У результаті спільного дослідницького проекту провідних операторів реєстру доменів Public Interest Registry та Nonprofit Tech for Good, у 2016 році було представлено звіт про використання глобальних технологій у роботі неурядових організацій. ГУРТ публікує переклад висновків звіту, які посприяють розумінню того, як НУО в усьому світі використовують Інтернет-технології для спілкування зі своїми прихильниками та донорами.
На основі результатів опитування 2,780 організацій зі світовим ім’ям з Африки, Азії, Австралії та Океанії, Європи, Північної та Південної Америки було отримано безпрецедентні дані. Виявлені показники надають цінну інформацію для розуміння особливостей роботи глобального сектору НУО з онлайн технологіями.
Однією з головних цілей цього дослідження стало забезпечення НУО в усьому світу переліком стандартів при виборі онлайн-технологій для подальшої роботи. Однак загальні висновки вже стали реалістичними орієнтирами для НУО з будь-якого куточка планети. Таким чином організації, що використовують інтернет-технології на регулярній основі зможуть суттєво покращити свою роботу.
Отже, наведемо основні моменти дослідження, варті уваги:
1. 92% неурядових організацій мають власну інтернет-сторінку.
2. 70% з них використовують домен .ORG. 2% - .NGO. 9%- .COM. 2% - .NET. 18% зареєстровані на інших доменах, у більшості випадків це коди країн.
3. 46% організацій ведуть блог.
4. 75% компаній регулярно сповіщають своїх спонсорів про останні новини за допомогою e-mail. Невеликі НУО у середньому мають 6,035 підписувачів. Більш серйозні організації нараховують близько 55,596 підписувачів. Головні гравці на ринку мають приблизно 357,714 підписувачів.
5. 75% НУО приймають онлайн-пожертвування. Способи оплати включають банківські картки (82%), PayPal (52%), кредитні кошти (47%), платні смс-повідомлення (6%), та електорнні гаманці (3%).
6. 95% організацій мають сторінку на Фейсбуці. Причому малі НУО у середньому мають 5,723 лайків, середні НУО - 28,337, а великі - 127,930.
7. 83% мають профіль у Твіттері. Малі організації нараховують близько 3,332 підписників, середні -13,680, великі - 66,167.
8. 40% мають аккаунт в Інстаграмі. Малі НУО мають у середньому 504 підписника, середні - 2,676, великі - 10,548.
9. Інші соціальні мережі, що користуються популярністю серед організацій по всьому світу є LinkedIn (52%), YouTube (51%), Google+ (30%), Pinterest (22%), Tumblr (6%), та Snapchat (2%).
10. 32% НУО окремо наймають спеціалістів у сфері менеджменту соціальних медіа задля спілкування зі спонсорами та покупцями. На постійній основі менеджерів наймають лише 11% компаній. 15% залучають до співпраці волонтерів. Інші 42% доручають ведення профайлів виробничому чи адміністративному відділу.
11. 78% організацій погоджуються, що соціальні мережі є надзвичайно ефективними для ведення бізнесу.
Детальніше з основними рекомендаціями для кожного регіону можна ознайомитися на сайті http://www.techreport.ngo
Переклад з англійської: Анна Макаренко
Коментарі