bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Закупівля на постачання транспортних послуг БО «Світло надії»
15.04.2024

16.04.2024 р.

 

ОГОЛОШЕННЯ

про проведення процедури закупівлі

(далі – «Оголошення»)

 

Благодійна організація «Світло надії» (далі – БО «Світло надії») оголошує закупівлю на постачання транспортних послуг у рамках проекту: “Interactive Center for the Development of Safety Skills”/”Інтерактивний центр з формування безпекових навичок”

 

Предмет закупівлі: Транспортні послуги. Маршрути і кілометраж:

 

Полтава – Козельщина – Полтава (маршрут з розрахунку на 160 км)

  1. Виїзди тренерів у громади - 1 виїзд х 160 км = 160 км
  2. Виїзди для проведення моніторингу та робочих зустрічей з керівниками громад – 1 виїзд х 160 км = 160 км

 

Полтава – Градизьк – Полтава (маршрут з розрахунку на 280 км)

  1. Виїзди тренерів у громади - 5 виїздів х 280 км = 1400 км
  2. Виїзди для проведення моніторингу та робочих зустрічей з керівниками громад – 2 виїзда х 280 км = 560 км

 

Полтава – Кременчук – Полтава (маршрут з розрахунку на 240 км)

  1. Виїзди тренерів у громади - 5 виїздів х 240 км = 1200 км
  2. Виїзди для проведення моніторингу та робочих зустрічей з керівниками громад – 3 виїзда х 240 км = 720 км

 

Полтава – Лубни – Полтава (маршрут з розрахунку на 300 км)

  1. Виїзди тренерів у громади - 5 виїздів х 300 км = 1500 км
  2. Виїзди для проведення моніторингу та робочих зустрічей з керівниками громад – 2 виїзда х 300 км = 600 км

 

Полтава – Миргород – Полтава (маршрут з розрахунку на 220 км)

  1. Виїзди тренерів у громади - 5 виїздів х 220 км = 1100 км
  2. Виїзди для проведення моніторингу та робочих зустрічей з керівниками громад – 3 виїзда х 220 км = 660 км

 

 

Всього (виїзди тренерів у громади – 1 людина - тренер) – 5360 км

Всього (Виїзди для проведення моніторингу та робочих зустрічей з керівниками – 2 людини – Керівник проекту та Спеціаліст Піар відділу) – 2700 км

 

Загальний кілометраж становить 8060 км.

 

 

Термін постачання товарів, виконання робіт та надання послуг:

2024 рік - за потребою організатора закупівлі – БО «Світло надії»

 

Очікуваний результат: підписання угоди про співпрацю та постачання транспортних послуг.

 

№ п/п

Обов’язкові технічні вимоги до предмета закупівлі

Документи, які підтверджують відповідність вимогам

1.

Відпуск товарів/послуг згідно найменування, розміру та інших характеристик, визначених у Тендерній пропозиції.

Тендерна пропозиція.

2.

Безготівковий розрахунок.

Тендерна пропозиція.

3.

Фіксована вартість товарів/послуг (не менше ніж 30 днів з дати підписання договору).

Тендерна пропозиція.

 

№ п/п

Обов’язкові квАліфікаційні  вимоги до предмета закупівлі

Документи, які підтверджують відповідність вимогам

  1.

Право на здійснення підприємницької діяльності.

 

 

  • Копія Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
  • Копія Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;
  • Копія Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2013 р.;
  • Копія Статуту (для юридичних осіб).

 

Організація не переслідує обрання конкретної торгової марки.

Організацією приймаються пропозиції на товари, які мають подібні характеристики і забезпечують результати, які є еквівалентними або кращими за ті, які необхідні.

Детальний асортимент та орієнтовані обсяги закупівлі вказані у Тендерній пропозиції.

 

ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ МАЄ ВКЛЮЧАТИ В СЕБЕ:

  1. 1.    Пропозиція подається у формі офіційної тендерної пропозиції, що відповідає технічним та кваліфікаційним вимогам вказаним в оголошенні (форма Тендерної пропозиції додається).
  2. 2.    Копії:
  • Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
  • Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;
  • Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2012 р.;
  • Статуту (для юридичних осіб).

3. Також, просимо додати до Вашої тендерної пропозиції будь-які інші документи, що, на Вашу думку, можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, рекомендаційні листи тощо).

 

Правила оформлення тендерної пропозиції учасника:

  1. 1.    Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.
  2. 2.    Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй тендерній пропозиції несе учасник.
  3. 3.    Строк дії тендерної пропозиції повинен становити не менше 30 календарних днів з дати підписання угоди про співпрацю, що повинно бути зазначено у самій пропозиції.

 

Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з постачальниками:

Зирянова Катерина Геннадіївна, вул. Симона Петлюри, 28-а.

Моб. 0960309323.

e-mail: kateryna.ziryanova@lightofhope.com.ua.

 

Тендерні пропозиції приймаються:

За електронною адресою ПРООН: grants.ua@undp.org з темою листа «Відкритий тендер_RPP/2023/10/039/CS_назва учасника»

 

Україна, 36039, м. Полтава, вул. Братів Шеметів 17 а.

Приймання пропозицій, які подаються учасниками особисто, здійснюється з 09 год. 00 хв.                    до 17 год.00 хв. З понеділка по п’ятницю за київським часом.

 

Кінцевий термін приймання тендерних пропозицій від учасників:

«30» квітня 2024 року, до 17 год. 00 хв. за київським часом.

Контакти

  • Зирянова Катерина Геннадіївна
  • вул. Симона Петлюри
  • 28-а. Моб. 0960309323. e-mail: kateryna.ziryanova@lightofhope.com.ua.

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.
Loading...