Дата 17.06.2024 м. Дніпро
ТЕНДЕРНЕ ЗАПРОШЕННЯ
БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД «ПОМАГАЄМ» в межах програми «СІМ`Я», за підтримки Жіночого фонду миру та гуманітарної допомоги (WPHF),запрошує до участі в тендері на надання послуг інтеграційних заходів з соціальної адаптації на новому місці для жінок та дітей зі статусом ВПО.
№ |
Опис \ виконання |
|
1 |
Загальна інформація: |
Підтримка жінок Дніпропетровської області, які долають складні обставини, пов’язані з війною. |
2 |
Мета та предмет робіт: |
ЛОТ 1 – проведення інтеграційних заходів з соціальної адаптації на новому місці для жінок та дітей зі статусом ВПО |
3 |
Термін подачі пропозиції: |
До 01.07.2024 включно до 17.00 год. |
4 |
Загальний опис робіт: |
Додаток № 1 до запрошення для заповнення учасником торгів |
5 |
Умови та терміни виконання послуг: |
До участі у тендері запрошуються фізичні та юридичні особи підприємці, які мають досвід роботи у відповідній сфері, мають відповідні КВЕД для здійснення зазначених робіт; мають можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом; релокований туристичний бізнес жінок ВПО. Замовник планує замовити інтеграційні заходи з соціальної адаптації на новому місці для жінок та дітей зі статусом ВПО. Очікується, що договір буде діяти з 03 липня 2024 до 03 грудня 2024 року. Очікується проведення 36-ти інтеграційних заходів для груп до 30 осіб протягом 6 місяців. У рамках проєкту плануються наступні заходи:
Якщо для проведення екскурсії потрібен трансфер, то він надається надавачем послуг та входить у ціну екскурсії. Стаж роботи надавача послуг повинен бути мінімум 5 років. При проведені заходів, надавач послуг зобов’язаний робити фотозйомку учасників (мінімум 15 фото) та обов’язково веде відомості з підписом учасників заходів, їх номером телефону. Замовник залишає за собою право змінити кількість заходів, як в бік збільшення, так і в бік зменшення. |
6 |
Відхилення пропозиції: |
Замовник залишає за собою право відхилити будь-які чи всі заявки, якщо постачальник послуг не відповідає описаним вимогам, якщо замовника не влаштовує ціна на послуги або є сумніви у репутації спеціаліста тощо. Замовник має право вносити зміни у заявки до підписання контракту. |
7 |
Супроводжувальні документи: |
Потенційні постачальники послуг повинні подати письмову пропозицію на e-mail: [email protected] до зазначеного вище терміну для повного розгляду. У всіх заявках повинна бути вказана кваліфікація учасника/ці, що підтверджує здатність виконувати обов‘язки, зазначені в оголошенні.
Замовник оцінюватиме пропозиції, виходячи з того, чи відповідає постачальник послуг описаним вимогам, виходячи зі співвідношення ціни та місця проведення , репутації та креативного підходу до проведення екскурсій. |
Терміни подачі заявки та термін виконання робіт: |
Заявки просимо надсилати до 01 липня 2024. Раннє подання заявок заохочується. Очікується, що договір буде діяти з 03 липня 2024 до 03 грудня 2024 року. Графік виконання роботи за Угодою буде обговорено та остаточно узгоджено з переможцем торгів. Замовник залишає за собою право зв’язатись із тими, хто подав заявки, для отримання додаткової інформації та роз’яснень щодо заявок після дедлайну. |
|
8 |
Умови та спосіб оплати, порядок ціноутворення: |
Оплата за надані послуги здійснюється на підставі укладеного договору по безготівковому розрахунку, після завершення календарного місяця та з додаванням наступних документів: - рахунок (якщо інше не перелбачего договором); - акт прийому-передачі наданих послуг; - фотозвіти; - заповнені відомості, згоди тощо. Всі звіти подаються з 01 по 03 число місяця наступного за звітним на гугл-диск замовника. Паперові оригінали відомостей, що підписуються отримувачами допомоги, доставляються за рахунок постачальника послуг в офіс замовника за адресою вул. Харківська 8а або на відділення № 60 Нової Пошти м. Дніпра. Замовник сплачує Постачальнику послуг після завершення перевірки усіх звітів. Якщо звіти не здані в повному обсязі або здані з порушенням термінів, то оплата не здійснюється. Запропонована ціна на послуги є незмінною до кінця дії договору. Запропонована ціна на послуги є незмінною до кінця запланованих заходів. |
10 |
Порядок подання пропозиції: |
- надіслати заповнений Додаток №1, відсканований, з підписом/печаткою Постачальника послуг; - копія свідоцтва про державну реєстрацію, якщо постачальником являється фізична особа підприємець (виписка з Єдиного державного реєстру); - копія документу про статус платника податків, якщо постачальником являється фізична особа-підприємець (витяг з реєстру платника податку); - копія довідки про відсутність заборгованості по сплаті податків і зборів (обов’язкових платежів); - банківська довідка про відкриття рахунку в українській гривні; - надати резюме українською мовою; - копії кваліфікаційних документів підтверджуючих професійні навички проведення екскурсій. |
11 |
Місце та термін надання цінових пропозицій: |
Цінові пропозиції приймаються до 01.07.2024 р до 17.00 год. Цінові пропозиції надсилати на e-mail: [email protected] |
12 |
Критерії вибору виконавця: |
● найвигідніша запропонована цінова пропозиція; ● повнота та якість поданої заявки; ● наданий повний пакет документів; ● заявка відповідає усім Інструкціям, Умовам і положенням, наведеним Тендері |
13 |
Додаткова інформація: |
Оцінювання тендерних пропозицій буде проводитись Тендерною комісією, відповідно до мети, предмету та умов тендеру. В результаті оцінки тендерних пропозицій Тендерною комісією буде рекомендовано переможця тендеру. Організатор тендеру має право відмінити тендер у цілому без надання роз’яснень учасникам. Надсилаючи документи для участі у загальній процедурі за цим тендерним оголошенням Учасник підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що Організатор тендеру може відхилити його тендерну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що Організатор тендеру не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами. Участю у тендері Учасник погоджується зі всіма умовами тендеру та бере на себе обов’язок їх належно виконувати. Організатор тендеру залишає за собою право вести переговори щодо умов замовлення (термін, ціна) з Виконавцем. Організатор не несе відповідальності за неможливість контакту з учасником, якщо будь-яка інформація про учасника повідомлена неправильно. Учасник несе особисту відповідальність за достовірність наданої ним інформації. У випадку виникнення ситуації, що припускає неоднозначне тлумачення умов запиту, та/або питань, не врегульованих умовами запиту, остаточне рішення приймається Організатором. Рішення Організатора є остаточним та оскарженню не підлягає. |
14 |
Контактна інформація |
e-mail: [email protected] Телефон:+380938850070 |
Коментарі