bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Ковельська міська рада задекларувала наміри створювати умови для велосипедистів
26.04.2013

Депутати Ковельської міської ради на сесії 25 квітня одноголосно проголосували за прийняття Концепції розвитку велосипедної інфраструктури міста, розробленої спільно з Асоціацією розвитку туризму Волині та Волинським Інститутом Права.

«Документ офіційно декларує наміри міської ради створювати умови для велосипедистів та містить схему майбутніх велосипедних шляхів,» ‒ повідомив голова Асоціації розвитку туризму Волині Юрій Моклиця.

Під час сесії один із депутатів оприлюднив запит до представників органів державної влади, в тому числі до голови обласної адміністрації Бориса Клімчука, щодо забезпечення відповідних умов для безпечного руху пішоходів та велосипедистів на ділянці міжнародної траси «Київ – Ягодин» (М-07), яка проходить територією міста. За статистикою, саме на цій ділянці ковельських доріг існує найбільша небезпека для її учасників.

Позиція депутата та одностайність колег підтверджують актуальність теми розвитку велосипедного руху у Волинських містах та створення міського середовища, комфортного для життя. На Волині це третій документ подібного характеру (інші два вже затверджені у Луцьку та Рожищах).

Важливо зауважити, що Ковель – одне з небагатьох міст України, яке вже зробило практичний крок у напрямку розвитку велосипедної інфраструктури. Близько 500 метрів велосипедної доріжки було створено на вулиці Театральній, на ділянці між вулицями Незалежності та Сагайдачного. Цю велодоріжку навряд чи можна назвати ідеальним елементом дорожньо-транспортної системи, однак в її існування закладений дуже важливий аспект – зміна свідомості мешканців, які поступово звикають до нових елементів міської інфраструктури.

В плані розміщення, велосипедна доріжка виконана правильно, оскільки зроблена в частині тротуару і при цьому максимально захищена від автомобілів. Також вона має зручне покриття (асфальт) і зручні понижені бордюри на перетинах з іншими вулицями. Натомість, вона завузька ‒ширина складає лише 1 метр при тому, що оптимальна ширина для двосторонньої доріжки – 2,5 метра. Найефективнішим рішенням для покращення якості велоінфраструктури на цій вулиці може стати створення аналогічної смуги на протилежному тротуарі вулиці і створення таким чином двох велодоріжок з одностороннім рухом кожна. При розширенні кожної з них на символічних 20-30 сантиметрів, ми отримаємо якісний зразок велосипедної доріжки.

В найближчих планах Ковеля – вдосконалення нормативно-правової бази міста в стосунку до велоінфраструктури, а також пошук позабюджетних ресурсів для втілення велосипедних проектів.

Розробка та лобіювання затвердження Концепцій розвитку велосипедної інфраструктури проводиться за проектом Волинського Інституту Права «Покращення умов для ефективної участі громадян у виробленні міської політики та посилення впливу громадськості на розвиток дорожньо-транспортної інфраструктури у містах Волинської області (Ковель, Нововолинськ та Рожище)», що реалізується за підтримки Міжнародного фонду «Відродження» в межах програми «Громадянське суспільство та належне врядування».

Контакти

  • Прес-служба
  • Волинський Інститут Права
  • [email protected]
  • (098) 9222616; (066) 1630008; (0332) 723803

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.