Бізнес-структури та дослідницькі установи найкраще розуміються на соціальній відповідальності (СВ). Вони випередили державні установи, профспілки та громадські організації. Такі дані дослідження, проведеного у 10 регіонах України „Центром розвитку колективної соціальної відповідальності”.
Соціальна відповідальність – це відповідальність організації за вплив своїх рішень та діяльності (продукти, послуги, процеси) на суспільство і навколишнє середовище.
Опитування охопило 99 представників організацій та структур різного напряму діяльності. Як з’ясувалося, більше 50% опитаних, які формують стратегію на соціальній відповідальності, на практиці дбають передусім про права людини та соціальний розвиток. Інші компоненти СВ (як от екологічні питання, організаційне управління, трудові практики, питання споживачів та практика чесного ведення бізнесу) впроваджуються менш масово.
Крім того, деяким групам організацій просто бракує інформації про світові стандарти соціальної відповідальності.
Партнери проекту наголошують на важливості соціальної відповідальності саме у регіонах. Так, за словами фахівців, приміром у Миколаївській та Запорізькій областях у соціальних проектах задіяно близько 15 тисяч людей. Однак поки що це лише одиночний приклад.
Втім, за словами Людмили Лозової, представника одного з партнерів дослідження, саме такий напрям діяльності втримає бізнес на плаву у часи економічної нестабільності. Лише за умови благополучності соціального середовища бізнес може бути успішним.
Результати дослідження наштовхнули організаторів на думку про необхідність запровадження окремого курсу або навчальних годин на тему соціальної відповідальності в українських ВНЗ.
Коментарі