bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

БО «Світло надії» оголошує закупівлю на постачання транспортних послуг
06.02.2024

ОГОЛОШЕННЯ

про проведення процедури закупівлі

(далі – «Оголошення»)

Благодійна організація «Світло надії» (далі – БО «Світло надії») оголошує закупівлю на постачання транспортних послуг у рамках проєкту: “Interactive Center for the Development of Safety Skills”/”Інтерактивний центр з формування безпекових навичок”

Предмет закупівлі: Транспортні послуги. Маршрути і кілометраж:

Полтава – Опішня – Полтава (маршрут з розрахунку на 111 км)

1.  Виїзди тренерів у громади - 5 виїздів х 111 км = 555 км

2.  Виїзди для проведення моніторингу та робочих зустрічей з керівниками громад – 2 виїзди х 111 км = 222 км

Полтава – Козельщина – Полтава (маршрут з розрахунку на 160 км)

1.  Виїзди тренерів у громади - 5 виїздів х 160 км = 800 км

2.  Виїзди для проведення моніторингу та робочих зустрічей з керівниками громад – 3 виїзди х 160 км = 480 км

Полтава – Градизьк – Полтава (маршрут з розрахунку на 280 км)

1.  Виїзди тренерів у громади - 5 виїздів х 280 км = 1400 км

2.  Виїзди для проведення моніторингу та робочих зустрічей з керівниками громад – 2 виїзди х 280 км = 560 км

Полтава – Кременчук – Полтава (маршрут з розрахунку на 240 км)

1.  Виїзди тренерів у громади - 5 виїздів х 240 км = 1200 км

2.  Виїзди для проведення моніторингу та робочих зустрічей з керівниками громад – 3 виїзди х 240 км = 720 км

Полтава – Лубни – Полтава (маршрут з розрахунку на 300 км)

1.  Виїзди тренерів у громади - 5 виїздів х 300 км = 1500 км

2.  Виїзди для проведення моніторингу та робочих зустрічей з керівниками громад – 2 виїзди х 300 км = 600 км

Полтава – Миргород – Полтава (маршрут з розрахунку на 220 км)

1.  Виїзди тренерів у громади - 5 виїздів х 220 км = 1100 км

2.  Виїзди для проведення моніторингу та робочих зустрічей з керівниками громад – 3 виїзди х 220 км = 660 км

Всього (виїзди тренерів у громади – 1 людина - тренер) – 6555 км

Всього (Виїзди для проведення моніторингу та робочих зустрічей з керівниками – 2 людини – Керівник проекту та Спеціаліст Піар відділу) – 3242 км

Загальний кілометраж становить 9797 км.

Термін постачання товарів, виконання робіт та надання послуг:

2024 рік - за потребою організатора закупівлі – БО «Світло надії»

Очікуваний результат: підписання угоди про співпрацю та постачання транспортних послуг.

№ п/п

Обов’язкові технічні вимоги до предмета закупівлі

Документи, які підтверджують відповідність вимогам

1.

Відпуск товарів/послуг згідно найменування, розміру та інших характеристик, визначених у Тендерній пропозиції.

Тендерна пропозиція.

2.

Безготівковий розрахунок.

Тендерна пропозиція.

3.

Фіксована вартість товарів/послуг (не менше ніж 30 днів з дати підписання договору).

Тендерна пропозиція.

 

№ п/п

Обов’язкові кваліфікаційні  вимоги до предмета закупівлі

Документи, які підтверджують відповідність вимогам

  1.

Право на здійснення підприємницької діяльності.

·  Копія Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;

·  Копія Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;

·  Копія Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2013 р.;

·  Копія Статуту (для юридичних осіб).

Організація не переслідує обрання конкретної торгової марки.

Організацією приймаються пропозиції на товари, які мають подібні характеристики і забезпечують результати, які є еквівалентними або кращими за ті, які необхідні.

Детальний асортимент та орієнтовані обсяги закупівлі вказані у Тендерній пропозиції.

ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ МАЄ ВКЛЮЧАТИ В СЕБЕ:

1.  Пропозиція подається у формі офіційної тендерної пропозиції, що відповідає технічним та кваліфікаційним вимогам вказаним в оголошенні (форма Тендерної пропозиції додається).

2.  Копії:

·  Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;

·  Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;

·  Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2012 р.;

·  Статуту (для юридичних осіб).

3. Також, просимо додати до Вашої тендерної пропозиції будь-які інші документи, що, на Вашу думку, можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, рекомендаційні листи тощо).

Правила оформлення тендерної пропозиції учасника:

1.  Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.

2.  Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй тендерній пропозиції несе учасник.

3.  Строк дії тендерної пропозиції повинен становити не менше 30 календарних днів з дати підписання угоди про співпрацю, що повинно бути зазначено у самій пропозиції.

Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з постачальниками:

Зирянова Катерина Геннадіївна, вул. Симона Петлюри, 28-а.

Моб. 0960309323.

e-mail: [email protected].

Тендерні пропозиції приймаються 

За електронною адресою ПРООН:[email protected] з темою листа «Відкритий тендер_RPP/2023/10/039/CS_назва учасника»

Україна, 36039, м. Полтава, вул. Братів Шеметів 17 а.

Приймання пропозицій, які подаються учасниками особисто, здійснюється з 09 год. 00 хв.  до 17 год.00 хв. З понеділка по п’ятницю за київським часом.

Кінцевий термін приймання тендерних пропозицій від учасників:

«21» лютого 2024 року, до 17 год. 00 хв. за київським часом.

Контакти

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.