bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Жіночий правозахисний центр «Ла Страда – Україна» хоче заборонити рекламу VIANOR
07.04.2009

Міжнародний правозахисний центр «Ла Страда – Україна» вимагає припинити показ рекламного роліка VIANOR на телеканалах України, яка є брутальною образою дітей, неповагою до прав дитини, загальнолюдських цінностей, виявом нерозуміння батьківської відповідальності та експлуатацією образу дитини.

Представники правозахисного центру «Ла Страда – Україна» заявляють, що новий витвір українських рекламодавців є «серйозним кроком вперед»: тепер шини для авто персоніфікуються в образах чотирьох маленьких дітей, яких (за сюжетом) батьки готові обміняти на нові, кращі при чому показуються залякані очі дітей, яких везуть кудись,  на ті, які не будуть їм заважати (про це говорить мама). Потім з’ясовується, що це шини.

Але вербальний текст та візуальний ряд протягом маже половини рекламного сюжету зв’язує дитячі образи та «антидитячу» лексику так званих батьків.

Також правозахисники вважають за необхідне проведення роботи з керівниками інформаційних та рекламних агенцій, засобів масової інформації щодо недопущення створення інформаційних та рекламних продуктів, які експлуатують дитячі образи, представляють дітей в якості штучних об’єктів, якими можна розпоряджатися як речами, порушують права дитини тощо.

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.