bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Соціальна реклама проти раку молочної залози в метро
25.11.2010

З листопада у вагонах Київського метрополітену можна побачити соціальну рекламу “Ви можете знизити ризик захворіти на рак молочної залози.” Це ще одна активність у рамках соціальної ініціативи “Увагу до себе - врятує ваше життя”, яка спрямована на інформування жінок про можливість знизити ризик захворювання та важливість своєчасного профілактичного огляду у лікаря для раннього виявлення раку молочної залози.

Для отримання оперативних відповідей на питання щодо здоров’я, в рекламі наведено контактний телефон Київської міської служби здоров’я. Підтримку з розміщення наклейок у вагонах Київського метрополітену надали члени Асоціації замовників і виробників соціальної реклами в Україні: спеціалізоване агентство з розміщення реклами в метро - компанія “Метро Медіа Принт”, макет розроблений РА Яспис за участю спеціалістів Київського міського центру здоров’я.

Учасники соціальної ініціативи сподіваються, що розміщення соціальної реклами підтримають інші оператори медіа площ. Об’єднавши зусилля, бізнес і громадськість зможе уберегти жінок від страшного захворювання. У цьому впевнені організатори соціальної ініціативи проти раку молочної залози.

Довідково

Захворюваність цим типом раку в Україні є поширеним раковим захворюванням серед жінок і діагностика зазвичай вже ставиться на пізній стадії. Кількість випадків захворювання на рак збільшується з віком прямо пропорційно відповідно до груп ризику. Смертність від раку молочної залози є у віковій групі 30-40 років.

Найбільша смертність від нього у віковій групі після 50 років. Вірогідність захворювання можна знизити, змінюючи спосіб життя. Смертність можна знизити через своєчасне лікування на ранніх стадіях захворювання.

Соціальна ініціатива “Увагу до себе - врятує ваше життя” почалася з 20 жовтня цього року. Ініціаторами заходу виступили Київський міський центр здоров’я, громадська організація “Асоціація замовників і виробників соціальної реклами в Україні” за підтримки Національного інституту раку, лікарні сучасної онкологічної допомоги “ЛІСОД” та рекламного агентства “Яспис”.

У рамках ініціативи по всіх обласних центрах в Україну постійно експонується в медичних установах стінгазета “Санбюлетень” “Увага! Рак молочної залози”. За 20-х чисел один раз на два місяці в Київському центрі здоров’я проводитися безкоштовний прийом провідного лікаря-онколога клініки “ЛІСОД”. Додатково заплановано безкоштовні лекції для жінок та інформаційно - просвітницька робота серед сімейних лікарів; виготовлення і розміщення соціальних постерів, ауді та відеороликів, інформаційних теле та радіо програм.

Додаткова інформація: Офіційний сайт громадської організації “Асоціація замовників і виробників соціальної реклами в Україні” - www.socreklama.org

Контакти організації та особи до якої можна звернутися журналістові по додатковим питанням: Беляєв Євген Олександрович - Контактний телефон - (044) 227-39-79, моб. (050) 392-40-43 - Е-mail: [email protected] - Поштова адреса: 002140 м. Київ вул. Л. Руденко 10 оф. 2

Контакти

  • Беляєв Євген Олександрович
  • Асоціація “Замовників та виробників соціальної реклами в Україні”
  • [email protected]
  • (050) 392-40-43
  • http://www.socreklama.org/
  • Поштова адреса: 002140 м. Київ вул. Л. Руденко 10 оф. 2

Коментарі

Євген Беляєв   5137 днів тому   #  

Молодцы, правильно сделали.

  •   Пiдписатися на новi
  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.