Соціальна кампанія для мешканців ОСББ «Я маю право!» триває в Бердянську з листопада 2008 року по теперішній час, що реалізується громадською організацією «Асоціація голів правлінь ОСББ „Жилмасив”» в рамках програми польської закордонної допомоги Міністерства закордонних справ Республіки Польщі у 2008 р. у співпраці з Фондом „Інший простір” (Варшава).
У серпні 2008 року фонд “Інший простір” м. Варшава, (Польща) в рамках програми польської закордонної допомоги Міністерства закордонних справ Республіки Польщі у 2008 р. оголосив в Україні Всеукраїнський конкурс „На найкращий проект місцевої соціальної кампанії”. Конкурс був відкритий для всіх мешканців України. Його ініційовано для осіб, які діють на місцевому рівні і зацікавлені впливом на суспільну думку за допомогою реклами та інструментів масової комунікації. Учасниками конкурсу стали більш 30 номінантів з України, у тому числі й ініціативна група з м. Бердянськ у складі: громадської організації „Інститут розвитку громад”, Асоціації голів правлінь ОСББ „Жилмасив” та креатив-продакшн студії „ALOHA”
За підсумками конкурсу перше місце обійняла місцева робоча група з Бердянська, до складу якої входили такі організації: ГО “Інститут розвитку громад”, “Асоціація голів правлінь об’єднань співвласників багатоповерхових будинків” та Рекламно-комерційна агенція “Алоха” з проектом “Я маю право!”. Мета проекту – проведення кампанії, спрямованої на активізацію мешканців багатоквартирних будинків у Бердянську.
У якості грантової підтримки переможці отримали:
В рамках кампанії було використано наступні інструменти соціальної реклами:
Дана соціальна кампанія привернула до себе увагу як безпосередньої цільової аудиторії – мешканців ОСББ, так і представників рекламних компаній, місцевих ЗМІ та міської влади. У даному випадку існуюча криза у рекламному бізнесі мала позитивний вплив на проведення соціальної кампанії із застосуванням рекламних площин, оскільки ціни на розміщення матеріалів дозволили збільшити як кількість самих орендованих площин, так і термін розміщення на них матеріалів.
«Я имею право на детскую площадку вместо парковки!» «Я имею право знать куда идут мои платежи!» «Я имею право на ухоженный двор!» «Я имею право на внимание власти!»
Саме такі слогани містилися в усіх видах соціальної реклами, тим самим акцентували увагу мешканців ОСББ на їх право володіти прибудинковою територією, на отримання якісних послуг як від постачальних організацій так і самого ОСББ, на підтримку ОСББ з боку влади в тих питаннях, де потрібно вжити саме управлінських рішень нормативно-правового характеру.
Для отримання зразків відеороликів, аудіореклами, макетів інформаційних постерів необхідно направити замовлення на адресу: [email protected] та самостійно завантажити продукцію по наданим у зворотньому листі посиланням.
Коментарі