bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Соціальній рекламі вдалося “перекричати” комерційну
02.07.2009

В основі проекту - проблема відмови юних мам від своїх новонароджених малюків. Представництво благодійної організації «Кожній дитині» звернулося до агентства PROVID із завданням продемонструвати молодим вагітним жінкам, що вони не самі, їх розуміють і підтримують, варто лише набрати потрібний номер і допомога прийде. Для цього потрібно було зайти на «територію» дівчат цільової аудиторії і протягнути їм руку допомоги, в момент, коли вони шукають вихід із ситуації, що склалася, а саме - переглядаючи оголошення в пошуках роботи і житла.

Так був обраний формат оголошення, в якому молоді киянки знайшли «рятівне» повідомлення: «Хочу познайомитися з вагітною дівчиною, без житла, роботи, підтримки …». Просто і так вчасно.

Кампанія була реалізована в зовнішній рекламі, пресі, Інтернеті і показала більш ніж позитивні результати: кількість звернень в соціальну службу збільшилася на 25%, а динаміка напрямлень дітей раннього віку в інтернати скоротилася вдвічі.

Володимир Кузьмінський, директор Представництва «Кожній дитині» в Україні:

«Особливістю рекламної кампанії «Оголошення», спрямованої на профілактику відмов від дітей, на нашу думку, стало те, що їй вдалося-таки «перекричати»комерційну рекламу. Проблема відмов від дітей вийшла з тіні, про неї почали замислюватися, її активно почали обговорювати ті, хто раніше цього не робив. Приємно, що журі Київського міжнародного фестивалю реклами оцінило наші зусилля «золотом» в номінації.

Ми часто чуємо, що креативна робота створюється заради творчості чи для успішного участі у фестивалях. У нашому випадку, елегантне і свіже рішення, запропоноване PROVID, дозволило суттєво вплинути на зниження динаміки надходження дітей в дитячі будинки Київської області. А за вказаними в рекламних оголошеннях телефонами в соціальні служби, які допомагають жінкам у скрутній ситуації не впасти у відчай і залишити дитину, звернулося в п’ять разів більше людей, ніж минулого року».

Олександр Горлов, член правління Всеукраїнської рекламної коаліції, куратор Біржі Соціальної Реклами:

«Кампанія “Об’ява” була виконана в рамках роботи Біржі Соціальної Реклами. Головна мета БСР - підвищити рівень соціальної реклами в Україні. Золото міжнародного фестивалю реклами підтверджує професійне зростання і новий етап у становленні некомерційної реклами в Україні».

Контакти

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.