Результат пошуку по ключовому слову:
реклама 

Philip Morris полює на молодь рекламою IQOS в соціальних мережах

Меттью Л. Майерс , президент «Campaign for tobacco-free kids», оприлюднив заяву про агресивну рекламу IQOS у соцмережах, яка адресована молоді. >>>>

Менеджер з маркетингу, реклами і PR

Фонд Інновацій та Розвитку (IDF) – міжнародна платформа розробки інноваційних механізмів запрошує в команду Менеджера/ку з маркетингу, реклами і PR>>>>

Тренінги ПРООН з реклами, бізнес-комунікацій та PR на Сході України

ПРООН запрошує підприємців та людей з досвідом бізнес-діяльності на одноденні тренінги з реклами, бізнес-комунікацій та PR, що відбудуться з 29 листопада по 15 грудня 2018 року в Запоріжжі, Дніпрі, Харкові, Сєвєродонецьку, Краматорську та Маріуполі. >>>>

Українське суспільство закликають звільнитися від гендерних стереотипів

Гендер Зед розпочав інформаційну кампанію, яка покликана протидіяти гендерній нерівності. У Херсоні, Кропивницькому, Вінниці, Полтаві та Запоріжжі були розміщені білборди, які закликають містян звільнятися від гендерних стереотипів.  >>>>

60% молоді бачить рекламу сигарет в Україні

Ініціатива U-Report за підтримки UNICEF провела опитування молоді щодо куріння. Опитування проводилось впродовж 5-7 вересня 2018 року за допомогою смс, FB, Telegram та інших каналів; у ньому взяли участь 12 276 U-репортерів віком 14–34 роки. >>>>

Тендер на друк та розміщення антидискримінаційної реклами

Гендер Зед оголошує тендер на друк та розміщення реклами на теми дискримінації ЛГБТ, гомофобії; та дискримінації жінок, гендерної нерівності на носіях зовнішньої реклами (білбордах) у декількох містах України. >>>>

Освітній проект для підлітків на тему «PR-технології у туризмі» (Київ)

Розпочато прийом заявок до участі у освітньому проекті Київського Палацу Дітей та Юнацтва «PR-технології у туризмі». До участі запрошуються підлітки віком 12-18 років. Кількість учасників: 20 чоловік. >>>>

Освітній курс для підлітків «PR-технології у туризмі»

Київський палац дітей та юнацтва розпочинає набір на курс «PR-технології у туризмі». Програма передбачає проведення занять протягом занять протягом другого навчального семестру. Дедлайн — 21 січня 2018 року. >>>>

Освітній проект для підлітків на тему «PR-технології у туризмі» (Київ)

Закінчується прийом заявок до участі у освітньому проекті Київського Палацу Дітей та Юнацтва «PR-технології у туризмі». До участі запрошуються підлітки віком 12-18 років. Дедлайн - 12 вересня 2017 р. >>>>

Представлено дослідження моніторингу тютюнових виробів

2 березня 2017 р. представлено дослідження[1] Київської школи економіки (КШЕ). Фахівці вивчали, як рекламні інструменти використовують для збільшення продажу сигарет у кіосках Києва. Яскрава викладка сигарет у вітринах стимулює продажі та робить куріння соціально прийнятним, особливо для молоді — йдеться в оприлюдненому документі. Як відомо, в Україні заборонено рекламу, спонсорство та стимулювання продажу тютюнових виробів. Проте тютюнова індустрія обходить цю заборону, коли мова йде про точки продажу. >>>>

Мої активи

Нові можливості з ГУРТом!



 

Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.