Громадська організація «Інститут ветерана» оголошує тендер на надання послуг з друку та розміщення зовнішньої реклами в межах проєкту: «Гаряча лінія кризової підтримки», що фінансується «Українським фондом швидкого реагування», яку втілює IREX за підтримки Державного департаменту США.
МЕТА: вибір фахівців, що спеціалізуються на виготовленні та розміщенні зовнішньої реклами.
ОПИС ПОСЛУГ: обрані підрядники надаватимуть послуги з друку і розміщення реклами на білбордах/сітілайтах у Києві (не менше 4 білборди і 30 сітілайтів), Львові (не менше 18 сітілайтів), Одесі (не менше 5 білбордів і 18 сітілайтів), Дніпрі (не менше 12 сітілайтів), Житомирі (не менше 10 сітілайтів), Вінниці (не менше 12 сітілайтів) та Миколаєві (не менше 16 сітілатйів).
ТЕМАТИКА: підвищення рівня обізнаності цільових аудиторій у сфері надання безкоштовної психологічної підтримки
ПРАВИЛА ОФОРМЛЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ЗАЯВКИ
До участі в оцінці допускаються тендерні пропозиції, які:
- містять повний пакет документів, а саме: заповнена заявка, реєстраційні документи; перелік пропонованих рекламних площ та адреси розміщення білбордів/сітілайтів у Києві, Львові, Одесі, Дніпрі, Житомирі, Вінниці та Миколаєві.
- заповнені українською мовою;
- закріплені підписом та печаткою;
- вчасно надіслані електронною поштою.
СТРОКИ НАДАННЯ ТЕНДЕРНОЇ ЗАЯВКИ
Пропозиції на участь у тендері приймаються до 18.00 25 листопада 2023 року на пошту [email protected] з обов’язковим зазначенням теми листа: «Заявка на тендер_зовнішня реклама».
ВИМОГИ ДО ПОСЛУГ ТА УМОВИ ОПЛАТИ
Послуги оплачує ГО «Інститут ветерана» на умові післясплати на підставі підписаного з виконавцем договору/рахунку/акту виконаних робіт шляхом безготівкового перерахування відповідної суми на рахунок виконавця у гривнях.
Участь в тендері можуть брати юридичні особи та фізичні особи-підприємці (ФОП).
Для ФОП — до заявки додається: актуальна виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та
фізичних осіб-підприємців, витяг з реєстру платників податків/свідоцтво платника єдиного податку,
наявний перелік видів діяльності, що відповідають суті послуг, щодо яких оголошено тендер (КВЕДи).
Для юридичних осіб — до заявки додаються реєстраційні документи: скан-копія Статуту, свідоцтва
про державну реєстрацію/виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-
підприємців, свідоцтва платника ПДВ/витягу з реєстру платників ПДВ та/або свідоцтва/витягу про
сплату єдиного податку чи іншого податку відповідно до чинного податкового законодавства,
документ, що підтверджує повноваження підписанта.
ОСНОВНІ КРИТЕРІЇ ВИБОРУ ПЕРЕМОЖЦІВ
1). Раціональна фінансова пропозиція.
2). Розміщення зовнішньої реклами в місцях зосередження цільових аудиторій проєкту. Зовнішня на
білбордах/сітілайтах Києва, Львова, Одеси, Дніпра, Житомира, Вінниці та Миколаєва. Реклама має
розміщуватися в місцях зосередження громадян.
3). Готовність виконувати роботи й забезпечувати доставку продукції у визначені терміни.
4). Якість надання послуг.
5). Відповідність заявки потребі замовника та умовам тендерної документації.
Визначення переможців відбудеться після фінансової та технічної оцінки запропонованих пропозицій
згідно з критеріями відбору. Результати відбору будуть оголошені всім, хто брав участь у конкурсі,
електронною поштою або телефоном.
Коментарі