bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Семінар з обліку та оподаткування для ОГС
16.03.2012

26 березня Аудиторсько-консалтингова група «Компас» запрошує директорів неприбуткових організацій, фінансових директорів, головних та рядових бухгалтерів на семінар.

Семінар проводиться за підтримки IREX. IREX - це міжнародна неприбуткова організація, яка адмініструє інноваційні програми для розвитку лідерського потенціалу з метою покращення якості освіти.

Цільова аудиторія: директори неприбуткових організацій, фінансові директори, головні і рядові бухгалтера.

Мета: надати консультаційну допомогу бухгалтерам неприбуткових організацій в постановці облікового механізму своєї організації; розглянути актуальні питання, пов’язані з діяльністю неприбуткових організацій, а саме бухгалтерського та податкового законодавства; висвітлити останні зміни в законодавстві.

Програма:

1. Особливості облікової політики в неприбуткових організаціях.

  • Вимоги до облікової політики відповідно до українського законодавства.
  • Правила написання наказу про облікову політику в неприбуткових організаціях.

    - форми і методи бухгалтерського обліку;
    -посадові обов’язки головного бухгалтера;
    - методи визнання доходів і витрат;
    -принципи обліку ОФ, МНМА, МШП;
    - терміни проведення інвентаризації і т.д.)
     
  • Приклад наказу про облікову політику для благодійної організації (доповнення).

2. Бюджетування, як основа фінансового менеджменту в неприбутковій організації. • Річний кошторис для неприбуткової організації (складання, документальне оформлення його затвердження).

  • Принципи розподілу витрат на адміністративні та «здійснені для виконання неприбуткової діяльності».
  • Благодійна програма, як необхідна складова бюджетування в благодійних організаціях.
  • Звіт про виконання річного кошторису і його відображення в податковому обліку (документальне оформлення, підготовка податкового звіту про використання коштів неприбутковою організацією)

3. Особливості фінансового менеджменту при адмініструванні програм профінансованих іноземними донорами.

  • Загальні вимоги до підготовки бюджетних пропозицій.
  •  Вимоги до підготовки звітів та оформлення звітних документів. Особливості при звітності по проектах, профінансованим USAID.

4. Ефективна організація документообігу в неприбуткових організаціях, як основа сполучення всіх складових обліку: бухгалтерського, управлінського, податкового.

5. Правильний “time management” (приклад організації документообігу по видатках на оплату праці).

6. Правила податкового обліку та податки в неприбуткових організаціях.

7. Нововведення при роботі з СПД.

Вартість участі одного слухача 1200 грн., За участю двох учасників - знижка 5%.

Додаткова інформація: (044) 461-96-97, 332-69-24.

Контакти

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.