bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Студентам нова ціна на проїзд у метро не сподобалась
05.11.2008

Значне підвищення цін на проїзд у громадському транспорті великою мірою полегшить гаманці студентів цього місяця. Адже за незмінного рівня стипендії вартість проїзду зросла в чотири рази.

Ті студенти, що встигли замовити проїзні на листопад попереднього місяця, поки їздять за старою ціною, проте в передчутті придбання наступного проїзного квитка за новою ціною, вони жваво переймаються питанням подорожчання поїздок громадським транспортом.

Байдужих до підвищення цін на проїзд серед студентів одиниці – це або ті, що мешкають в безпосередній близькості до університету, або ж ті, що мають власне авто. В Києво-Могилянській академії таких небагато.
Очевидно, що від подорожчання задоволення серед студентів не отримав ніхто. А от своє невдоволення молоді люди висловлюють дуже по-різному. Хоча в середньому типи реакцій можна поділити на чотири групи.

Перша група – активно гуде про подорожчання на кожному кроці. Активно висловлює своє невдоволення, проте революційними закликами не розкидається. Ця група найчисленніша.

Друга група студентів – висловлює обурення словами, що не підлягають цитуванню в засобах масової інформації. На щастя, такі студенти складають меншість.

Третя група студентів – активно збирається на мітинги до Київської міської державної адміністрації. Студенти Києва намагаються діяти злагоджено, співпрацюючи з лідерами студентських організацій різних університетів.
Власне кажучи, вони пропонують висунути КМДА досить конкретні вимоги, серед яких:

  1. Забезпечити безперебійний та цілодобовий рух громадського транспорту;
  2. Обладнати велосипедні доріжки і місця для стоянок велосипедів;
  3. Ввести єдиний місячний проїзний квиток на всі види комунального транспорту за ціною 80 грн.

Четверта група студентів – найменша за чисельністю – хоча і не дуже задоволена підвищенням цін, проте вважає його справедливим, оскільки комунальний транспорт Києва відомий своєю нерентабельністю вже багато років. Крім того, ці студенти висловлюють сподівання, що таке підвищення цін дозволить якщо не подолати нерентабельність на 100%, то принаймні провести заходи щодо вдосконалення транспортної інфраструктури міста, як-от проведення додаткової лінії метро на лівому березі з метою розвантаження наземного транспорту. 

Контакти

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.