bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

«Про соціалку за кавою» - зустріч у форматі медіа-кафе
17.08.2011

30 серпня, у вівторок, з 16.30 до 18.30 Мережа соціальної журналістики запрошує поговорити за чашкою кави про результативність журналістських розслідувань та висвітлення резонансних соціальних тем, а також про соціальну журналістику з точки зору комунікацій та благодійної діяльності.

Експертними думками поділяться Єгор Соболєв, керівник бюро журналістських розслідувань «Свідомо», та Павло Новіков, керівник проекту «Українська біржа благодійності», колишній головний режисер Нового каналу. Зустріч у форматі медіа-кафе: передбачає цікаву та плідну розповідь експертів, питання-відповіді, подальше обговорення, дискусії учасників щодо ролі, проблем, стандартів та реалій соціальної журналістики в Україні.

У програмі два блоки дискусій:

«Журналістське розслідування на соціальну тему проведено та опубліковано: що далі?» від Єгора Соболева, а саме:

  • Коли ми робимо журналістські розслідування і коли не робимо?
  • Власні приклади журналістського розслідування на соціальну тематику (приклади колег з бюро журналістських розслідувань «Свідомо»)
  • До яких результатів НЕ призводить висвітлення резонансних соціальних тем?
  • Що ми робимо, щоб ці результати з’явилися - спільні дії з іншими активістами, власний активізм.

«Про соціальну журналістику з точки зору комунікації та благодійної діяльності» від Павла Новікова, а саме:

  • «Клінічні приклади» взаємодії НДО та ЗМІ - якщо громадську думку формують журналісти (і медіа), то чому в Україні вкрай низький рівень довіри до громадських та благодійних організацій? Чи є в Україні адекватна суспільна діяльність або ж адекватне ставлення журналістів до цієї діяльності?
  • Благодійна діяльність корпорацій та медіа-покриття: де баланс? Якщо компанія “А” витратила на благодійність Х грошей, а хоче, щоб про це розповіли медіа (сума медіа-покриття становить 2Х), то це благодійність або чиста спроба заощадити на піарі?
  • «Web Of Trust» - свіже слово в соціальній журналістиці і справжній громадській діяльності. Коли кожен може перевірити і підтвердити - в це вірять більше і в цьому беруть участь більше. Приклади роботи британських і німецьких комунікаційних платформ, присвячених благодійній діяльності.

Коли/де: 30 серпня 2011, вівторок, з 16.30 до 18.30, кафе в центрі Києва

Для кого: журналісти, редактори, рекламісти, PR-менеджери, медіа та громадські активісти, професіонали, які працюють у сфері соціальних комунікацій, загалом усі, кому цікава соціальна журналістика.

Умови участі: участь безкоштовна.

Для участі необхідно заповнити реєстраційну анкету на блозі  sotsialka.livejournal.com.

Заявки приймаються до 28 серпня 2011 року до 20.00. Для регіональних учасників організатори НЕ відшкодовують проїзд та проживання.

Підтвердження участі (телефоном та на e-mail), а також деталі щодо місяця проведення учасники отримають 29 серпня не пізніше 16.00.

Із запитаннями звертайтеся до Ольги Сушицької, моб. 067-243-63-55, e-mail [email protected]

Контакти

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.