Шановні партнери!
БФ «Право на Захист» запрошує Вас до участі в тендері з вибору компанії/ фахівця (ментора) для надання послуг з організації та адміністрування освітніх заходів (офлайн-тренінгів та онлайн-консультацій).
Місто:. Житомир
Період надання послуг березень-квітень 2024 р.
Завдання для обраного Виконавця будуть наступні:
-адміністрування заходів впродовж двох місяців, що передбачає: участь у підготовці (формування списків учасників, запрошення учасників, консультування учасників щодо трансферу та інших технічних питань, супровід під час навчального процесу, збір та підготовка необхідної інформації для звітності та ін.)
-допомога в організації тренінгу (підготовка приміщень, контроль харчування/кейтирингу, перевірка наявності тех. забезпечення, канцтоварів);
-зустріч тренера та інструктаж;
-зустріч учасників тренінгу та інструктаж (щодо програми, компенсації видатків, поселення тощо);
-контроль за заповненням карт реєстрації, збір документів для компенсації проїзду, передача документів відповідно до процедур БФ “Право на захист”;
-контроль за наявністю та передачею роздаткових матеріалів для учасників;
-контроль за заповненням анкет оцінки відповідно до МЕАЛ плану;
-підготовка фото звіту;
-консультування учасників тренінгів щодо навчальних матеріалів;
-узгодження графіків та допомога в організації та проведенні індивідуальних/групових он-лайн консультацій тренером. Збір необхідних матеріалів для звітності за результатами проведених он-лайн зустрічей;
-забезпечення зворотного зв’язку між організаторами та учасниками навчальної програми.
-допомога у вирішення інших питань та завдань, які можуть виникнути під час організації та проведення оф-лайн та он-лайн подій.
Орієнтовний об’єм роботи – не менше 150 годин на місяць.
Оплата за надані послуги буде проводитись щомісяця за актом виконаних робіт.
Вимоги до виконавця:
-практичний досвід в організації заходів;
-навички ділового спілкування;
-уважність до деталей;
-досвід роботи з документами;
-готовність працювати у вихідні дні (оскільки оф-лайн події відбуватимуться у вихідні дні);
-готовність бути присутньою/м під час оф-лайн подій;
-досвід співпраці з благодійними фондами та соціальними проектами буде перевагою;
-освіта вища.
Оплата буде здійснюватися безготівковим розрахунком на розрахунковий рахунок ФОП або юридичної особи виключно БЕЗ ПДВ (в даному тендері розглядаються пропозиції тільки від неплатників ПДВ).
! Якщо на момент подачі заявки учасник не є зареєстрованою фізичною-особою підприємцем, він має гарантувати свою готовність відкрити ФОП.
Просимо надати пропозицію, яка включатиме:
-контактну інформацію компанії/ фахівця;
-опис кваліфікації фахівця;
-опис досвіду щодо організації навчальних заходів;
-опис досвіду роботи з документами (угодами, актами, звітами, відомостями тощо);
-цінову пропозицію в якій вказати вартість 1 місяця роботи з урахуванням всіх додаткових витрат і податків;
-реєстраційні документи (виписка, витяг).
Критеріями вибору переможця будуть:
-кваліфікація Організатора/адміністратора тренінгів (ментора);
-досвід проведення подібних заходів;
-досвід роботи з документами;
-фінансова складова.
Якщо у вас виникнуть питання щодо проекту і задач фахівця, ви можете звертатися до:
Олени Герус: [email protected] / +380978373381.
Щодо питань тендерної процедури звертайтеся, будь ласка, до:
Бурлак Ірини : [email protected].
Просимо надіслати Вашу пропозиціюне пізніше 23:59, 14 лютого 2024 року на електронну адресу [email protected]
Зверніть увагу, що при відправці на іншу електронну адресу пропозиція не буде допущена до участі в тендері!
Ваша пропозиція буде розглянута протягом семи робочих днів після завершення збору пропозицій, про результати буде повідомлено окремо.
Коментарі