Благодійна організація «ТБ ЛЮДИ УКРАЇНИ» (далі – «Організація») оголошує місцеву закупівлю послуг із розробки відео для інформаційної кампанії до Всесвітнього дня боротьби з туберкульозом про підвищення обізнаності загального населення щодо профілактики і лікування туберкульозу (ТБ) в умовах війни, а також протидії стигмі та дискримінації людей з туберкульозом, орієнтуючись на цілі ООН для України й зміцнення міжсекторальної взаємодії під керівництвом ТБ спільноти.
Джерело фінансування закупівлі – Дана закупівля здійснюється в рамках проєкту «Challenge Facility for Civil Society» Round 12, що фінансується StopTBPartnership.
Набувач зобов’язаний здійснювати закупівлі у відповідності з Кодексом поведінки для набувачів та Кодексом поведінки для постачальників.
Кінцевий термін подачі цінових пропозицій: 18:00 22.02.2024 р
Термін постачання товарів, виконання робіт та надання послуг:
Лютий – березень 2024 року (за потребою організатора закупівлі – БО «ТБ ЛЮДИ УКРАЇНИ»).
Очікуваний результат: підписання угоди про співпрацю та надання послуг із розробки відео для інформаційної кампанії до Всесвітнього дня боротьби з туберкульозом про підвищення обізнаності загального населення щодо профілактики і лікування туберкульозу (ТБ) в умовах війни, а також протидії стигмі та дискримінації людей з туберкульозом, орієнтуючись на цілі ООН для України й зміцнення міжсекторальної взаємодії під керівництвом ТБ спільноти.
Обов’язкові технічні вимоги до предмета закупівлі1 та документи, які підтверджують відповідність вимогам:
Надання послуг згідно технічних характеристик, які зазначені у Додатку 1
|
Додаток 1 (з чітким дотриманням переліку товарів, найменування, розміру, та ін. технічних характеристик)
|
Безготівковий розрахунок
|
Цінова пропозиція |
Надання послуг без ПДВ
|
Цінова пропозиція |
Фіксована вартість послуг (не менше ніж 60 днів з дати підписання договору)
|
Цінова пропозиція |
Обов’язкові кваліфікаційні вимоги до предмета закупівлі2 та Документи, які підтверджують відповідність вимогам:
Право на здійснення підприємницької діяльності | Підприємства (ТОВ, ВАТ, ЗАТ, Приватні підприємства тощо) копії свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та ліцензії (якщо вид діяльності ліцензується). Фізична особа – підприємець (ФОП) на єдиному податку – копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та копію діючої ліцензії (якщо вид діяльності ліцензується). Фізична особа – підприємець (ФОП) на загальній системі оподаткування – копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та ліцензії (якщо вид діяльності ліцензується). |
До участі в закупівлі запрошуються автори та авторські колективи, телевізійні студії та продакшн-компанії, що мають досвід створення роликів соціальної реклами.
ПРОПОЗИЦІЯ МАЄ ВКЛЮЧАТИ В СЕБЕ
- Пропозиція подається у формі офіційної пропозиції, що відповідає технічним та кваліфікаційним вимогам вказаним в оголошенні.
- Заповнений Додаток 1 та Цінову пропозицію – з чітким дотриманням технічних характеристик.
- Короткий опис концепції̈ роликів і підходу до виконання завдання;
- Орієнтовний графік робіт;
- Детальний бюджет;
- Посилання на приклади попередніх робіт, максимум 3 (три) роботи;
- Копії:
- Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
- Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;
- Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2012 р.;
- Статуту (для юридичних осіб).
- Також, просимо додати до Вашої пропозиції будь-які інші документи, що, на Вашу думку, можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, рекомендаційні листи тощо).
Правила оформлення пропозиції учасника:
- Всі копії будь-яких документів, що включаються в пропозицію, мають бути обов’язково завіреними підписом учасника, а якщо учасником є юридична особа, то печаткою та підписом уповноваженої особи. До пропозиції повинні додаватись документи, які посвідчують право такої уповноваженої особи підписувати тендерну пропозицію (наказ про призначення керівника або довіреність).
- Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.
- Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй пропозиції несе учасник.
- Строк дії пропозиції повинен становити не менше 60 календарних днів з дати підписання угоди про співпрацю, що повинно бути зазначено у самій пропозиції.
Зверніть увагу: цінову пропозицію необхідно подавати на електронну пошту [email protected]!
1 Невідповідність хоча б одній з технічних та технічних вимог тендерної пропозиції учасника призводить до автоматичної повної дискваліфікації такої тендерної пропозиції.
2 Пропозиції, які відповідатимуть обов’язковим технічним та кваліфікаційним вимогам, будуть оцінюватись за критеріями оцінки.
Коментарі