bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Велика риба в маленькому ставку: все про нішевий маркетинг
01.11.2011

4 листопада Міжнародна бізнес-школа “Nikland» та портал ProPR проведуть круглий стіл, присвячений маркетингу, рекламі і PR в рамках вузької ніші.

Вузька ніша - це сукупність споживачів, об’єднаних навколо однієї загальної потреби, або мають яскраво виражені спільні ознаки. З розвитком сучасних комунікативних технологій, маркетинг в рамках ніш знаходить небачену популярність.

Своєю думкою з приводу ефективності нішевого просування поділяться експерти в області маркетингу: Антон Жорін, life:); Юлія Юркевич, “Бегун Україна”; Назар Гриник, агентство мобільного маркетингу LEAD9; Михайло Черняк, Trendwatching Ukraine (Група АДВ України); Ірина Серова, PRof Communication PR Agency, автор курсу “Базовий курс PR, основи майстерності” Міжнародної бізнес-школи “Nikland”.

Модератором заходу виступить Михайло Герцберг, головний редактор порталу ProPR.

Більш детальну інформацію можна дізнатися на Facebook-сторінці заходу.

Місце і час проведення: м.Київ, вул.Басейна, 1 / 2 (Конференц-хол IBS “Nikland”) з 13:00 до 15:00.

Участь безкоштовна, за умови попередньої реєстрації. Контактна особа для реєстрації: Юлія Курченко [email protected] (044) 461-97-27. Потрібно повідомити: ПІБ, компанію, посаду, е-mail, тел.

Інформація про організаторів Міжнародна бізнес школа “Nikland” - провідна бізнес-школа нового покоління, покликана формувати й виховувати лідерів, готових застосовувати свої професійні знання в умовах швидкозростаючих ринків. ProPR.com.ua - спеціалізірованний Інтернет-ресурс про PR. З 2003 висвітлює ринок PR-послуг України і світу. Автор проекту-АлександрСтефановіч.

Контакти

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.