bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

ІІ Всеукраїнський конкурс студентських маркетингових планів
12.04.2010

Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні вже другий рік поспіль проводить Всеукраїнський конкурс студентських маркетингових планів. Хоча до закінчення подачі робіт ще є час, для участі у конкурсі вже зареєстровано 93 команди із 51 вищого навчального закладу України.
 

Всеукраїнський студентський конкурс маркетингових планів – це творче змагання студентів ВНЗ України, які вивчають/вивчали дисципліну «маркетинг». Конкурс надає унікальну можливість студентам співпрацювати з реальними бізнес-компаніями: малими і середніми підприємствами, громадськими організаціями шляхом створення маркетингових планів для просування їхньої продукції або послуг.

Проведення конкурсу ставить за мету допомогти студентам усвідомлено засвоювати процес маркетингу шляхом створення і презентації маркетингового плану, а також озброїти випускників управлінських спеціальностей власним портфоліо (маркетинговим планом) і сприяти набуттю ними практичних навичок у процесі вивчення маркетингу як дисципліни.

"Всеукраїнський конкурс студентських маркетингових планів заохочує студентів створити власні портфоліо (реальні маркетингові плани для реальних підприємств малого бізнесу й соціальних проектів), набути практичних навичок під час проходження практики на підприємстві, відродити впевненість в обраному фахові маркетолога та знайти своє перше місце роботи", – говорить ініціатор конкурсу, директор Консорціуму із удосконалення менеджмент-освіти в Україні Олександр Сидоренко.- "У той же час підприємства малого бізнесу, що візьмуть участь у проекті (погодяться, щоб студентська команда писала маркетинговий план для їхніх товарів чи послуг), мають унікальну можливість отримати цінні ідеї з просування їхньої продукції/послуг у кризовий період, а також зав’язати партнерські стосунки із вишами. Конкурс є важливим заходом для студентів, особливо в кризовий період – він стає надзвичайно важливим елементом практичного сприяння у набутті необхідних навичок для роботи в бізнесі і подальшому працевлаштуванню. Вихід до фіналу конкурсу дозволяє віч-на-віч продемонструвати потенційним роботодавцям, які залучені до оцінювання презентацій як експерти, свої навички й одразу отримати від них пропозиції щодо проходження стажування, а в подальшому – і роботи."

До співпраці у проведенні конкурсу до Консорціуму із удосконалення менеджмент-освіти в Україні долучилися представники різних бізнес-компаній: польської рекламної агенції САМ, української ПЕРЕХІД Аутдор, «Експерт Україна», «МЕТА.UA», «Освітній портал», які надають креативну й інформаційну підтримку. Генеральним партнером виступає ЗАТ «Філіп Морріс Україна», сувенірну продукцію для фіналістів конкурсу надає компанія FUTBOLKA.UA, пригощає солодощами «Крафт Фудз Україна».

У призовому фонді конкурсу – спеціальні нагороди від партнерів: компанія “Джей Ті Інтернешнл Компані Україна” (JTI) оголосила номінацію на найбільш інноваційний маркетинговий план, компанія FUTBOLKA.UA - за найкращу ідею для власного бізнесу, що буде вручено тій команді, яка подасть план, що найбільш реальный для втілення самими студентами як власний бізнес; призи для переможців надає також компанія «Оріфлейм».

Для підготовки маркетингового плану рекомендується використовувати українське адаптоване видання світового бестселера «Маркетинг» Вільяма Руделіуса та українських авторів. Адже книга побудована таким чином, щоб дати можливість всім, хто цікавиться маркетингом (незалежно від їхнього рівня підготовки) скласти дійсно ефективний маркетинговий план, що буде працювати на результат. Придбати її за спеціальною ціною для учасників конкурсу можна у видавництві (тел. (044) 248 7239, 248 7249, e-mail: [email protected])

Докладніше про перебіг конкурсу можна ознайомитися на офіційному сайті – http://www.studymarketing.in.ua/

Контакти

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.