bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Соціальний маркетинг: ефективна поведінка благодійних інституцій в ринкових умовах
24.04.2009

«У будь-якій організації дві, і тільки дві основні функції: маркетинг та інновації», -  Пітер Друкер, гуру менеджменту.

28 квітня 2009 року з 13.30 до 17.30 у місті Києві відбудеться майстер-клас „Соціальний маркетинг: ефективна поведінка благодійних інституцій в ринкових умовах”

Експерт: Яків РОГАЛІН, директор Донецького міського благодійного фонду «Доброта», віце-президент Всеукраїнської асоціації професійних PR-менеджерів, член Міжнародної Асоціації громадських організацій, що практикують соціальне підприємництво WDI NGO Alliance (William Davidson Institute, University of Michigan Business School) (CV додається).

Основні питання, що будуть підніматися під час майстер-класу:

• Маркетинг як універсальна та обов’язкова складова стійкого успішного ведення справ.

• Основні поняття соціального маркетингу (потреба/попит, клієнт/постачальник, ринок/конкуренція, продукт та ін.).

• Концепції управління соціальним маркетингом.

• Маркетингове середовище та його вплив на благодійні інституції.

• Маркетингове дослідження і поведінка клієнтів, постачальників та конкурентів в благодійній діяльності.

•  Формування "порт фоліо" благодійних інституцій та сементація/позиціювання їх на ринку.

• Маркетинговий комплекс та інтегровані комунікації соціального маркетингу .

• Соціальні інновації в «маркетингу милосердя»

 

Під час майстер-класу учасники матимуть змогу ознайомитися із:

• базовими принципами та концептами соціального маркетингу;

• значенням та роллю соціального маркетингу в стало-успішній діяльності благодійних інституцій;

• помилками та ризиками при впровадженні соціального маркетингу.

Учасники: представники благодійних фондів та організацій; співробітники бізнес-компаній, які відповідають за реалізацію благодійних програм; приватні благодійники тощо.

Умови участі: Члени Українського форуму благодійників: 1 особа від організації - участь безкоштовна; кожна наступна особа - реєстраційний внесок 245,00 грн.

Не члени Українського форуму благодійників: 1 особа від організації - 490 грн.; кожна наступна особа - реєстраційний внесок 345,00 грн. Для іногородніх передбачена 50% знижка. Для співробітників ЗМІ – участь безкоштовна.

Час та місце проведення: 28 квітня 2009, з 13.30 до 17.30, центральний офіс МФ “Відродження”, м. Київ, вул. Артема, 46, 2-ий поверх.

Реєстрація: Для реєстрації необхідно заповнити реєстраційну форму та надіслати її на електронну адресу [email protected] або на факс (044) 425 92 95.

Реєстрація для участі у майстер-класі є обов’язковою. Члени Українського форуму благодійників та представники організацій, що подали свої реєстраційні заявки першими, матимуть перевагу.

Підтвердження про свою участь у майстер-класі учасники отримають до 27 квітня 2009 року.

Оплата реєстраційного внеску: За безготівковим перерахунком Благодійна організація «Український форум благодійників», м. Київ, вул. Артема, 46; Код ЄДРПОУ 33886435, п/р 26003100745; ВАТ «Райффайзен Банк Аваль», МФО 380805. Призначення платежу: добровільна пожертва на статутну діяльність.

Оплата має надійти до початку майстер-класу

Готівкою 28 квітня 2009 року під час майстер-класу.

Більш детальна інформація за телефоном 8 066 767 63 51, контактна особа Дар’я Непочатова, координатор програм Українського форуму благодійників.

Контакти

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.