bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Тендер на закупівлю меблевих виробів
28.03.2024

Благодійна організація «Благодійний фонд «Здоров’я жінки і планування сім’ї» шукає виробників/постачальників меблевих виробів на умовах тендеру в рамках проєкту «Життєво важлива, гендерно чутлива та інклюзивна допомога у сфері СРЗ та ГОН для постраждалих від конфлікту людей усіх статей в Україні та Польщі», що реалізується Благодійним Фондом «Здоров’я жінки і планування сім’ї» спільно з міжнародною гуманітарною організацією CARE за підтримки Федерального міністерства закордонних справ Німеччини.

 Склад тендерної документації  – дане оголошення.

Найменування предмету закупівлі

Придбання меблевих виробів (8 комплектів – один комплект складається з 6-и найменувань, зазначених нижче).

Найменування

Технічні характеристики

1

Шафа-купе

Розмір 2400х1400х600 мм, ЛДСП 16 мм, кромка 2,0 мм, 2 двері (дзеркало), колір дуб сонома

2

Шафа офiсна

Розмiр 2000х850х400 мм

3

Офісна тумба для МФУ

Розмір 500х500х550 мм, ЛДСП 16 мм, кромка 2,0 мм

4

Стіл офісний (2 шт. в одному комплекті)

Розмір 750х1100х550 мм, ЛДСП 16 мм, кромка 2,0 мм, однотумбовий

5

Стілець офісний (3 шт. в одному комплекті)

Металевий каркас, матеріал сидіння - шкірозамінник, колір бежевий

6

Диван офiсний

Розмiр 1400/750 мм, матеріал - шкірозамінник, колір бежевий

Очікуваний термін постачання меблевих виробів: до 30 травня 2024 р.  

Важливо! Гарантійний термін (строк) Товару, запропонованого Учасником повинен становити не менше 12 місяців, а також він повинен бути новим, та таким, що раніше не експлуатувався та не використовувався.

Вартість кожної одиниці меблевих виробів (далі по тексту – Товар) має включати складову доставки до міст призначення.

Міста доставки: по 1-му комплекту – Дніпропетровська область: м. Павлоград, м. Жовті Води, м. Нікополь, м. Кам’янське, м. Новомосковськ, 3 комплекти – м. Запоріжжя.

 Обов’язкові кваліфікаційні вимоги до постачальника:

  • право на здійснення підприємницької діяльності;
  • наявність відповідних КВЕДів для здійснення діяльності. 

Документи, які підтверджують відповідність кваліфікаційним вимогам:

  • підприємства (ТОВ, ПАТ, ПрАТ, ПП тощо) – копію Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або копію Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, а також копію Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, довідка про банківські реквізити;
  • фізичної особи – підприємця (ФОП) на єдиному податку – копію Свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або копію Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, а також копію Виписки з Реєстру платників єдиного податку, довідка про банківські реквізити;
  • фізичної особи – підприємця (ФОП) на загальній системі оподаткування – копію Свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або копію Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, довідка про банківські реквізити.

Особливі умови

  • БФ «Здоров’я жінки і планування сім’ї» залишає  за собою право вимагати від учасників тендера додаткові матеріали або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень пропозицій вимогам технічного завдання даного тендеру.
  • Учасники фактом участі у тендері:
  • визнають, що несуть відповідальність за достовірність наданої інформації та усвідомлюють репутаційні ризики, пов’язані з наданням недостовірних відомостей та послуг неналежної якості;
  • безумовно погоджуються з усіма умовами тендеру і зобов’язуються виконувати їх належним чином.

 Форма  та порядок оплати

Валюта пропозиції – українська гривня.

Валюта оплати - українська гривня.

Розрахунки за Товар проводяться в безготівковій формі згідно наступного графіку: авансовий платіж 70% впродовж 5-и банківських днів після підписання договору, післяплата 30% впродовж 3-х банківських днів після підписання Сторонами видаткової накладної.

 Термін незмінності умов  Надані учасниками тендеру тендерні (фінансові) пропозиції мають бути дійсними без змін впродовж 30 календарних днів.

 Правила оформлення тендерної пропозиції - перелік необхідних документів:

До участі в оцінці допускаються тендерні пропозиції, які:

  • оформлені українською мовою;
  • закріплені підписом та печаткою (за наявності);
  • вчасно надіслані електронною поштою.

Критерії вибору переможців

  • Відповідність заявки потребі замовника та умовам тендерної документації.
  • Раціональна фінансова пропозиція. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією буде визначено тендерну пропозицію, ціна якої є найнижчою.

Розглядаються пропозиції як від фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ так і юридичних осіб платників ПДВ.

Визначення переможців відбудеться після фінансової та технічної оцінки запропонованих пропозицій згідно з критеріями, які зазначені у Тендерній пропозиції.

Переможці тендеру отримають електронні листи та/або телефонні дзвінки з відповідною інформацією.

 Кінцевий термін подання заявок  – Всі пропозиції, отримані після кінцевого терміну подання заявок, а саме після 18 квітня 2024 р. (23:59), розгляду не підлягають.

Спосіб отримання заявок – електронною поштою на адресу: [email protected] або [email protected] з темою листа: «Документи на тендер. Меблеві вироби».

Контактна особа –  Анжеліка Мазньова, тел. +38 (050) 543 99 11; [email protected]

 БФ «Здоров’я жінки і планування сім’ї» працює відповідно до політики рівних можливостей, тому наймає на роботу кваліфікованих фахівців з різних секторів суспільства, незалежно від їх соціально-демографічних характеристик і індивідуальних переваг.

Контакти

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.