bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Тендерне запрошення з надання індивідуальної психологічної допомоги
17.06.2024

Дата 17.06.2024                                                                                       м. Дніпро 

ТЕНДЕРНЕ ЗАПРОШЕННЯ 

БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД «ПОМАГАЄМ» в межах програми «МИ ПОРУЧ»,за підтримки MERCY CORPS EUROPEзапрошує до участі в тендері психологів (психотерапевтів) на проведення  індивідуальних сесій для населення, що постраждало від війни,  загальний опис робіт вказаний у специфікаціях тендерного запрошення  (Додаток № 1-3).

№ 

 

Опис \ виконання

Загальна  

інформація:

Розбудова заходів гуманітарної допомоги та психосоціальної підтримки найбільш вразливих верств населення, постраждалого від конфлікту, у Запорізькій, Донецькій та Дніпропетровській областях.

Мета та предмет  робіт:

ЛОТ 1 - Проведення індивідуальної роботи психолога (психотерапевта) для місцевих та ВПО, що проживають на прифронтових та деокупованих територіях —  літні люди (60+), дорослі та діти з інвалідністю, люди з важкими хронічними захворюваннями, родини з дітьми, дорослі та діти, що опинилися в складних життєвих обставинах в умовах кризи, спричиненої військовими діями, у Дніпропетровській області.

ЛОТ 2 - Проведення індивідуальної роботи психолога (психотерапевта) для місцевих та ВПО, що проживають на прифронтових та деокупованих територіях —  літні люди (60+), дорослі та діти з інвалідністю, люди з важкими хронічними захворюваннями, родини з дітьми, дорослі та діти, що опинилися в складних життєвих обставинах в умовах кризи, спричиненої військовими діями, у Запорізькій області.

ЛОТ 3 - Проведення індивідуальної роботи психолога (психотерапевта) для місцевих та ВПО, що проживають на прифронтових та деокупованих територіях —  літні люди (60+), дорослі та діти з інвалідністю, люди з важкими хронічними захворюваннями, родини з дітьми, дорослі та діти, що опинилися в складних життєвих обставинах в умовах кризи, спричиненої військовими діями, у Донецькій області.

Термін подачі  пропозиції:

До 01.07.2024 року включно до 17.00 год.

Загальний опис  робіт:

Додаток № 1-3 до запрошення для заповнення  учасником торгів.


Проведення індивідуальної роботи психолога (психотерапевта) для місцевих та ВПО, що проживають на прифронтових та деокупованих територіях1  експерт проводить 216 індивідуальних консультацій онлайн/офлайн у відповідній області, тривалість 1 консультації - 1 година, у відповідній області за період  з 03.07.2024 по 23.02.2025 року.

Умови та терміни  виконання індивідуальних  сесій:

До участі у тендері запрошуються фізичні особи підприємці, які мають досвід роботи у  відповідній сфері, мають відповідні КВЕД для  здійснення зазначених робіт; мають можливість  надати оригінали супроводжуючих документів з  печаткою та підписом.


Замовник планує замовити послуги психологів  (психотерапевтів): кваліфікованих спеціалістів,  які мають досвід практичної роботи, у тому числі з травмами війни та насильства,  мають повну або базову вищу освіту (ступінь бакалавр, спеціаліст, магістр) та мають дипломи, свідоцтва, довідки про  закінчення спеціалізованих курсів, наприклад, таких як допомога  ВПО, родинам з прийомними дітьми,  прийомним батькам, родинам з підлітками,  родинам з дітьми, родинам, в яких є діти з  інвалідністю та сімейного психолога. 

У рамках проєкту плануються наступні заходи: 

Проведення індивідуальної роботи психолога (психотерапевта) для місцевих та ВПО, що проживають на прифронтових та деокупованих територіях —  літні люди (60+), дорослі та діти з інвалідністю, люди з важкими хронічними захворюваннями, родини з дітьми, дорослі та діти, що опинилися в складних життєвих обставинах в умовах кризи, спричиненої військовими діями.

Очікується, що проведення індивідуальних сесій  буде проходити у офлайн або онлайн форматі. Індивідуальні сесії у офлайн форматі будуть проходити у приміщенні, яке має надати постачальник. Надане приміщення надавача послуг має мати підтвердження, що потенційний постачальник/-ця відповідає за надання послуг у безпечних приміщеннях із дотриманням всіх норм безпеки у зв’язку із можливими ракетними обстрілами та повітряними тривогами. 

Експерти мають вести облік відвідування  учасників заходів та надавати загальну  інформацію щодо заходів, яка не порушує  конфіденційність, для звітності перед  партнерами проєкту.


При проведені офлайн сесій, експерт має обов’язково вести відомості з підписом учасника  сесії, його номером телефону та з заповненням всієї необхідної інформації. 

При онлайн сесіях для звітів також необхідно  надати скріни екрану з розбірливим зображенням учасника і чітким та читабельним ПІБ учасника сесії (ПІБ відповідає відомості) та  обов’язково веде відомості з його номером телефону та з заповненням всієї необхідної інформації. Замовник залишає за собою право з метою  перевірки у вибірковій формі здійснювати  контрольні обдзвони учасників. 

 

   

Бажано, щоб експерт приймав участь у залучені  учасників індивідуальних сесій та  надав інформацію, якими засобами він може це робити. 

Один експерт може бути задіяним як в групових, так і в індивідуальних заходах. 

Замовник залишає за собою право змінити  адресу проведення, кількість та тривалість  сесій, як в бік збільшення, так і в бік зменшення.

Відхилення 

пропозиції:

Замовник залишає за собою право відхилити  будь-які чи всі заявки, якщо постачальник  послуг не відповідає описаним вимогам, якщо  Замовника не влаштовує ціна на послуги або є  сумніви у репутації спеціаліста тощо. Замовник  має право вносити зміни у заявки до підписання контракту.

Супроводжувальні  документи,  

кваліфікація та  досвід психологів  (психотерапевтів):

Потенційні постачальники послуг повинні  подати письмову пропозицію на e-mail: [email protected]до зазначеного вище  терміну для повного розгляду. У всіх заявках  повинна бути вказана кваліфікація учасника/ці,  що підтверджує здатність виконувати обов‘язки,  зазначені в оголошенні. 

Для того щоб бути допущеним до участі в  тендері, пропозиція повинна містити:

  1. Резюме українською мовою.  

2. ПІБ підписанта договору, документ, що підтверджує державну реєстрацію та документ, що підтверджує податковий статус (свідоцтво та витяг з реєстру платників ПДВ або з реєстру платників єдиного податку).

3. Довідка про відсутність заборгованості по сплаті податків і зборів (обов’язкових платежів)

 

   

4. Детальну фінансову пропозицію щодо всіх  витрат, пов’язаних з послугами в погодинному  еквіваленті (заповнений додаток). 

5. Надати усі наявні дипломи, сертифікати та  довідки, які підтверджують кваліфікацію  постачальника послуг. 

6. Підтвердження, що потенційний постачальник/-ця відповідає за надання послуг у безпечних приміщеннях із дотриманням всіх норм безпеки (для офлайн сесій) (дивись додаток п.7).

Терміни подачі заявки та термін  виконання робіт:

Заявки просимо надсилати до 01 липня 2024 до 17:00.  Очікується,  що договір буде діяти з 03 липня 2024 до 23  лютого 2025 року. Графік виконання роботи за  Угодою буде обговорено та остаточно узгоджено  з переможцем торгів. Замовник залишає за  собою право зв’язатись із тими, хто подав  заявки, для отримання додаткової інформації та  роз’яснень щодо заявок після дедлайну.

Умови та спосіб  оплати, порядок  ціноутворення:

Оплата за надані послуги здійснюється на підставі укладеного договору по  безготівковому розрахунку, після завершення календарного місяця та з додаванням наступних документів: 

-    рахунок (якщо інше не перелбачего договором);

-    акт прийому-передачі наданих послуг;

-    фотозвіти;

-    заповнені відомості, згоди тощо. 

Всі звіти подаються з 01 по 03 число місяця  наступного за звітним на гугл-диск замовника.  Паперові оригінали відомостей, що  підписуються отримувачами допомоги,  доставляються за рахунок постачальника послуг  в офіс замовника за адресою вул. Харківська 8а або на відділення № 60 Нової Пошти м. Дніпра. Замовник сплачує Постачальнику послуг після  завершення перевірки усіх звітів. Якщо звіти не  здані в повному обсязі або здані з порушенням  термінів, то оплата не здійснюється. Запропонована ціна на послуги є незмінною до  кінця дії договору.

10 

Порядок подання пропозиції:

- надіслати заповнений Додаток №1-3,  відсканований, з підписом/печаткою  Постачальника послуг;

- копія свідоцтва про державну реєстрацію,  якщо постачальником являється фізична особа підприємець (виписка з Єдиного державного реєстру); 

- копія документу про статус платника  податків, якщо постачальником являється  фізична особа-підприємець (витяг з реєстру платника податку); 

- копія довідки про відсутність заборгованості по сплаті податків і зборів (обов’язкових платежів);

- банківська довідка про відкриття рахунку в українській гривні;

- надати резюме українською мовою; 

- надати усі наявні дипломи, сертифікати,  свідоцтва тощо;

- підтвердження, що потенційний постачальник/-ця відповідає за надання послуг у безпечних приміщеннях із дотриманням всіх норм безпеки (у разі проведення індивідуальних сесій офлайн) (дивись додаток п.7)

 

11 

Місце та термін  надання цінових  пропозицій:

Цінові пропозиції приймаються до 01.07.2024 р  до 17.00 год. 

Цінові пропозиції надсилати на e-mail:  [email protected] 

12 

Критерії вибору  виконавця:

  • найвигідніша запропонована цінова  пропозиція; 

  • повнота та якість поданої заявки; 

  • наданий повний пакет документів; 

  • заявка відповідає усім Інструкціям,  Умовам і положенням, наведеним у  Тендері

  • підтвердження, що потенційний постачальник/-ця відповідає за надання послуг у безпечних приміщеннях із дотриманням всіх норм безпеки (у разі проведення індивідуальних сесій офлайн) (дивись додаток п.7)

13 

Додаткова  

інформація:

Оцінювання тендерних пропозицій буде проводитись Тендерною комісією, відповідно до мети, предмету та умов тендеру.

В результаті оцінки тендерних пропозицій Тендерною комісією буде рекомендовано переможця тендеру.

Організатор тендеру має право відмінити тендер у цілому без надання роз’яснень учасникам.

Надсилаючи документи для участі у загальній процедурі  за цим тендерним оголошенням Учасник підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що Організатор тендеру може відхилити його тендерну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що Організатор тендеру не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.

Участю у тендері Учасник погоджується зі всіма умовами тендеру та бере на себе обов’язок їх належно виконувати.

Організатор тендеру залишає за собою право вести переговори щодо умов замовлення (термін, ціна) з Виконавцем. Організатор не несе відповідальності за неможливість контакту з учасником, якщо будь-яка інформація про учасника  повідомлена неправильно. Учасник несе особисту відповідальність за достовірність наданої ним інформації.

У випадку виникнення ситуації, що припускає неоднозначне тлумачення умов запиту, та/або питань, не врегульованих умовами запиту, остаточне рішення приймається Організатором. Рішення Організатора є остаточним та оскарженню не підлягає.

14 

Контактна  

інформація

e-mail: [email protected]

Телефон: +380938850070

Контакти

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.