Портал Споживача http://www.consumerinfo.org.ua/ вже зарекомендував себе як неупереджене та достовірне джерело споживчої інформації.
Портал створювався з метою зібрати на одному сайті різносторонню інформацію, що може стати в нагоді споживачу: про безпеку товарів та послуг, про права споживачів та механізми їх захисту тощо.
Також, ви можете скористатися контактною інформацією відповідних організацій – як державних, так і неурядових, – до яких можна звернутися за допомогою у випадках порушення споживчих прав або здійснення необхідних превентивних заходів в інтересах невизначеного кола споживачів.
На Порталі Ви зможете знайти інтерактивну віртуальну «Книгу Скарг», яка була створена для того, щоб споживачі могли залишати свої записи на українському веб-ресурсі для споживачів.
Залишивши скаргу на Порталі Споживача, користувач може розраховувати на те, що він буде почутим, оскільки інформація про скаргу буде надіслана безпосередньо виробнику або надавачу послуги, чий продукт або послуга не відповідають стандартам. Модерований характер даної моделі робить її відмінною від так званих «чорний списків», унеможливить нечесну конкуренцію і допоможе налагодити діалог між бізнесом та споживачами.
Коментарі