ЗАПРОШЕННЯ БО «БФ «РІДНІ»» ДО УЧАСТІ В ТЕНДЕРІ (КОНКУРСІ) ІЗ ЗАКУПІВЛІ ПОЛІГРАФІЧНОЇ ПРОДУКЦІЇ
*Всі положення, що передбачені запрошенням є обов’язковими для учасників конкурсу. У випадку приймання участі в конкурсі, учасник підтверджує всі вимоги, що передбачені цим запрошенням та додатками до нього.
РОЗДІЛ 1: ІНСТРУКЦІЇ ДЛЯ УЧАСНИКІВ ТЕНДЕРУ
Істотні умови тендеру (конкурсу):
Предмет конкурсу (найменування послуг/товарів):поліграфічна продукція.
Мета закупівлі:популяризація діяльності фонду.
Оплата послуг/товарів: безготівкова оплата в національній валюті – гривні.
Термін надання послуг/поставки:до 5 робочих днів після здійснення оплати на підставі Рахунку
Загальна вартість закупівлі:99820,00 гривень (включає всі податки та збори, що передбачені чинним законодавством).
*Сторони можуть узгодити прив’язку до валютного еквіваленту до вартості Послуг, під час укладення Договору
Місце поставки/надання послуг: м.Львів, FuturaHub, вул. Кульпарківська, 200а.
Додаткові (особливі) вимоги закупівлі: зазначенні у Технічному завданні.
Договірні умови:
Фонд працює за стандартним договором (Додаток), який погоджений партнером Фонду та є обов’язковим до виконання у співпраці з контрагентами.
Учасники ознайомлюються та погоджуються з правилами та політиками, які є обов’язковими для співпраці, в тому числі, Політика ЗСЕН (основні положення передбачені Договором).
Фонд співпрацює в рамках укладення окремих документів (додатків, додаткових угод) на конкретну окрему закупівлю.
Документообіг (в тому числі, первинна документація) повинен здійснюватись, шляхом обміну оригіналами документів.
РОЗДІЛ 2. КВАЛІФІКАЦІЙНІ ВИМОГИ ДО УЧАСНИКІВ:
Всі учасники мають обов’язково надати документи, які підтверджують відповідність кваліфікаційним вимогам:
копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (або витяг);
копія Статуту, рішення про призначення директора (у разі участі юридичної особи);
копія РНОКПП, паспорту фізичної особи (у разі участі фізичної особи, в т.ч. в статусі підприємця);
копія витягу (виписки) про сплату єдиного податку із зазначенням видів діяльності (у разі, якщо учасник є платником єдиного податку);
копія витягу з реєстру платників ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ);
довідка про відкриття рахунку в банку;
копія ліцензійного (дозвільного) документу (у випадку, якщо діяльність учасника підпадає під отримання відповідних документів)
лист про підтвердження наявності кваліфікаційних критеріїв:
наявність в учасникаматеріально-технічної бази достатньої для виконання зобов’язань перед Фондом
наявність в учасника працівників/інших залучених фахівців, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та навички для забезпечення виконання зобов’язань перед Фондом
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
*Документи повинні бути надіслані разом з пропозицією в форматі сканованих копій (PDFфайли).
Учасник зобов’язаний ознайомитись з сайтом Фонду : https://ridni.org.ua/, а надсилання документів за цим запрошенням розцінюється, як повне погодження з цінностями Фонду.
Учасник не має жодних обставин, що можуть впливати на виконання зобов’язань, у випадку укладення договору з Фондом (в тому числі, судових спорів, арештів, претензій, тощо).
РОЗДІЛ 3. ПОДАЧА ТЕНДЕРНИХ (КОМЕРЦІЙНИХ) ПРОПОЗИЦІЙ
Комерційні пропозиції надсилаються у відповідності до вимог, що вказані в Розділі 1 Запрошення.
*Учасник, за умови неможливості виконання конкретної вимоги, має право надати альтернативну пропозицію. Фонд має право розглянути таку пропозицію.
Комерційні пропозиції в формі сформованих кошторисів/специфікацій (КП№1) та Заявку №1 надаються в форматі EXCELна адресу електронної пошти:[email protected] з темою листа «Комерційна пропозиція на закупівлю поліграфічної продукції».
Учасник має право звернутись за роз’ясненнями за адресоюел.пошти, що вказана вище.
Кінцевий термін прийому пропозицій: 19 квітня 2024 року.
Дата визначення переможця:до 26квітня 2024 року.
РОЗДІЛ 4. ДЛЯ УЧАСТІ У ТЕНДЕРІ НЕОБХІДНО НАДАТИ:
Необхідні копії документів відповідно до кваліфікаційних вимог;
Комерційна пропозиція в форматі кошторису/специфікації.
Заявка на укладення Договору з основними комерційними умовами;
*У разі, якщо цінова пропозиція надійшла після закінчення кінцевого терміну подачі цінових пропозицій, або надана пропозиція не відповідає вимогам тендеру, то така пропозиція не розглядається тендерним комітетом.
**Тендер діє при наявності від однієї пропозиції.
РОЗДІЛ 5. ОЦІНКА ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ УЧАСНИКІВ
Отримані пропозиції щодо надання послуг з організації заходу будуть розглянуті та проаналізовані на основі наступних критеріїв оцінки, а саме:
Відповідність послуг/товаріввимогам запрошення та додатків;
Якість товару/послуг , відповідно до вимог.
Згоди на укладення стандартного примірника договору Фонду.
Вартість надання послуг/поставки.
Досвід роботи у сфері надання послуг / поставок товарів (в тч. Співпраці з Фондом);
Перевага надається виробникам, які локалізуються в зоні ведення проектної діяльності.
Пропозиції оцінюватимуться на комплексній основі (враховуватимуться вартість послуги, попередній досвід роботи).
РОЗДІЛ 6. ІНФОРМУВАННЯ УЧАСНИКІВ
Фонд акцептує тендерну пропозицію, що визнана найкращою за результатами оцінки, та надсилає переможцю повідомлення результати проведеного тендеру.
За результатами проведеного тендеру, Фонд надсилає договір з додатками, що містить основні умови та вимоги цього запрошення, акцептованої комерційної пропозиції за узгодженим шаблоном.
Після погодження договору та додатків, Сторони обмінюються оригінальними примірниками документів, підписаними уповноваженими Сторонами.
Коментарі