Програма технологічної підтримки неприбуткових організацій (TechSoup Україна) і Pro Bono Club Ukraine провели вебінар ««Діджитал-маркетинг для ОГС: можливості Google Ad Grants».
Спікером вебінару виступив Product Marketing Manager в компанії P2H, викладач куру з діджитал-маркетингу для Beetroot Academy Максим Зубенко.
В рамках програми Google for nonprofits організації громадянського суспільства можуть отримати грант на розміщення рекламних оголошень у Пошуку Google. Завдяки такій рекламі некомерційні організації можуть залучати пожертви, поширювати інформацію про свої заходи й шукати волонтерів. Інструкція з отримання можливостей Google for nonprofits. Важливо: Програма Ad Grants буде доступна в Україні до 1 листопада 2020 року, тому не баріться. Інструкція для отриманння можливостей G4NP доступна за посиланням.
На вебінарі розглянули:
• Що таке Google Ads, навіщо це організаціям громадянського суспільства і як почати його налаштування
• Що таке бюджети, аукціони, показ реклами та ключові слова
• Як налаштувати ефективну рекламну кампанію
Презентація доступна за посиланням, а запис вебінару можна переглянути нижче.
Коментарі