bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Оголошення тендеру на постачання продовольчих наборів у Закарпатті Фондом «Чіріклі»
16.01.2024

Запрошуємо Вашу організацію взяти участь у тендері на постачання продуктових наборів у Закарпатській області.

 

Міжнародна благодійна організація «Ромський жіночий фонд «Чіріклі» запрошує взяти участь в тендері на постачання продуктових наборів для забезпечення потреб внутрішньо переміщених осіб з числа ромів у мм.. Ужгород, Виноградово та Мукачево (Закарпатська область).

Тендер проводиться МБО «Ромський жіночий фонд «Чіріклі» в рамках проєкту «Посилення спроможності та надання допомоги внутрішньо переміщеним ромам у Закарпатській області» за підтримки німецької неприбуткової організації SODI («Міжнародна солідарність») та об’єднання німецьких гуманітарних агенцій для надання гуманітарної допомоги Aktion Deutschland Hilft.

Пропозиції надсилати на e-mail: [email protected] 

Тема листа: Тендер 2316UA720

Кінцевий термін подання пропозиції: 28.01.2024

 

 

1. Про проект

Проект «Посилення спроможності та надання допомоги внутрішньо переміщеним ромам у Закарпатській області» має на меті відповісти на потреби представників ромської спільноти, які були вимушені стати внутрішньо переміщеними особами. Передбачається надання допомоги ВПО у Закарпатській області у 6 сферах, які, зокрема, включають гуманітарну допомогу у вигляді продуктових наборів.

 

2. Предмет закупівлі
2.1 Забезпечення продуктовими наборами

Очікується, що Виконавець забезпечуватиме продуктовими наборами протягом 5 місяців (лютий- червень). Загальна кількість продуктових наборів становитиме 996 шт.

Виконавець гарантує якість товару та відповідну заміну згідно законодавства України. Всі товари мають бути в непошкоджених упаковках. Термін придатності продуктових товарів, що входять до набору, має складати не менше 50% від загального терміну придатності продукції.

 

Вичерпний перелік продуктів для всіх продуктових наборів не може бути визначено наперед. Склад та кількість продуктових наборів визначатиметься кожного місяця згідно наявних потреб внутрішньо переміщених осіб. 

Цінова пропозиція не може включати продукти харчування, які мають скляне пакування. Цінова пропозиція не може включати продукти харчування та бренди, що вироблені або належать компаніям у російській федерації або республіці білорусь. 

Таким чином, цінова пропозиція має бути подана на основі такого орієнтовного переліку продуктів харчування для одного набору:

 

Продукт харчування

Кількість

1

Олія соняшникова 1 л

1

2

Борошно 2 кг

1

3

Гречана крупа 800 г

1

4

Рисова крупа 1 кг

1

5

Цукор 1 кг

1

6

Чай 150 г

2

7

М’ясо тушковане (ж/б) 500 г

1

8

Печиво 185 г

3

9

Згущене молоко 290 г

1

10

Паштет 240 г

1

11

Заправка для борщу / томатна паста 150 / 200 г

2

12

Макаронні вироби 1 кг

2

13

Квасоля (ж/б) 425 г

1

 

2.2 Доставка продуктів харчування 

Доставка продуктових наборів може здійснюватися двома способами:

1) До визначених місць тимчасового проживання ВПО у мм.. Ужгород, Виноградово та Мукачево

2) На визначену Організатором адресу 

 

2.3. Терміни доставки 

Запропонуйте прийнятний для вас термін поставки щомісяця/щотижня.

 

2.4. Пакування продуктових наборів

Кожен продуктовий набір має бути запаковано у непошкоджену картонний ящик, з маркування «Не для продажу. Гуманітарна допомога». Розмір ящика повинен відповідати обʼєму набору. Кожен ящик повинен мати перелік товарів, які в ньому містяться. 

 

3. Тривалість та обсяг робіт

Очікується постачання продуктовими наборами протягом 5 місяців – з лютого 2024 року по червень 2024 року включно. Загальна кількість осіб, які скористаються продуктовими наборами, – 830 осіб (що становить 166 сімей, з середнім складом 5 осіб). Кількість продуктових наборів може коливатися щомісяця та залежатиме від безпекової ситуації та наявних потреб внутрішньо переміщених осіб. Орієнтовна кількість продуктових наборів на місяців становитиме – 199 шт. 

Угода укладається строком на 1 місяць. Дія договору буде продовжуватися кожного місяця, шляхом укладання додаткової угоди.  

Замовник залишає за собою право вести переговори щодо умов замовлення (термін, ціна, заміна) з Виконавцем. У разі порушення Виконавцем умов замовлення та/або доставки, суттєвих безпекових змін у звʼязку з агресією рф проти України, загострення безпекової ситуації, припинення проєкту договір може не підлягати пролонгації та може бути розірваним достроково. 

 

4.     Пропозиція

Для участі у тендері, постачальник має бути суб’єктом підприємницької діяльності, мати можливість здійснити доставку зазначених продуктів харчування у встановлений термін, а також мати можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом. Супроводжуючі документи включатимуть оригінал рахунку, оригінал видаткової накладної. Список супроводжуючих документів може бути обговорено.

 

5. Прийняття та відхилення пропозиції

Організатор тендеру залишає за собою право відхилити будь-яку пропозицію, яка не відповідає умовам запиту, а також – прийняти будь-яку пропозицію повністю або частково, або відмовитися від будь-якої пропозиції або всіх пропозицій без пояснення причин. Організатор не зобовʼязаний приймати пропозицію, яка має найменшу ціну. 

Організатор має право вести переговори щодо умов замовлення.

Організатор не несе відповідальність за неможливість встановлення контакту з учасником, якщо учасник повідомив контактну інформацію неправильно. 

У випадку виникнення ситуації, що припускає неоднозначне тлумачення умов запиту, та/або питань, не врегульованих умовами запиту, остаточне рішення приймається Організатором тендеру. 

 

6. Відбір учасників 

Критерії відбору виконавця включають:

- Повнота та співвідношення ціни та якості 

- Терміни та умови доставки 

- Надання повних юридиних документів організаці

 

7. Умови оплати 

На підставі укладеного договору по безготівковому рахунку.

50% передплата кожного місяця, по безготівковому перерахунку відповідно до рахунка, протягом 3 робочих днів після надання рахунка на оплату. 50% післяплата протягом 3 банківських днів після дати поставки та прийому товару.

Запропонуйте варіант оплати, вказавши прийнятний для Вас спосіб оплати. 

 

8. Контактні дані

Запрошуємо надіслати Вашу пропозицію до 28.01.2024. 

Надсилати пропозиції необхідно на електронну пошту Організатора ([email protected]), зазначивши тему листа «Тендер 2316UA720».

Пропозиція має включати цінову пропозицію, копію свідоцтва про державну реєстрацію (із зазначеними відповідними КВЕД), копію свідоцтва, що підтверджує податковий статус (свідоцтво та витяг з реєстру платників ПДВ або реєстру платників єдиного податку).

Контакти

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.