Дизайнер Ігор Скляревський створив серію табличок, які популяризують "громадську варту" в районах. Перша партія вказівників встановлена на вулиці Червоноармійській у районі метро "Палац Україна".
Таблички нагадують місцевим жителям, що на вулицях "стало небезпечно" пити, смітити "гоп-стопити", "голосно гульбасити" і що відтепер "квартал під охороною", пише сайт "Українська правда. Життя".
Як розповів Скляревський "Українській правді. Життя", коли він почав робити ці таблички, у нього було два головних завдання.
"По-перше, мені хотілося якось допомогти самообороні з ідентифікацією. Я зробив логотип і наклейки, які можна надрукувати на жилетах або наклеїти на машини, щоб люди не нападали на своїх же в пошуках "тітушок", - каже дизайнер.
"А по-друге, мені захотілося пояснити людям, що якщо раніше вважалося, що жлобство - це погано, то тепер активне й агресивне жлобство - ще гірше. Крім того, бути агресивним жлобом стало небезпечно, тому що тепер цим займається не тільки міліція, а й звичайні люди", - пояснює Скляревський.
Дизайнер збирається викласти файли для друку у відкритий доступ і закликає всіх роздруковувати наклейки і розміщувати там, де є необхідність.
Як відомо, навесні 2013 року Скляревський створив серію "хуліганських" табличок WalkKyiv. У центрі уваги були – каштани на Хрещатику, закуплені в Італії і які виявились несправжніми; парки, які перетворились на громадські туалети (хуліганський знак встановлено на місці, дешведські фани спокійно собі пісяли, під наглядом міліціонерів); місце зустрічі київських пенсіонерів у переході на метро Театральна; метро на Троєщину, яке все ніяк не прокладут.
Під під час Євромайдану Скляревьский створив - наклейки-вказівники для полегшення координації на місцевості учасників протесту.
Крім того, наприкінці листопада у місті з’яивлись жартівливі таблички авторства дизайнера з написами "Хочеш в Європу – піднімай попу!", "Світлу сторону сили обрати мусиш!" та "Remember, remember 21-st of November" (пам’ятайте, пам’ятайте про 21 листопада (коли уряд вирішив призупинити процес підготовки до укладання угоди про асоціацію з ЄС).
Як відомо, столичний дизайнер Ігор Скляревський зробив "ребрендинг" столичного фунікулеру.
До цього дизайнер розробив схему швидкісного транспорту Києва і безкоштовно віддавав місту. Її вподобали не лише кияни, а й похвалив розробник систем навігації для американських міст Девід Гібсон.
Нова карта "підземки" чиновникам з головного управління архітектури Киває не сподобалась, дизайнер вирішив з ними не воювати і просто виклав мапу у відритий доступ.
Так само ще перед "Євро 2012" Скляревський розробив елементи міської навігації: пілони, покажчики і таблиці зі схемами руху транспорту для зупинок. Міська влада нею теж не скористалась, встановивши синьо-жовті таблички й інформаційні тумби.
Фото Дмитра Кобця
Коментарі