“Краще тверезе життя, щоб сила і слава була” “Краще тверезе життя, щоб щаслива була сім’я” - з такими слоганами звернулися до громадян організатори та партнери кампанії, а також триразовий чемпіон світу з тайського боксу Максим Сліпченко і чемпіон світу з фітнесу Сергій Клепчев і сім’я Коршак.
Розміщення постерів у вагонах Київського метрополітену стало можливим завдяки членам громадської організації «Асоціація замовників і виробників соціальної реклами в Україні» рекламному агентству «Яспис» (ідея, дизайн), рекламному агентству - операторові по розміщенню реклами у вагонах Київського метрополітену «МетроМедіаПрінт» (виробництво, розміщення) і громадської організації «Нова генерація» (інформаційна підтримка). У підготовці макетів також взяли участь фотограф Валентин Лисенко, фотостудія «Happybaby».
Організатори кампанії сподіваються, що соціальну ініціативу на підтримку тверезого способу життя підхоплять в суспільстві і вона стане національною. Це дозволить домогтися значних позитивних результатів у формуванні розуміння переваг тверезого способу життя.
Кожен небайдужий громадянин у рамках цієї кампанії зможе взяти участь, оскільки соціальна кампанія «Краще тверезе життя» спрямована і на об'єднання ресурсів всіх, хто готовий будувати тверезе здорове суспільство. Насамперед необхідно заявити свою позицію і зробити свій посильний внесок у просування ідеї. Від кожного залежить майбутнє України.
Довідка
За оцінкою ВООЗ, спиртне є третім за значимістю чинником ризику інвалідності і передчасної смерті. Вважається, що алкоголь і виникаючі на грунті його вживання захворювання і події щорічно стають причиною 2,5 мільйона, або 3,8 відсотка смертей по всьому світу. У 320 тисячах випадків жертвами стають молоді люди у віці від 15 до 29 років. В Україні вживання алкоголю одна з головних причин скорочення тривалості життя, ДТП, руйнування сім’ї та зниження інтелекту нації. За статистикою, в Україні алкоголіком стає кожна десята людина.
Коментарі
більше б таких кампаній, які відкривають простим українцям на прості істини їх запухлі очі! вже завдяки подібній кампанії "захворів сиди в ... масці" подолано загрозу епідемії грипу! тепер от здолали алкоголізм та пияцтво. щоправда є ложка несмачного: чи врахували організатори та автори гендерні аспекти? чому оголено лише чоловіків? де біатлоністки в бікіні? чи організатори та автори думають, що бухають лише чоловіки? запевняю, є багато бухаючих жінок... вибачте, дівчата, що розкриваю чиїсь секрети :)
лучше фотки топлес))) для наглядности ;))
точно Єгоре, на дівок у бікіні ми б більше звертали уваги...
ось за цим посиланням э хороший текст на тему жіночого алкоголізму
http://aa.lviv.ua/ua/pages/women.htm
І, як звернув увагу Богдан, - чому б Вам неспробувати зробити соціальну рекламу нового взірця?
Це, що Ви пропонуєте, - вже було...
В 20 годах прошлого столетия символом здоровой нации была "девушка с веслом".Символом здоровой нации сейчас может быть "девушка с компьютером вместо ребенка на руках"? Или есть еще другая версия - " девушка в раздумье перед весами, на одной чаше развлечения и карьера, бизнес, доплата за рождения ребенка, на другой ребенок, пеленки, памперсы,горшки и кашки". Какие образы вызывает у вас символ здоровой девушки?
наприклад, дєвушка з постерів іншої шедевральної соціалки: "зайдеш на каву" ;) таке враження, що автори та замовники вирішили остаточно закріпити саме той образ "української" дєвочкі в головах співвітчизників, який вже давно є панівним в уявленнях іноземців... особливо актуальною пропозиція "зайти на каву" є в контексті масштабної підготовки країни до Євро-2012 :)
Сучасний маскульт взагалі (та рекламна індустрія зокрема) пропагують значну кількість образів, які не є здоровими ані з точки зору фізіології, ані з точки зору психіки. Часто небезпечність цього усвідомлюється надто пізно http://www.runyweb.com/articles/life/fashion/anorexic-model-isabelle-caro-dies-at-28.html
...ех Мар'яна... як завди маєш рацію... і щоб не створювати незрозумілих та абсолютно непривабливих реклам - краще ресурси потратити на освіту... і тоді люди викладачі та ініціативні особи підскажуть та придумають креативну, зрозумілу та привабливу рекламу...
а мавпування це зміна напряму вітру...
.... а взагалі з останніх спостережень проситься протилежний висновок що "мужам світу цього" навпаки краще щоб було більше п'яничок...
Переваги:
- Чиновники й надалі будуть собою вташатися (які ми розумні)
- Медики, Аптекарі - прибутками, на псевдо-ліки від алкоголізму, та лікування набутих алкоголізмом інших хвороб...
- "дільничим інспекторам" - галочками та кількістю складених адмінпротоколів - те ж стосується і патрульних "мусорів", - які "шманають малолєток" та п'яниць у вечірній час...
- ДАІ - протоколи + хабарі у співвідношенні 30\70
- Політики - маніпулювання думкою (затуманення мозгів "сірій масі")
Тверезість потрібна тільки пересічним громадянам... які зашорені безладом та "пофіґізмом" самотужки намагаються рятувати себе та своїх рідних...
ага, я ще забув про алкомагнатів - які також добряче наживаються...
та мають супер дивіденти... маючи "справедливе" виправдання, що сплатою податків рятують бюджет країни... та дурнуватих спортсменів, які "за гонорар", - рекламують пиво та інші алко-напої... все їм мало...
а потім 1\8 гонорару при телекамерах "позорово" та гонорово щедро дають на благодійгість.....
Відповідно світова громада і зачислила Україну - у країну третього сорту!
А ви думаєте інакше?
а превеликий жаль наші артисти на подібну соціальну рекламу
Н Е З Д А Т Н І !
http://www.playcast.ru/view/1474327/8d210cae33508f494c0321c8daf95e12f5fbbe79pl
<embed src="http://video.sibnet.ru/mediaplayer.swf" quality="high" bgcolor="#ffffff" width="450" height="358" type="application/x-shockwave-flash" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" allowfullscreen="true" allowScriptAccess="always" wmode="opaque" flashvars="file=http%3A%2F%2Fvideo.sibnet.ru%2Fupload%2Fvideo%2F135785.flv&image=http%3A%2F%2Fvideo.sibnet.ru%2Fupload%2Fcover%2Fvideo_135785_0.jpg&width=450&height=358&fullscreen=true"></embed>
http://video.sibnet.ru/video285777/