Євпаторійський центр регіонального розвитку підготував аналітичний звіт “Кримські ЗМІ. Мова ворожнечі”. Дослідження було проведено за підтримки програми “Посилення впливу громадянського суспільства” Міжнародного фонду “Відродження”.
Експерти аналізували нетолерантні висловлювання у кримських друкованих ЗМІ з жовтня 2010 року по березень 2011 року (прес-релізи).
Було вивчено матеріали 29 ЗМІ з загальним щотижневим накладом близько 700 тис. примірників.
Найчастіше “мову ворожнечі” застосовують редакції ЗМІ та журналісти. При цьому найпоширенішим її засобом є анекдот, який представляє ту чи іншу національність у невигідному світлі.
Мета програми “Посилення впливу громадянського суспільства” – сприяти участі об’єднань громадян у здійсненні моніторингу діяльності органів публічної влади, захисту та лобіюванню спільних інтересів різних соціальних груп, а також забезпечувати їх залучення до процесу вдосконалення та впровадження нормативно-правових актів на загальнодержавному та місцевому рівнях.
Коментарі