bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Підсумки Другого Всеукраїнського конкурсу студентських маркетингових планів
04.06.2010

21 травня 2010 року Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні (CEUME) оголосив переможців Другого Всеукраїнського конкурсу студентських маркетингових планів. Конкурс спрямований, з одного боку, на стимулювання взаємодії освіти й бізнесу, а з іншого боку - на захоплення талановитих студентів розумінням процесу маркетингу й на набуття ними практичних навичок. За словами учасників, конкурс дав їм «можливість відчути себе спеціалістами в галузі маркетингу», а також отримати «навички і перемагати, і робити висновки, і ставати досвідченішими економістами».

Конкурс дістав підтримку Міністерства освіти й науки України та бізнес-спільноти - генеральним спонсором конкурсу виступила компанія «Філіп Морріс Україна», а партнерами – польська рекламна агенція CAM-media, компанії Futbolka.UA, «Джей Ті Інтернешнл Компані Україна» (JTI), «Крафт Фудз Україна», Perekhid Outdoor, інтернет-портал «META», журнал «Експерт-Україна», Міжнародний інститут менеджменту МІМ-Київ, Міжнародна Маркетингова Група.

«Для участі у конкурсі необхідно було сформувати команду від 2 до 5 студентів, обрати викладача, який виконував би консультативні функції, та компанію (підприємство малого та середнього бізнесу, некомерційну організацію), для якої скласти маркетинговий план із просування її продукції або послуг», говорить директор Консорціуму із удосконалення менеджмент-освіти в Україні Олександр Сидоренко.- Таким чином, Конкурс надав унікальну можливість студентам співробітничати з реальним бізнесом, навчаючи їх «у найкоротший термін знаходити та обробляти необхідну інформацію, спілкуватися з потрібними людьми, а також розподіляти обов’язки та завдання під час роботи в колективі, що є необхідними навичками у подальшому житті». Всього зареєструвалося 133 студентські команди із 62 вищих навчальних закладів з усієї України.

Шлях до фіналу виявився нелегким, проте цікавим та захоплюючим. На конкурс надійшло 98 маркетингових планів, підготовлених студентськими командами з 51 вищого навчального закладу. У ході створення плану студенти спілкувались безпосередньо з топ-менеджментом організацій, «…обговорювали з ними різні нюанси, ділилися ідеями та презентували пробну версію свого плану…». І першим важливим досягненням було те, що проекти, розроблені студентами, були уважно розглянуті на підприємствах і деякі навіть прийняті на реалізацію! «Підприємство, з яким ми співпрацювали, поставилося до ідеї написання плану дуже люб’язно та з інтересом, надало нам усю необхідну інформацію. Після ознайомлення з написаною роботою, компанія серйозно розмірковує над втіленням плану у життя», - стверджує Вікторія Пасічник, студентка Національного університету харчових технологій.

Для двох представників від кожної з команд-фіналістів 16 травня було проведено авторський майстер-клас Лариси Хоманс «Впливова презентація: Сім кроків до перемоги». Протягом цілого дня 20 студентів знайомились із мистецтвом презентації, освоюючи навички побудови структури презентації, звертаючи увагу на важливість логічного мислення та ораторського мистецтва під час підготовки до виступу.

Справедливе та неупереджене суддівство – запорука успішного проведення конкурсу. Тому до експертної комісії, яка оцінювала письмові роботи та усні презентації, були запрошені провідні фахівці з маркетингу – представники таких компаній, як «Джей Ті Інтернешнл Компані Україна» (JTI), «Індекс Банк», «Крафт-Фудз Україна», Маркетинговий клуб «Маркетинг-Джаз», Міжнародна Маркетингова Група, НАСК “Оранта”, ЗАТ «Філіп Морріс Україна», Міжнародний інститут менеджменту МІМ-Київ, Perekhid Outdoor, PR-Агентство Lasto4ka. Конкурсні роботи були зашифровані і експерти не знали ні прізвищ, ні назв навчальних закладів авторів. Члени журі уважно перечитали кожну з поданих робіт і після трьох годин палких дискусій вирішили запросити до фінального етапу (презентації маркетингових планів) 10 студентських команд.

21 травня 2010 р. 10 команд-фіналістів у конференц-залі Міжнародного інституту менеджменту (МІМ-Київ) представили експертам та всім зацікавленим свої маркетингові плани. Фінал проходив у формі усної презентації із використанням мультимедійних засобів. Під час свого виступу кожна з команд мала переконати експертів, що саме їхній план є реальним, дієвим та конкурентоспроможним.

Команда мала 7 хвилин на презентацію свого проекту, ще 15 хвилин відводилось експертам для уточнюючих запитань до команд. При оцінюванні письмових робіт, журі звертало увагу на аналітичні та стратегічні навички, повноту окреслення комплексу маркетингу, фінансові аспекти, якість оформлення роботи, системність викладення матеріалу. Оцінюючи ж усні презентації, основними критеріями були зміст, організація та стиль виступів.

Після презентації останньої команди, в той час як конкурсанти обговорювали деталі своїх виступів за філіжанкою кави «Jacobs» в холі, члени експертної комісії залишились у залі для того, щоб визначити три команди-переможниці, що виявилося не таким простим завданням, адже рівень підготовки фіналістів цього року був дуже високим.

Переможцями конкурсу стали три команди з різних університетів: Донецького державного університету управління (команда «X-tuning», робота «ПП «X-tuning»»), Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана (команда «Ukrainian Sweethearts», робота «Маркетинговий план для мережі закладів швидкого харчування Hot Spot»), Харківського національного економічного університету (команда «ИНЖЕК», робота «Створення молодіжного кафе ”С2(ту)дент”»).

«Я вражена рівнем підготовки учасників, їх захопленістю своїми проектами, обсягом виконаної роботи й ентузіазмом, з яким вони відстоювали свої проекти під час виступу. Безумовно, подібні проекти заслуговують на увагу як самих студентів, так і фахівців. Для студентів це унікальна можливість спробувати свої сили у справжньому бізнесі, а це, погодьтеся, відрізняється від теоретичної роботи. А для викладачів і експертів конкурс дає додатковий шанс поділитися своїми знаннями й практичним досвідом», - підсумовує Яна Янсон, бренд-менеджер L&M, MURATTI ЗАТ «Філіп Морріс Україна», член журі конкурсу студентських маркетингових планів.

Контакти

Коментарі

Швед Оксана   5285 днів тому   #  

Мммм, на нашу адресу приходило запрошення выд цього конкурсу подати свою благодыйну ыдею для розробки плану...подали- ані організатори, ані учасники з нами не виходили на контакт...а комусь з неурядового сектору хоч допомогли? розкажіть, бо цікаво

  •   Пiдписатися на новi
Максим Бобрицький   5285 днів тому   #  

Чи комусь допомогли - не знаю, про це варто спитати у тих ГО, для яких складалися плани.. проте можу сказати для вирішили студенти написати плани - це «Союз Чорнобиль України», Вінницький обласний благодійний фонд захисту тварин «Планета», Центр підтримки та доглядц за недієздатними та похилого віку людьми "Наш дім", "Центр поддержки молодежного предпринимательства", "Мапро" (м. Маріуполь), "Федерація плавання України", "Спілка Української Молоді в Україні", Центр реінтеграції бездомних громадян «Будинок на роздоріжжі», Вінницька обласна організація Національної спілки фотохудожників України, "Дитячий будинок змішаного типу для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування віком від 3-х до 18 років" (м. Жовті Води), Музей-садиба М.І. Пирогова, Маріупольський Краєзнавчий музей, Культурно-художній центр (м.Вінниця). Окрім того, було ще кілька проектів зі створення некомерційних організацій соціального характеру..

  •   Пiдписатися на новi
  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.