Чому в магазині, обираючи продукти, ми купуємо одні марки і оминаємо інші й до чого тут дизайн?
Про це розповімо вже 29 липня о 17:00 на безкоштовному вебінарі програми AGROw UP – «Упаковка, що продає: дизайн, який спонукає клієнта купити товар».
Реєструйтесь за посиланням, аби дізнатись:
- як з допомогою дизайну етикетки керувати увагою клієнта та підкреслювати переваги продукту;
- секрети вдалого візуалу для різних видів продуктів;
- як виділятись серед конкурентів і спонукати клієнта купити саме ваш товар.
Спікер:
Євген Єфіменко – графічний дизайнер, засновник та артдиректор «Brendari design studio».
Для кого:
Вебінар буде корисним для представників/представниць малого та середнього бізнесу, який займається переробкою продукції рослинництва чи готовий її запровадити.
Тривалість: 1,5 год.
Захід відбудеться на платформі ZOOM, а також буде транслюватись онлайн на Facebook-сторінці Центру розвитку фермерства.
Програма AGROw UP відбувається у межах програми міжнародної співпраці «EU4Business: відновлення, конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП», що спільно фінансується Європейським Союзом та урядом Німеччини і реалізується німецькою федеральною компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH. Програма спрямована на підтримку економічної стійкості, відновлення та зростання України, створення кращих умов для розвитку українських малих і середніх підприємств (МСП), а також підтримку інновацій та експорту.
EU4Business – ініціатива Європейського Союзу, яка допомагає малим і середнім підприємствам у країнах Східного партнерства.
Зміст публікації є виключною відповідальністю ГО «Буковинська агенція регіонального розвитку» і не обов’язково відображає позицію Європейського Союзу, уряду Німеччини та GIZ.
Коментарі