінського обліку: оперативне та стратегічне планування, організація і контроль бюджетного процесу, аналіз виконання бюджету, облік в розрізі центрів доходів і центрів витрат;
  • прогнозування грошових потоків та оцінка економічної ефективності бізнес-процесів. Розробка бізнес-схем та бізнес планів, оцінка, ведення та аналіз інвестиційних проектів.

Співавтор книги “Керівництво по лізингу”. Написання книги профінансовано проектом USAID “Ініціатива сприяння кредитуванню”.

Автор статей в журналі “Дебет - Кредит”. Досвід проведення відкритих і корпоративних тренінгів з фінансів, фінансового та податкового обліку, ПДФО, фінансовому плануванню та моніторингу.

Контакти

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.