Громадська організація «Об’єднання дружин і матерів Захисників України» оголошує збір комерційних пропозицій щодо визначення підрядника на надання послуг комунікаційної агенції повного циклу для комплексного просування діяльності.
До участі у тендері запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за законодавством України.
Від потенційного підрядника ми очікуємо:
Розробка стратегії комунікації:
Проведення досліджень для кращого розуміння цільової аудиторії ГО та ефективності комунікаційних кампаній.
Розробка комплексної стратегії комунікації для ГО, яка буде відповідати цілям організації та враховувати особливості цільової аудиторії.
Визначення ключових меседжів та каналів комунікації.
Розробка плану дій з реалізації стратегії комунікації.
Аналітика та звітність: надання звітів про результати комунікаційних кампаній, їх аналіз та покращення.
Розміщення реклами:
Розробка та реалізація рекламної кампанії на різних платформах, таких як Google Ads, Facebook Ads, YouTube тощо.
SMM
Розробка та реалізація SMM-стратегії для Facebook, Telegram та Linkedin (головного офісу та підрозділів), що відповідає цілям і цінностям ГО;
Створення контент-плану та публікація контенту, який буде цікавим та корисним для цільової аудиторії.
Залучення та модерація аудиторії, формування спільноти.
Співпраця з іншими відділами та командами ГО для створення контенту.
Аналіз результатів та внесення змін до стратегії.
Розробка шаблонів для публікацій, які керівниці філій зможуть використовувати самостійно.
Зв’язки з громадськістю:
Допомога у налагодженні зв’язків з медіа та міською владою.
Підготовка та розповсюдження прес-релізів про діяльність ГО.
Допомога у організації і підготовці прес-конференцій та інших заходів для підвищення обізнаності про діяльність організації.
Підготовка до спілкування зі ЗМІ, міською владою та громадськістю та надання їм інформації про діяльність ГО.
Дизайн:
Адаптація існуючого логотипу: переведення його у різні формати (для друку -EPS,SVG; для веб-матеріалів - PNG; вектор).
Розробка шаблонів публікацій у соціальних мережах (Facebook, Telegram, YouTube та Linkedin): анонси заходу, оголошення про опитування, запрошення долучитися, оголошення про зміни у законодавстві, рамки для фото членкинь організації, результати адвокаційних програм.
Створення шаблону бланків офіційної документації: листи, договори та інша документація українською та англійською мовами.
Розробка гайдлайну (кольори, брошури, листівки, плакати, візитівки, розміщення на сувенірній продукції та візуальних матеріалах, графічні елементи, шрифти).
Відео
Створити серію коротких (10-20 секунд) відеороликів про діяльність ГО, які б:
Розповідали про історії та досвід матерів і дружин загиблих захисників України, з акцентом на емоційні аспекти та людські переживання.
Показували роботу ГО з підтримки та допомоги сім’ям загиблих, чітко описуючи види допомоги та послуги, які надає організація.
Відеозйомка та монтаж відео.
Створити соціальну рекламу, тривалістю 10-20 секунд, яка б:
Зосереджувалася на конкретних проблемах, з якими стикаються сім’ї загиблих захисників, таких як:
Психологічна травма та емоційна підтримка.
Соціальні та економічні проблеми.
Юридичні та адміністративні питання.
Використовувати емоційно сильні образи та історії, щоб викликати співпереживання та емпатію у глядачів.
Чітко формулювати заклик до дії, який спонукатиме глядачів до конкретних дій, таких як:
Пожертва коштів на підтримку ГО.
Членство в організації.
Підписання петицій на підтримку сімей загиблих захисників.
Поширення інформації про проблеми, з якими стикаються ці сім’ї.
Термін виконання робіт та надання послуг: квітень – жовтень 2024 року.
Очікуваний результат: збільшення обізнаності про діяльність ГО серед цільової аудиторії, зростання кількості підписників на сторінках ГО у соціальних мережах, підвищення активності аудиторії в соціальних мережах, зростання зацікавленості ЗМІ діяльністю ГО,
зміцнення репутації ГО як авторитетної та надійної організації, проведення успішної рекламної кампанії, розробка чіткого, лаконічного та візуально привабливого дизайну в одному стилі в кольорах організації, шаблони публікацій у соціальних мережах, серія відео про діяльність ГО та соціальну рекламу..
Для участі в конкурсі необхідно надіслати на електронну адресу [email protected] :
Комерційну пропозицію з деталізованим переліком та вартістю послуг;
Копії установчих документів організації або (ФОП), що зареєстрована у відповідності до чинного законодавства України.
Презентацію агентства, що включає досвід роботи з подібними проєктами, команду та портфоліо робіт. Кінцевий термін приймання пропозицій від учасників: 26 квітня 2024 року, до 23:59 за київським часом
Кінцевий варіант ТЗ буде узгоджено з переможцем процедури.
Коментарі