На думку експертів та організаторів кампанії, прийшов час розвіяти міф про тотальну шкоду харчових добавок шляхом ознайомлення споживачів з поняттям індексів «Е».
Настав час споживачам побачити своїх ворогів в обличчя та почати розбиратись, в якому випадку «Е» становить серйозну загрозу, а де це просто порядковий номер, що позначає аскорбінову кислоту, яка, наприклад, приховується за лаконічним індексом Е 300.
Для того, щоб провести для споживачів такий лікн«Е»п, рекламним агентством Tortilla на замовлення спільного проекту Європейського Союзу та Програми розвитку ООН «Спільнота Споживачів та Громадські Об’єднання» були розроблені сюжети з використанням найбільш розповсюджених та найбільш небезпечних харчових добавок в яскравій формі, що впадає в вічі та легко запам’ятовується.
«СолодЕ954ньке, СвіжЕ211ньке, КориснЕ338?», «ЦУКЕ124РКА?» звертаються рекламні плакати. Та резонно стверджують: «Інформація про товар збереже твоє здоров’я!».
Реальність є така, що практично жоден безалкогольний напій не обходиться без консерванту бензоату натрія (Е211), що забезпечує довге зберігання продукту та паралельно розвиває алергію та є небезпечним продуктом для астматиків.
А, наприклад, Е124 надає червоного кольору квіточкам на вашому святковому торті та викликає гіперактивність у дітей, а сахарин Е954, що використовується в більшості «низькокалорійних» напоях та замінниках цукру несе в собі ризик стимулювання розвитку злоякісних пухлин.
Для постійних відвідувачів фаст-фудів буде корисна інформація про Е338 - ортофосфорну кислоту, якаміститься в газованих напоях та загрожує розладами травлення. Саме ці герої фігурують на яскраво-синіх плакатах, що з’явилися на носіях зовнішньої реклами в Києві.
Джерело: http://www.undp.org.ua/?page=news&news=521
Коментарі