bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Тендерне запрошення на послуги екскурсійних заходів
17.06.2024

Дата 17.06.2024                                                                                      м. Дніпро 

ТЕНДЕРНЕ ЗАПРОШЕННЯ 

БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД «ПОМАГАЄМ» в межах програми «СІМ`Я», за підтримки Жіночого фонду миру та гуманітарної допомоги (WPHF),запрошує до участі в тендері на надання послуг інтеграційних заходів з соціальної адаптації на новому місці для жінок та дітей зі статусом ВПО.

№ 

 

Опис \ виконання

Загальна  

інформація:

Підтримка жінок Дніпропетровської області, які долають складні обставини, пов’язані з війною.

Мета та предмет  робіт:

ЛОТ 1 – проведення інтеграційних заходів з соціальної адаптації на новому місці для жінок та дітей зі статусом ВПО

Термін подачі  пропозиції:

До 01.07.2024 включно до 17.00 год.

Загальний опис  робіт:

Додаток № 1 до запрошення для заповнення  учасником торгів

Умови та терміни  виконання послуг:

До участі у тендері запрошуються фізичні та юридичні особи підприємці, які мають досвід роботи у  відповідній сфері, мають відповідні КВЕД для  здійснення зазначених робіт; мають можливість  надати оригінали супроводжуючих документів з  печаткою та підписом; релокований туристичний бізнес жінок ВПО.


Замовник планує замовити інтеграційні заходи з соціальної адаптації на новому місці для жінок та дітей зі статусом ВПО. 


Очікується, що договір буде діяти з 03 липня 2024 до 03 грудня 2024 року.


Очікується проведення 36-ти інтеграційних заходів для груп до 30 осіб протягом 6 місяців.


У рамках проєкту плануються наступні заходи:

  1. Екскурсійні програми по м.Дніпро та Дніпропетровській області;

  2. Екскурсійні програми за межами м.Дніпро та Дніпропетровської області.


Якщо для проведення екскурсії потрібен трансфер, то він надається надавачем послуг та входить у ціну екскурсії.

Стаж роботи надавача послуг повинен бути мінімум 5 років.


При проведені заходів, надавач послуг зобов’язаний робити фотозйомку учасників (мінімум 15 фото) та обов’язково веде відомості з підписом учасників заходів, їх номером телефону. 

Замовник залишає за собою право змінити кількість заходів, як в бік збільшення, так і в бік зменшення.

Відхилення 

пропозиції:

Замовник залишає за собою право відхилити будь-які чи всі заявки, якщо постачальник послуг не відповідає описаним вимогам, якщо замовника не влаштовує ціна на послуги або є сумніви у репутації спеціаліста тощо. 


Замовник має право вносити зміни у заявки до підписання контракту.

Супроводжувальні  документи:

Потенційні постачальники послуг повинні подати письмову пропозицію на e-mail: [email protected] до зазначеного вище терміну для повного розгляду. 

У всіх заявках повинна бути вказана кваліфікація учасника/ці, що підтверджує здатність виконувати обов‘язки, зазначені в оголошенні.


  1.  Резюме українською мовою;  

  2. ПІБ підписанта договору, документ, що підтверджує державну реєстрацію та документ, що підтверджує податковий статус (свідоцтво та витяг з реєстру платників ПДВ або з реєстру платників єдиного податку)

  3. Довідку про відсутність заборгованості по сплаті податків і зборів (обов’язкових платежів);

  4. Детальну фінансову пропозицію щодо всіх  витрат, пов’язаних з послугами в погодинному  еквіваленті (заповнений додаток); 

  5. Надати усі наявні дипломи, сертифікати та  довідки, які підтверджують кваліфікацію  постачальника послуг; 

  6. Банківська довідка про відкриття рахунку в українській гривні. 


Замовник оцінюватиме пропозиції, виходячи з того, чи відповідає постачальник послуг описаним вимогам, виходячи зі співвідношення ціни та місця проведення , репутації та креативного підходу до проведення екскурсій.

 

 

Терміни подачі заявки та термін  виконання робіт:

Заявки просимо надсилати до 01 липня 2024.  Раннє подання заявок заохочується. Очікується,  що договір буде діяти з 03 липня 2024 до 03 грудня 2024 року. Графік виконання роботи за Угодою  буде обговорено та остаточно узгоджено з  переможцем торгів. 


Замовник залишає за собою  право зв’язатись із тими, хто подав заявки, для  отримання додаткової інформації та роз’яснень  щодо заявок після дедлайну.

Умови та спосіб  оплати, порядок  ціноутворення:

Оплата за надані послуги здійснюється на підставі укладеного договору по  безготівковому розрахунку, після завершення календарного місяця та з додаванням наступних документів: 

-    рахунок (якщо інше не перелбачего договором);

-    акт прийому-передачі наданих послуг;

-    фотозвіти;

-    заповнені відомості, згоди тощо. 

Всі звіти подаються з 01 по 03 число місяця  наступного за звітним на гугл-диск замовника.  Паперові оригінали відомостей, що  підписуються отримувачами допомоги,  доставляються за рахунок постачальника послуг  в офіс замовника за адресою вул. Харківська 8а або на відділення № 60 Нової Пошти м. Дніпра. Замовник сплачує Постачальнику послуг після  завершення перевірки усіх звітів. Якщо звіти не  здані в повному обсязі або здані з порушенням  термінів, то оплата не здійснюється. Запропонована ціна на послуги є незмінною до  кінця дії договору. 

Запропонована ціна на послуги є незмінною до  кінця запланованих заходів.

10 

Порядок подання пропозиції:

- надіслати заповнений Додаток №1,  відсканований, з підписом/печаткою  Постачальника послуг;

- копія свідоцтва про державну реєстрацію,  якщо постачальником являється фізична особа підприємець (виписка з Єдиного державного реєстру); 

- копія документу про статус платника  податків, якщо постачальником являється  фізична особа-підприємець (витяг з реєстру платника податку); 

- копія довідки про відсутність заборгованості по сплаті податків і зборів (обов’язкових платежів);

- банківська довідка про відкриття рахунку в українській гривні;

- надати резюме українською мовою; 

- копії кваліфікаційних документів підтверджуючих професійні навички проведення екскурсій.


 

11 

Місце та термін  надання цінових  пропозицій:

Цінові пропозиції приймаються до 01.07.2024 р  до 17.00 год. 

Цінові пропозиції надсилати на e-mail:  [email protected] 

12 

Критерії вибору  виконавця:

● найвигідніша запропонована цінова пропозиція;

● повнота та якість поданої заявки;

● наданий повний пакет документів;

● заявка відповідає усім Інструкціям, Умовам і положенням, наведеним Тендері

 

13 

Додаткова  

інформація:

Оцінювання тендерних пропозицій буде проводитись Тендерною комісією, відповідно до мети, предмету та умов тендеру.

В результаті оцінки тендерних пропозицій Тендерною комісією буде рекомендовано переможця тендеру.

Організатор тендеру має право відмінити тендер у цілому без надання роз’яснень учасникам.

Надсилаючи документи для участі у загальній процедурі  за цим тендерним оголошенням Учасник підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що Організатор тендеру може відхилити його тендерну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що Організатор тендеру не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.

Участю у тендері Учасник погоджується зі всіма умовами тендеру та бере на себе обов’язок їх належно виконувати.

Організатор тендеру залишає за собою право вести переговори щодо умов замовлення (термін, ціна) з Виконавцем. Організатор не несе відповідальності за неможливість контакту з учасником, якщо будь-яка інформація про учасника  повідомлена неправильно. Учасник несе особисту відповідальність за достовірність наданої ним інформації.

У випадку виникнення ситуації, що припускає неоднозначне тлумачення умов запиту, та/або питань, не врегульованих умовами запиту, остаточне рішення приймається Організатором. Рішення Організатора є остаточним та оскарженню не підлягає.

14 

Контактна  

інформація

e-mail: [email protected]

Телефон:+380938850070

 

Контакти

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.