bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

ГС «Українська мережа за права дитини» оголошує тендер
16.04.2024

Громадська спілка «Українська мережа за права дитини» (далі — ГС «УМПД»), код ЄДРПОУ 40211870, оголошує тендер на закупівлю послуг з організації заходів для реалізації проєкту «Шлях в майбутнє» в партнерстві з Фондом «Партнерство за Сильну Україну» та ГС «Українська мережа за права дитини».

Послуги з організації заходів для дітей та їх сімей, що були повернені з депортації або ТОТ в межах проєкту «Шлях в майбутнє»

Період надання послуги: квітень-липень 2024 року.

Місце надання послуг: Львівська обл.

Склад послуг з організації заходів: 

  1. Послуги проживання: 

1.1. Учасник забезпечує Замовника проживанням у готелі, що відповідає наступним вимогам:

  • Розташування готелю в Львівській області.

  • Відсутність поблизу готелю стратегічних об’єктів, які можуть становити потенційну небезпеку ракетних обстрілів;

  • Розташування готелю (бажано) поблизу лісу/ у лісопарковій зоні;

  • Наявність закладу охорони здоров’я у межах 30 км від готелю;

  • Наявність укриття на території готелю;

  • Наявність у готелі  системи охорони та відеонагляду, забезпечення протипожежної безпеки;

  • Наявність доступних для безоплатного щоденного користування Замовником (від 4 до 6 годин на день) відкритих майданчиків/альтанок для проведення групових активностей на вулиці для дітей та дорослих;

  • Рівень сервісу готелю відповідає значенню не нижчому, ніж 4*;

  • Наявність доступного для безоплатного щоденного користування Замовником (від 4 до 6 годин на день)  одного великого приміщення (типу конференц-холу або бенкетного залу для проведення навчань), розрахованого на розміщення одночасно не менше, ніж  60 осіб та обладнаного необхідною кількістю меблів (столи, крісла тощо) та техніки (проєктор, екран, ноутбук/комп’ютер);

  • Наявність доступних для безоплатного щоденного користування Замовником (від 4 до 6 годин на день)  декількох просторів (приміщень площею 15-20 м2) для групових занять з дітьми та дорослими;

  • Наявність на території готелю доступних для безоплатного користування споруд для активного відпочинку (скеледроми, мотузкові парки тощо;

  • Наявність у готелі критого та відкритого басейнів, доступ до якого входить до вартості проживання;

  • Наявність на території готелю працюючого медичного/реабілітаційного центру;

  • Приміщення, в якому будуть надаватися послуги Замовнику, повинно відповідати встановленим вимогам чинного законодавства щодо техніки безпеки та матеріально-технічного оснащення такого виду приміщень.

  • Наявність ванних кімнат та вбиралень у номерах;

  • Прибирання готельних номерів здійснюється не рідше, ніж один раз на дві доби;

1.2 Учасник забезпечує Замовника проживанням з розрахунку на один заїзд у наступному обсязі  (орієнтовна кількість заїздів - три):

  • одночасне проживання 50ти осіб (на 6 ночей), яких забезпечено проживанням у  2-3-4-х місних номерах для батьків з дітьми або двомісних номерах для батьків та дітей; 

  • 4 двомісних номери для 8 працівників та надавачів послуг Замовника.

Категорія всіх номерів - «стандарт» та «покращений стандарт».

  1. Послуги харчування:

Учасник забезпечує Замовника харчуванням у наступному складі (з розрахунку на один заїзд, орієнтовна кількість заїздів - три):

Триразове харчування для 58 осіб на кожен день перебування у готелі з наступного розрахунку: 

  • сніданки (основна страва, напій/харчування за типом “шведська лінія”)- кількість порцій - 348; 

  • обіди (перша, друга страви, салат, напій/харчування за типом “шведська лінія”) - кількість порцій - 406; 

  • вечері (основна страва, салат/десерт, напій/харчування за типом “шведська лінія”) - кількість порцій - 348; 

  • сухий пайок - к-сть порцій - 116; 

  • питна вода бутильована із розрахунку 1 літр на 1 добу на 1 особу, кількість діб - 7, кількість осіб - 58.

3. Медичні послуги:

Учасник забезпечує Замовника медичними/реабілітаційними послугами у наступному складі (з розрахунку на один заїзд, орієнтовна кількість заїздів - три):

*медичні/реабілітаційні послуги повинні надаватись у медичному центрі, який знаходиться на території готелю, запропонованого Учасником

  •  консультація педіатра – 50 консультацій;       

  • загальний аналіз крові – 50 досліджень; 

  • біохімічний аналіз крові 50 досліджень; 

  • загальний аналіз сечі – 50 досліджень;   

  • ЛФК – 50 послуг; 

  • масаж  – 50 послуг; 

  • ванна лікувальна – 50 послуг; 

  • лазерна терапія – 50 послуг; 

4. Послуги трансферу (з розрахунку на один заїзд, орієнтовна кількість заїздів - три):

Учасник забезпечує Замовника трансфером до готелю (у день заїзду) та у зворотному напрямку (в день від’їзду) від/до найближчої залізничної станції для 58 осіб з розрахунку на одночасне прибуття 1 (однієї) групи, кількістю  20 осіб. 

5. Послуги бронювання та повернення залізничних та автобусних квитків: 

  • Учасник надає Замовнику послуги бронювання та повернення залізничних квитків; 

  • Учасник надає Замовнику послуги бронювання та повернення автобусних квитків. 

Умови оплати: 

  • 50% від вартості послуг Замовник перераховує у вигляді попередньої оплати протягом 3 (трьох) робочих днів з моменту отримання від відповідного рахунку-фактури;

  • решту суми вартості послуг, Замовник перераховує протягом протягом 3 (трьох) робочих днів з дати підписання відповідного Акту наданих послуг Сторонами.

Вимоги до виконання послуг:

  • відповідність обов’язковим вимогам якості та безпеки, передбаченими для послуг і товару даного роду чинним законодавством України;

  • дотримання специфікації / опису товарів/послуг.

  • за запитом Виконавець договору повинен надати Замовнику необхідні звітні документи за заходом.

До участі в тендері запрошуються:

  • фізичні особи-підприємці;

  • юридичні особи, організації.

Учасники тендеру можуть подати свої пропозиції як за однією специфікацією, так і за всією закупівлею.

Склад тендерної пропозиції:

  • Тендерна пропозиція має надаватись у формі цінової пропозиції.

  • Перелік документів, які Заявники повинні надати до тендерної пропозиції:

  • Належним чином підписана Тендерна форма у формі таблиці (дата, ПІБ та посада, назва компанії, адреса, телефон, e-mail, чинність заявки (мінімум 30 днів), підпис та печатка) (Додаток 1);

  • копія Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи чи ФОП або Виписки/Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців; 

  •  копія документу, який посвідчує статус платника податків учасника (Свідоцтва платника податку, Витягу з реєстру платників ПДВ чи Витягу з реєстру платників єдиного податку (із зазначенням групи платника єдиного податку); 

  • копія Статуту юридичної особи з усіма додатками та змінами (остання редакція). У випадку реєстрації статуту чи змін до нього після 01.01.2016 року учасник може надати опис реєстратора з відповідним пошуковим кодом результатів надання адміністративної послуги;

  • копія документу (документів), які посвідчують право особи підписувати тендерну пропозицію (наказ про призначення керівника/протокол установчих зборів засновників (у разі, якщо він передбачений для діяльності учасника) або довіреність для уповноваженого представника, крім ФОП);

  • Фінансова звітність за 2022 або 2023 роки діяльності компанії або декларація для ФОП; 

  • Копія аналогічного договору/договорів. Учасник, у складі своєї тендерної пропозиції подає копію не менше, ніж 1 виконаного договору з предметом, аналогічним до предмету цього тендеру, з усіма додатками та актами наданих послуг,  що становлять його (договору) невід’ємну частину; 

*у випадку невідповідності суми договору сумі його додатків/актів, Учасник подає пояснення у довільній формі щодо такої невідповідності; 

  • Будь-які інші документи, що можуть бути корисними для оцінки пропозиції (рекомендаційні листи тощо).

Правила оформлення тендерної пропозиції учасниками:

  • Учасники мають подавати пропозиції українською мовою у вигляді сканованих копій документів, а також в електронному форматі на електронну адресу [email protected], ставлячи у копію [email protected]  та [email protected]

  • До тендерної пропозиції (Додаток 1) повинні додаватись документи (скановані копії), які посвідчують право такої уповноваженої особи підписувати тендерну пропозицію (наказ/протокол про призначення керівника або довіреність, крім ФОП).

  • Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй тендерній пропозиції несе учасник.

  • До участі у оцінці тендерних пропозицій тендерною комісією допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам Оголошення. Заявки, надіслані на іншу адресу або в іншій формі, ніж це передбачено цим Оголошенням до участі у тендері, або у випадку, яких не дотримано належного рівня конфіденційності, або отримані після вказаної дати та часу, буде відхилено.

  • Усі ціни вказуються в гривнях з урахуванням всіх податків.

Комерційні пропозиції просимо надати:

не пізніше13:00 год. 22 квітня 2024 року

Відкриття пропозицій та визначення переможців тендеру відбудеться:

— 14:00 год. 23 квітня 2024 року.

Методика обрання переможця тендеру.

Реалізацію Договору буде доручено Учаснику, який подав технічно прийнятну пропозицію з найнижчою ціною. Пропозиція вважається технічно прийнятною, якщо вона відповідає наступним мінімальним технічним критеріям: усі вищезгадані документи, що повинні супроводжувати тендерну форму було надано, запропоновані послуги відповідають необхідним специфікаціям.

Як взяти участь у тендері:

Для того, щоб взяти участь у тендері необхідно надати свої пропозиції на електронну адресу: [email protected], ставлячи у копію [email protected]  та [email protected]

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.