Протягом березня 2009 року це вже друга група працівників культури, які здобули знання, навички та вміння у визначенні потенційних джерел позабюджетного фінансування, опрацюванні інструментів залучення фінансування (фандрейзингу), розібралися у мотивах благодійників, спонсорів, меценатів і донорів.
Не мало важливою виявилася тема розвитку зв’язків з громадськістю, проведення інформаційних і маркетингових кампаній для мобілізації ресурсів місцевих громад.
В результаті навчань директори музичних шкіл переконалися, що для ефективного функціонування та фінансової життєздатності музичні школи мають призначити керівника напрямку залучення фінансування, присвячувати питанням фандрейзингу не менше 50% робочого часу та зусиль, а також розробити і впровадити систему надання чітко окреслених послуг для конкретної цільової аудиторії для забезпечення дійсних потреб громади.
Частина учасників навчань виразила бажання отримати додаткові консультації Фундації Острозьких з питань організаційного розвитку та залучення фінансування, а також здійснили благодійну підписку на журнал «Вісник благодійництва».
Коментарі