bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

В Херсоні презентували проект громадського моніторингу за вступною кампанією до ВНЗ 2009 року
22.06.2009

16 червня в м. Херсоні відбулася прес-конференція, присвячена презентації проекту громадського моніторингу за вступною кампанією до ВНЗ 2009 року.

В заході взяли участь всі, кому тема вступної кампанії та громадського моніторингу є актуальною, а саме – Ольга Жукова, директор проекту в Херсонській області з молодіжної організації «Нова генерація», відповідальні секретарі ВНЗ, де цього року працюватимуть громадські спостерігачі та, звичайно, журналісти та представники громадських організацій міста.

Про мету, завдання та основні етапи цьогорічного моніторингу вступної кампанії під час прес-конференції розповіла Ольга Жукова, директор проекту в Херсонській області.

Так, основною метою проекту, як і минулого року, залишається вивчення особливостей вступної кампанії до вищих навчальних закладів України, організованої за результатами зовнішнього незалежного оцінювання знань випускників, шляхом проведення незалежного громадського спостереження за роботою приймальних комісій державних ВНЗ України.

Слід зазначити, що спостерігатимуть за вступною кампанією будуть не лише в Херсоні, а й ще в 11 регіонах України громадські організації, які об’єдналися заради цієї мети в Коаліцію.

Основними завданнями моніторингу є:

  • відстежити значення сертифікату про проходження зовнішнього незалежного оцінювання при вступі до вищого навчального закладу;
  • вивчити загальний рівень організації та проведення вступної кампанії 2009 року; виявити можливі ситуації для зловживання з боку представників вищих навчальних закладів під час вступної кампанії;
  • дослідити рівень прозорості та відкритості роботи вищих навчальних закладів під час вступної кампанії;
  • порівняти особливості вступних кампаній 2008 та 2009 років.

Як і минулого року, однією з основних цілей моніторингу є інформування абітурієнтів про особливості вступної кампанії та можливості захисту своїх прав. Для цього планується видання Посібника для абітурієнтів.

Посібник міститиме інформацію про загальні риси вступної кампанії та її особливості для кожного вищого навчального закладу обраного для моніторингу, включно навіть з інформацією про те, які сертифікати потрібно подавати для вступу на ту чи іншу спеціальність та контактними телефонами приймальних й апеляційних комісій. Тож, абітурієнти зможуть користуватися ними вже під час подання документів, проходження вступних випробувань та творчих конкурсів, тощо.

Оскільки моніторинг вступної кампанії на Херсонщині проводитиметься вже не вперше, учасникам конференції, зрозуміло, цікаво було почути про досвід взаємодії з громадськими спостерігачами приймальних комісій вищих навчальних закладів. На ці питання відповідали відповідальні секретарі 2 університетів, які брали участь в моніторингу минулого року – Херсонського державного та Херсонського національного технічного університетів.

Серед основних труднощів вступної кампанії, як і минулого року, вони зокрема назвали очікувану велику кількість пільговиків. Цього року, до вищеназваних університетів долучиться ще й Херсонський державний аграрний університет. Тож, вступна кампанія вже майже розпочалася і громадські спостерігачі Херсонщини теж вже готові слідкувати за її прозорістю та вивчати її особливості. Тому, щиро зичимо приймальним комісіям та спостерігачам наснаги в цю гарячу для них пору, а абітурієнтам, звичайно – удачі й натхнення!

Контакти

Коментарі

Вікторія Копчак   5509 днів тому   #  

Прошу вибачення за невірно ззначену дату проведення прес-конференції. Правильна дата: 16 червня 2009 року.
Вікторія Копчак

  •   Пiдписатися на новi
  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.