Благодійна організація «Благодійний фонд «Здоров’я жінки і планування сім’ї» шукає виробників/постачальників меблевих виробів на умовах тендеру в рамках проєкту «Життєво важлива, гендерно чутлива та інклюзивна допомога у сфері СРЗ та ГОН для постраждалих від конфлікту людей усіх статей в Україні та Польщі», що реалізується Благодійним Фондом «Здоров’я жінки і планування сім’ї» спільно з міжнародною гуманітарною організацією CARE за підтримки Федерального міністерства закордонних справ Німеччини.
Склад тендерної документації – дане оголошення.
Найменування предмету закупівлі
Придбання меблевих виробів (8 комплектів – один комплект складається з 6-и найменувань, зазначених нижче).
№ |
Найменування |
Технічні характеристики |
1 |
Шафа-купе |
Розмір 2400х1400х600 мм, ЛДСП 16 мм, кромка 2,0 мм, 2 двері (дзеркало), колір дуб сонома |
2 |
Шафа офiсна |
Розмiр 2000х850х400 мм |
3 |
Офісна тумба для МФУ |
Розмір 500х500х550 мм, ЛДСП 16 мм, кромка 2,0 мм |
4 |
Стіл офісний (2 шт. в одному комплекті) |
Розмір 750х1100х550 мм, ЛДСП 16 мм, кромка 2,0 мм, однотумбовий |
5 |
Стілець офісний (3 шт. в одному комплекті) |
Металевий каркас, матеріал сидіння - шкірозамінник, колір бежевий |
6 |
Диван офiсний |
Розмiр 1400/750 мм, матеріал - шкірозамінник, колір бежевий |
Очікуваний термін постачання меблевих виробів: до 30 травня 2024 р.
Важливо! Гарантійний термін (строк) Товару, запропонованого Учасником повинен становити не менше 12 місяців, а також він повинен бути новим, та таким, що раніше не експлуатувався та не використовувався.
Вартість кожної одиниці меблевих виробів (далі по тексту – Товар) має включати складову доставки до міст призначення.
Міста доставки: по 1-му комплекту – Дніпропетровська область: м. Павлоград, м. Жовті Води, м. Нікополь, м. Кам’янське, м. Новомосковськ, 3 комплекти – м. Запоріжжя.
Обов’язкові кваліфікаційні вимоги до постачальника:
Документи, які підтверджують відповідність кваліфікаційним вимогам:
Особливі умови
Форма та порядок оплати
Валюта пропозиції – українська гривня.
Валюта оплати - українська гривня.
Розрахунки за Товар проводяться в безготівковій формі згідно наступного графіку: авансовий платіж 70% впродовж 5-и банківських днів після підписання договору, післяплата 30% впродовж 3-х банківських днів після підписання Сторонами видаткової накладної.
Термін незмінності умов Надані учасниками тендеру тендерні (фінансові) пропозиції мають бути дійсними без змін впродовж 30 календарних днів.
Правила оформлення тендерної пропозиції - перелік необхідних документів:
До участі в оцінці допускаються тендерні пропозиції, які:
Критерії вибору переможців
Розглядаються пропозиції як від фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ так і юридичних осіб платників ПДВ.
Визначення переможців відбудеться після фінансової та технічної оцінки запропонованих пропозицій згідно з критеріями, які зазначені у Тендерній пропозиції.
Переможці тендеру отримають електронні листи та/або телефонні дзвінки з відповідною інформацією.
Кінцевий термін подання заявок – Всі пропозиції, отримані після кінцевого терміну подання заявок, а саме після 18 квітня 2024 р. (23:59), розгляду не підлягають.
Спосіб отримання заявок – електронною поштою на адресу: [email protected] або [email protected] з темою листа: «Документи на тендер. Меблеві вироби».
Контактна особа – Анжеліка Мазньова, тел. +38 (050) 543 99 11; [email protected]
БФ «Здоров’я жінки і планування сім’ї» працює відповідно до політики рівних можливостей, тому наймає на роботу кваліфікованих фахівців з різних секторів суспільства, незалежно від їх соціально-демографічних характеристик і індивідуальних переваг.
Коментарі