bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Благодійність в умовах кризи чи криза благодійності?
15.04.2009

15 квітня, в київському міському Будинку Вчителя відбулась відкрита дискусія “Роль української благодійності в умовах кризи”, під час якої представники впливових благодійних, донорських організацій, бізнес-компаній обговорювали ситуацію в сфері розвитку української філантропії. 

Анатолій Заболотний, директор фонду Ріната Ахметова "Розвиток України": Благодійність від Ріната Ахметова була, є і буде. Нас часто запитують журналісти, а що відбувається з соціальними бюджетами компаній? Ми не знаємо відповіді на це запитання. Сьогодні важко давати точні прогнози. Наш бюджет на цей рік не відрізняється від попередніх. Ми зробили його таким, ніби кризи не існує. Ми не розробляли спеціальних антикризових програм - всі наші програми працюють проти кризи. Якщо раніше ми реалізовували паралельні програми та проекти, то тепер наші проекти будуть послідовними. Фонд буде вирішувати проблеми, а не витрачати кошти на промоакції. Ми відмовились від будівництва, тому що на ринку виникли проблеми з будівництвом. Хоча робота наше не припиняється. Ми не пішли з жодного проекту, але працюємо над збільшенням ефективності нашої роботи.

Ярина Ключковська, директор з корпоративних комунікацій "Майкрософт Україна": Український бізнес перейшов на оперативне планування. Тому громадським організаціям, які звертаються до бізнесу за допомогою та підтримкою, потрібно чітко пояснити, що від бізнесу потрібно. Грошей у бізнесу стає все менше. Скорочуються бюджети, звільняються працівники. Я не вірю в корпоративну філантропію. Філантропія – це люди. У бізнесу інші пріоритети. Закінчився період, коли компанії роздавали гроші. Почався період, коли компанії більш прагматично підходять до соціальних ініціатив. Вони можуть запропонувати досвід, інформацію, послуги, продукцію, людей.
До речі, у Майкрософту є програма безкоштовного надання програмного забезпечення громадським організаціям.

Володимир Мостовий, головний редактор тижневика "Дзеркало тижня":
В сфері благодійності ми думаємо сьогодні на сьогодні, часто проїдаючи так потрібні гроші та ресурси. Сьогодні потрібно думати про завтра. Думати потрібно про розвиток і давати людям вудку, а не рибу. У нас є всі сподівання та очікування, що криза дасть потужний поштовх для розвитку соціального підприємництва і справжньої благодійності, яка переймається майбутнім перспективним розвитком України.

Учасники торкнулись у своїх доповідях та коментарях також питань недовіри суспільства і бізнесу зокрема до діяльності благодійних фондів, громадських організацій, які залучають ресурси для потреб громади, відсутністю бажання у ЗМІ висвітлювати соціальні ініціативи та популяризувати колективну філантропію в українському суспільстві.

Яків Рогалін, директор Благодійного фонду "Доброта" на завершення дискусії закликав зайнятись індивідуальною філантропією, демонструвати цю благодійність, популяризувати її, тоді в суспільстві буде краще розуміння сутності благодійності і довіра до благодійних організацій як таких.

Відкрита дискусія була організована Українським форумом благодійників при підтримці KRAFT та Фонду Східна Європа. 

Контакти

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.