bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Топ-11 фактів про роль Інтернет-технологій у роботі світових громадських організацій
22.02.2016

У результаті спільного дослідницького проекту провідних операторів реєстру доменів Public Interest Registry та Nonprofit Tech for Good, у 2016 році було представлено звіт про використання глобальних технологій у роботі неурядових організацій. ГУРТ публікує переклад висновків звіту, які посприяють розумінню того, як НУО в усьому світі використовують Інтернет-технології для спілкування зі своїми прихильниками та донорами.

На основі результатів опитування 2,780 організацій зі світовим ім’ям з Африки, Азії, Австралії та Океанії, Європи, Північної та Південної Америки було отримано безпрецедентні дані. Виявлені показники надають цінну інформацію для розуміння особливостей роботи глобального  сектору НУО з онлайн технологіями.

Однією з головних цілей цього дослідження стало забезпечення НУО в усьому світу переліком стандартів при виборі онлайн-технологій для подальшої роботи. Однак загальні висновки вже стали реалістичними орієнтирами для НУО з будь-якого куточка планети. Таким чином організації, що використовують інтернет-технології на регулярній основі зможуть суттєво покращити свою роботу.

Отже, наведемо основні моменти дослідження, варті уваги:

1. 92% неурядових організацій мають власну інтернет-сторінку.

2. 70% з них використовують домен .ORG. 2% - .NGO. 9%- .COM. 2% - .NET. 18% зареєстровані на інших доменах, у більшості випадків це коди країн.

3. 46% організацій ведуть блог.

4. 75% компаній регулярно сповіщають своїх спонсорів про останні новини за допомогою e-mail. Невеликі НУО у середньому мають 6,035 підписувачів. Більш серйозні організації нараховують близько 55,596 підписувачів. Головні гравці на ринку мають приблизно 357,714 підписувачів.

5. 75% НУО приймають онлайн-пожертвування. Способи оплати включають банківські картки (82%), PayPal (52%),  кредитні кошти (47%), платні смс-повідомлення (6%), та електорнні гаманці (3%).

6. 95% організацій мають сторінку на Фейсбуці. Причому малі НУО у середньому мають 5,723 лайків, середні НУО - 28,337, а великі -  127,930.

7. 83% мають профіль у Твіттері. Малі організації нараховують близько 3,332 підписників, середні -13,680, великі - 66,167.

8. 40% мають аккаунт в Інстаграмі. Малі НУО мають у середньому 504 підписника, середні - 2,676, великі - 10,548.

9. Інші соціальні мережі, що користуються популярністю серед організацій по всьому світу є LinkedIn (52%), YouTube (51%), Google+ (30%), Pinterest (22%), Tumblr (6%), та Snapchat (2%).

10. 32% НУО  окремо наймають спеціалістів у сфері менеджменту соціальних медіа задля спілкування зі спонсорами та покупцями. На постійній основі менеджерів наймають лише 11% компаній. 15% залучають до співпраці волонтерів. Інші 42% доручають ведення профайлів виробничому чи адміністративному відділу.

11. 78% організацій погоджуються, що соціальні мережі є надзвичайно ефективними для ведення бізнесу.

Детальніше з основними рекомендаціями для кожного регіону можна ознайомитися на сайті http://www.techreport.ngo

Переклад з англійської: Анна Макаренко

Контакти

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.