bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Розробка національного порядку денного з корпоративної соціальної відповідальності
26.11.2009

25 листопада у приміщенні у приміщенні прес - центру «РБК - Україна» відбулася презентація нового Проекту Центру Розвитку КСВ «Розробка національного порядку денного з корпоративної соціальної відповідальності (КСВ)», підтриманого Проектом «Обєднуймося заради реформ» (UNITER).

 

Соціальна відповідальність в Україні розвивається завдяки зусиллям ділових кіл, політки і практики яких досягли європейського рівня і можуть бути порівняні з прикладами глобальних компаній. Прикро визнати, але роль медіа, урядових та громадських організацій відійшла при цьому на другий план. Хоча за новим міжнародним стандартом ISO 26000 концепція соціальної відповідальності стосується організацій різних форм власності, що успішно демонструють уряди Норвегії, Данії та Словаччини. Беручи до уваги міжнародні тенденції та досвід України, завдання створення сприятливиго середовища для розвитку соціальної відповідальності в Україні в контексті діяльності різних організацій є вкрай необхідним.

З цією метою Центр Розвитку КСВ за підтримки UNITER розпочинає дворічний Проект «Розробка національного порядку денного з КСВ», першочерговими завданнями якого є:

  • підвищення обізнаності про КСВ на національному та регіональному рівнях;
  • розвиток потенціалу організацій різних форм власності з впровадження КСВ;
  • створення системи стимулів і зобов’язань; - розробка національної стратегії розвитку СВ на 2011- 2015 роки.  

В рамках Проекту заплановано 17 основних активностей, основними з яких є:

проведення репрезентативного опитування щодо обізнаності з КСВ (грудень – лютий 2010 рік);

введення національного рейтингу з КСВ та нагороди за просування ідей КСВ (травень 2010);

проведення національної ярмарки проектів компаній та НУО, тренінгів з КСВ для бізнес – асоціацій, медіа, викладачів;

впровадження еко – показнків в систему тендерів та закупівель;

здійснення ознайомчих візитів в Данію (травень 2010 року), Словаччину (жовтень 2010 року) та Норвегію (квітень 2011 року), що сприятиме обміну досвідом та поліпшення іміджу україни.

«Норвегія відіграє активну роль на міжнародній арені з питань КСВ, оскільки ця концепція вже вдало інтегрована в державний і бізнес – сектори країни. Ми готові поділитися досвідом з просування КСВ серед компаній, в системі державних закупівель і досвіду уряду як адміністратора національних і міжнародних інвестиційних фондів з українськими колегами як в Києві, так і в Осло під час ознайомчого візиту», - говорить пан Олав Берстад, Надзвичайний і Повноважнй Посол Норвегії в Україні.

Основними проблемами у сфері КСВ в Україні є відсутність єдиної термінології КСВ, сприйняття КСВ виключно діловими колами, відсутність системи партнерства по КСВ, незалученість малого та середнього бізнесу, відсутність державного регулювання. Цільовою аудиторією Проекту є органи державної влади, ділові кола, університети, громадські організації, ЗМІ та міжнародне співтовариство.

Марина Саприкіна, керівник Центру Розвитку КСВ зазначила, що багато чого в Рамках Проекту відбуватиметься вперше, проте за умов його успішної реалізації, Україна може увійти до країн – лідерів Європи, в яких питанням КСВ приділяється велика увага як на національному рівні ( Австрія, Франція, Німеччина), так і на рівні ЄС.  

Для забезпечення ефективності Проекту планується створити Раду Партнерства з КСВ, до складу якої увійдуть представники уряду, ділових кіл, міжнароднх структур, НУО, та експертну групу з розробки національної стратегії з КСВ. Бюджет Проекту становить 199 000 доларів.

Довідкова інформація: Місія Центру Розвитку КСВ полягає у впровадженні системних змін задля розвитку соціальної відповідальності в Україні. Робота Центру спрямована на проведення тренінгів та консультацій компаніям з питань розробки та імплементації стратегії КСВ, підготовки нефінансової звітності, соціально-інноваційних проектів та втілення їх в життя; розвиток та активну участь у розробці міжнародного стандарту із соціальної відповідальності ISO 26000; впровадження партнерства між бізнесом, владою і суспільством через проведення конкурсу «Краще сімейно-орієнтоване підприємство» ; створення мережі ВНЗ в рамках проекту «Корпоративна соціальна відповідальність в освіті»; участь у створенні Східноєвропейської мережі малого і середнього бізнесу по просуванню КСВ; налагодження діалогу між бізнесом і ЗМІ «КСВ через призму ЗМІ»; розвиток КСВ в регіонах (проект «ІСО 26000 – в регіони»).

Share/Bookmark

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.