Агенти змін: цінності, креативність та впливовість у соціальних мережах
Ми живемо у світі, який схожий на американські гірки з непередбачуваними поворотами. Вся справа в цінностях і виборах, які формують наш рух і рух всього суспільства. Подумайте про непередбачувані події, які вразили нас нізвідки, як-от хаос через COVID-19 та війну в Україні, які сколихнули світ. Наші цінності відіграють важливу роль у тому, як ми здатні впоратися з цими несподіваними поворотами сюжету. Наші принципи керують нашими діями, починаючи від рішень великого начальника і закінчуючи повсякденною суєтою, впливаючи на все - від наших публікацій у соціальних мережах до наших мрій про майбутнє. Ми повинні обирати цінності, які зміцнюють нас, а не руйнують.
Молодь? Так. Ми не просто майбутнє; ми зараз готові керувати кораблем і поширювати дійсно класні та важливі цінності. І вгадайте як ми це робимо? Соціальні медіа – це наше поле битви, місце, де ми спілкуємося, ділимося та залишаємо свій слід.
У таких проектах, як Well&Values, головне — підвищення рівня нашої активності в соціальних мережах для того, щоб говорити про дійсно значні речі. Ми говоримо про навички креативності, вчимо бути проактивними та надаємо інструменти, через які доносимо те, що цінно, щоб наш голос був почутий.
В рамках проєкту вже впроваджено курс для молоді, матеріали якого розміщені в загальному доступі на сайті проєкту
Долучайтеся, вивчайте, давайте відгуки! Нам це важливо, бо ми прагнемо, щоб наші продукти досягали аудиторії, були максимально практичними і змінювали життя на краще.
Проєкт Well of Values: Youth as Social Media Promoter (№2022-2-CY02-KA220-YOU-000100271) фінансується програмою Еразмус+ та розроблений в рамках стратегічного партнерства організаціями з 5 країн.
Коментарі