Громадська організація “Інсайт” оголошує тендер на закупівлю ковдр (пледів) з натуральних матеріалів.
ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ
Строки проведення тендеру: з 07 березня по 11 березня 2024 року
Замовник: ГО “Інсайт”
Предмет тендеру: закупівля ковдр (пледів) з натуральних матеріалів, розміром 140*200.
Об’єкти: обраний постачальник забезпечує поставку 2000 шт. ковдр (пледів) з натуральних матеріалів, розміром 140*200. Доставка товару здійснюється транспортом постачальника та за рахунок постачальника, відповідно до адреси вказаної Замовником в м. Київ.
Строки доставки: виконання поставки товару в повному обсязі до 25 березня 2024 року.
Конкурс оголошується в рамках проєкту: “Забезпечення гігієнічними наборами та основними необхідними предмети побуту для ЛГБТКІ людей та жінок, які постраждали від війни в Україні”
ПРАВИЛА ОФОРМЛЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ЗАЯВКИ:
До участі в оцінці допускаються тендерні пропозиції, які:
містять повний пакет документів, а саме: заповнена заявка, реєстраційні документи;
заповнені українською мовою;
закріплені підписом та печаткою;
вчасно надіслані електронною поштою.
Строки надання тендерної заявки:
Пропозиції на участь у тендері приймаються до 18.00, 11 березня 2024 року на пошту [email protected] з обов’язковим зазначенням теми листа: «Заявка на участь у тендері щодо закупівлі ковдр (пледів)».
Вимоги до оформлення та проведення оплати:
Послуги оплачує ГО “Інсайт” на підставі підписаного з виконавцем договору/рахунку/акту виконаних робіт шляхом безготівкового перерахування відповідної суми на рахунок виконавця у гривнях.
Участь в тендері можуть брати юридичні особи та фізичні особи-підприємці (ФОП).
Для ФОП — до заявки додається: актуальна виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, витяг з реєстру платників податків/свідоцтво платника єдиного податку, наявний перелік видів діяльності, що відповідають суті послуг, щодо яких оголошено тендер (КВЕДи).
Для юридичних осіб — до заявки додаються реєстраційні документи: скан-копія Статуту, свідоцтва про державну реєстрацію/виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, свідоцтва платника ПДВ/витягу з реєстру платників ПДВ та/або свідоцтва/витягу про сплату єдиного податку чи іншого податку відповідно до чинного податкового законодавства України, документ, що підтверджує повноваження підписанта.
Основні критерії відбору:
Конкурентоспроможність фінансової пропозиції.
Дотримання встановлених термінів виконання.
Якість пропонованих послуг.
Відповідність пропозиції вимогам тендерної документації.
Результати відбору будуть оголошені переможцю, електронною поштою або телефоном.
Коментарі