bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Майстер-клас Джозефа Галарно “Свобода слова в епоху цифрових технологій”
12.09.2011

14 вересня за підтримки Мережі соціальної журналістики та в рамках Першого Міжнародного Фестивалю «Книжковий Арсенал» відбудеться відкрита гостьова лекція на тему «Свобода слова в епоху цифрових технологій» від колишнього директора з виробничих питань і генерального менеджера цифрової галузі компанії The Newsweek/Daily Beast Джозефа Галарно.

Цифрова революція не просто створила нові канали, якими видавці можуть привернути увагу читачів; це трансформація, що загрожує самому шляхові, яким видавнича індустрія робила свій бізнес протягом десятків і навіть сотень років. Якщо б кожен міг стати видавцем де завгодно, чи можливо було б заново винайти книгоіндустрію?

Під час презентації буде продемонстровано і обговорено приклади з американської книжкової, журнальної й газетної індустрії, а також із бібліотечної галузі, які ймовірно вкажуть потенційні напрями розвитку української видавничої справи.

Коли: 14 вересня 2011 з 17.00 до 18.15

Де: м. Київ, Мистецький Арсенал, вул. Лаврська, 12-14 (колишня вул. Івана Мазепи, 28-30)

Для кого: журналісти, редактори, рекламісти, PR-менеджери, медіа та громадські активісти, загалом усі, кому цікава соціальна реклама та маркетинг, соціальна журналістика, висвітлення соціальних проблем

Умови участі: лекція безкоштовна та відкрита для учасників Мережі соціальної журналістики, професіоналів, які працюють у сфері соціальних комунікацій!

Реєстрація обов’язкова! Для участі у майстер-класі необхідно заповнити реєстраційну анкету на блозі sotsialka.livejournal.com.

Заявки приймаються до 18.00 13 вересня 2011 року.

Результати відбору: Учасники отримають підтвердження реєстрації в залежності від наявних місць у вівторок 13 вересня до 14.00.

Довідка про спікера:

Джозеф Галарно ще недавно був директором з виробничих питань і генеральним менеджером цифрової галузі компанії «The Newsweek/Daily Beast Company», спільного підприємства з IAC (провідною Інтернет-компанією), яке публікує видання Newsweek.com, TheDailyBeast.com і понад десять тижневих додатків до журналу «Newsweek». Джо відповідав за стратегію, редакційні статті, дизайн, відео, технологію, мобільну рекламу, управління виробництвом, соціальні медіа та розвиток аудиторії у відділі цифрового бізнесу, а також за технологію галузі, виробництво, поширення, редакційні принципи.

Перед тим, як перейти в «Newsweek», Джо працював технічним директором у видавництві «Thomas Publishing» (приватний глобальний провайдер у сфері бізнесової інформації) і був першим технічним директором журналу «New York Magazine». Перебуваючи на цих посадах, Джо брав участь у створенні центрів розробки програмного забезпечення у Києві й Санкт-Петербурзі. Серед його клієнтів були такі видавництва і фірми, як «The New York Times», «Advance Publications», «Philip Morris» і «JPMorganChase».

ДОВІДКА

Майстер-клас проводиться в рамках Мережі соціальної журналістики, яка дає можливість ознайомлюватися з найкращими європейськими та українськими практиками, знаннями та обмінюватися досвідом задля розвитку соціальної журналістики в Україні. Мережа ініційована програмою ЄС «Права жінок та дітей в Україні».

Приєднуйтесь до Мережі тут 

Контакти

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.