bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Запрошення організацій до подання зацікавлень (консультаційні послуги)
26.10.2023

ЗАПРОШЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЙ ДО ПОДАННЯ ЗАЦІКАВЛЕНЬ (КОНСУЛЬТАЦІЙНІ ПОСЛУГИ)

на консультаційні послуги щодо виконання програми

«Розвиток потенціалу громад Проєкту УФСІ VIII: тренінги для лікарів та менеджерів охорони здоров’я»

Грант №: 2020 679 40 (KfW)

Замовник: Український фонд соціальних інвестицій (УФСІ)

Пакет закупівель: USIF-CQ-C-2.2.1 

Український фонд соціальних інвестицій (УФСІ) – неприбуткова організація створена постановою Кабінету Міністрів України (28.04.2000 № 740) з метою надання підтримки найменш соціально захищеним верствам населення шляхом підтримки та розвитку ініціатив територіальних громад і громадських організацій за рахунок різних джерел, переважно коштів міжнародної технічної допомоги.

З 01.07.2021 УФСІ розпочав активну фазу впровадження проєкту «Сприяння розвитку соціальної інфраструктури - УФСІ VIIІ», який фінансується Урядом Німеччини через Кредитну установу для відбудови KfW, далі – «Проект».

Проєкт впроваджується у невеликих містах у Харківській, Дніпропетровській, Запорізькій областях та у підконтрольних уряду України районах Луганської та Донецької областей.

Метою Проєкту є посилення спроможностей закладів первинної і вторинної медичної допомоги протидіяти COVID-19 та наслідкам пандемії шляхом енергоефективного оновлення приміщень, постачання медичного обладнання та проведення навчальних заходів для медперсоналу та керівників закладів.

УФСІ має намір використати частину коштів проекту для оплати послуг з організації та проведення інформаційної кампанії УФСІ у межах проєкту. Деталі наведено в Технічному завданні, яке є додатком до даного запрошення/оголошення.

Надання послуг виконуватиметься в рамках офіційно зареєстрованого проекту міжнародної технічної допомоги, що, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 15.02.2002 №153 та  ч.2 п.197.11 статті 197 Податкового кодексу України є підставою для отримання виконавцем податкових пільг, зокрема, звільнення від нарахування ПДВ, що передбачено діючим законодавством та міжнародними договорами України. Офіційні роз’яснення ДФС України з цього приводу можна знайти на офіційному сайті Державної фіскальної служби України. 

УФСІ запрошує організації відповідного напрямку діяльності, які відповідають необхідним критеріям, зазначеним нижче, висловити свою зацікавленість щодо надання зазначених послуг. Зацікавлені організації повинні надати інформацію, яка підтверджує, що вони є кваліфікованими для надання зазначених в технічному завданні послуг. Організації можуть створювати асоціації з іншими підприємствами у вигляді спільних підприємств чи субконсультантів з метою підвищення кваліфікації. 

Звертаємо увагу зацікавлених організацій на положення п. 15.2 Принципи політики доброчесності УФСІ, Регламенту діяльності УФСІ та п.п. 3.14, 3.15, 3.16 та 3.17 Розділу ІІІ Правил закупівель Світового банку для позичальників ФІП (фінансування інвестиційних проектів), затвердженого в липні 2016 із оновленням в листопаді 2017 року («Правила закупівель»), в якому визначається політика Світового Банку щодо конфлікту інтересів. 

Організації (юридичні особи), які бажають взяти участь у відборі повинні відповідати кваліфікаційним критеріям, зазначеним нижче, та надати відповідні підтверджуючі документи. 

Документальним підтвердженням відповідності вимогам на етапі виявлення інтересу буде вважатися загальна інформація про організацію та посилання Учасника на оформлені договори в табличній формі із зазначенням дати та номера договору, найменування та контактних даних Замовника, обсягу послуг, вартості контракту.

Копії договорів та копії звітних документів вимагатимуть від переможця на етапі подання Технічної та Фінансової пропозиції.

Документальним підтвердженням відповідності персоналу буде вважатися подання відповідних резюме персоналу.

Відбір організації здійснюється відповідно до процедури «Відбір за кваліфікацією консультанта» (ВКК, CQ), визначеній в п. 9.4.2.5 Регламенту діяльності УФСІ.

Фінансова та технічна пропозиція буде вимагатись тільки від учасника з найвищою кваліфікацією

Зацікавлені організації можуть отримати додаткову інформацію з 09:30 до 17:30 у будні дні за нижчезазначеною адресою.

Листи зацікавлення та документи, що підтверджують відповідність вищенаведеним кваліфікаційним вимогам мають бути надіслані електронною поштою

до 17:00 год 27 листопада 2023 року на адресу: о[email protected]. та [email protected].

Оригінали документів (додатково до надісланих на електронну пошту) мають бути надіслані на поштову адресу: 04085, м. Київ, вул. Лук’янівська, 77, УФСІ, Гришко Олександрі.

 1.      ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ. 

на консультаційні послуги щодо виконання програми «Розвиток потенціалу громад Проєкту УФСІ VIII: тренінги для лікарів та менеджерів охорони здоров’я»

1. Обґрунтування

Український фонд соціальних інвестицій (УФСІ) - це некомерційна організація, створена постановою Кабінету Міністрів України (28.04.2000 № 740) для підтримки найменш соціально захищених груп шляхом підтримки та розвитку ініціатив місцевих громад та громадських організацій за рахунок різних джерела, переважно коштів міжнародної технічної допомоги.

У 2021 році УФСІ розпочав впровадження проєкту «Сприяння розвитку соціальної інфраструктури (УФСІ VІIІ)» (далі – Проєкт УФСІ VІII), що фінансується Урядом Німеччини через Банк розвитку KfW. Метою Проєкту є посилення спроможностей закладів первинної і вторинної медичної допомоги шляхом сприятливого для пацієнтів енергоефективного оновлення приміщень, постачання медичного обладнання та проведення навчальних заходів для персоналу партнерських закладів та посадових осіб, що відповідають за управління сферою охорони здоров’я у громадах-партнерах Проєкту, а також представників підрозділів охорони здоров’я обласного рівня.

У Проєкті беруть участь 8 закладів з 5 громад – 3 амбулаторії та 5 лікарень, а саме:

  1. Слобожанська амбулаторія ЗПСМ ЦПМСД смт Слобожанське Дніпропетровської області;
  2. Амбулаторія № 12 ЦПМСД № 6 м. Кривий Ріг;
  3. Амбулаторія № 7 ЗПСМ ЦПМСД № 3 м. Кам’янське Дніпропетровської області;
  4. Криворізька міська лікарні № 2 (кардіологічне відділення)
  5. Криворізька інфекційна лікарня № 1 (лабораторія)
  6. Слобожанська центральна лікарні Дніпропетровської області (інфекційне відділення)
  7. Слобожанська лікарні Чугуївського району Харківської області (терапевтичне відділення)
  8. Красноградська центральна районна лікарні Харківської області (поліклінічне відділення).

Перелік закладів може бути уточнено перед початком реалізації Програми.

Керівники медичних закладів первинної і вторинної ланки медицини, лікарі, медичні реєстратори, посадові особи (управлінці), відповідальні за управління охороною здоров’я у громадах-партнерах та у цільових областях є основними цільовими групами, професійний розвиток яких є одним з пріоритетів проєкту УФСІ VIІI.

Для забезпечення розробки та реалізації навчальної програми для цільових груп Проєкту, УФСІ має намір залучити кваліфікованого виконавця. 

2. Цілі завдання

Метою завдання є розробка і реалізація навчальної програми для цільових груп Проєкту УФСІ VIII.

Цільовими групами Проєкту є:

-  керівники лікарень, ЦПМСД та амбулаторій;

-  сімейні лікарі та лікарі вузької спеціалізації;

-  медичні реєстратори та інші фахівці з організації сервісу лікарень, ЦПМСД, амбулаторій;

-  управлінці сфери охорони здоров’я партнерських громад та областей;

-   працівники фінансово-бухгалтерських підрозділів медичних закладів (за потреби можуть бути залучені до програми).

На навчання обов’язково мають бути запрошені представники закладів-учасниць проєкту УФСІ VIII. Додатково можуть бути запрошені представники інших медичних закладів партнерських громад. 

3. Обсяг завдання

Для досягнення поставленої мети Виконавець має:

1)     розробити навчальну програму на підставі актуальних потреб цільових груп у професійному розвитку;

2)     організувати і провести навчання

3)     Прозвітувати про результати Програми. 

3.1. Розробка навчальної програми на підставі потреб цільових груп у професійному розвитку

Для виконання даного завдання Виконавець має:

1) провести дослідження потреб у навчанні цільових груп Проєкту. Виконавець має визначити та розробити доцільні для даного випадку інструменти збору інформації про потреби (анкетування цільових груп чи інша форма), отримати відповідну інформацію від представників 8 медзакладів та 5 громад, де ці заклади розташовані та узагальнити отриману інформацію. Список громад та контакти ключових осіб в громадах буде надано УФСІ; 

2) розробити та надати УФСІ рекомендації щодо пріоритетних напрямків розвитку потенціалу цільових груп, тематики та формату навчання (офлайн та онлайн тренінги) з урахуванням розподілу цільових груп на навчальні групи за певними ознаками (приналежність до закладів, громад чи за посадами);

3) після погодження УФСІ тематики та формату навчання Виконавець має розробити навчальну програму для всіх груп. При цьому навчальні програми можуть бути окремими для кожної цільової групи учасників, або змішаними (одночасно для кількох цільових груп учасників з одного закладу/громади);

4) підготувати навчальні роздаткові матеріалів обсягом до 40 сторінок для кожної групи. Матеріали мають містити логотипи німецької співпраці, KfW та УФСІ;

5) підготувати навчальну онлайн платформу для проведення тренінгів онлайн;

6) розробити і погодити з УФСІ календарний план-графік реалізації навчального курсу.

Відповідно до тематики тренінгів Виконавець також має підібрати і погодити з УФСІ перелік тренерів, надавши коротку інформацією про їх досвід та кваліфікацію.

Навчальна програма має включати онлайн і офлайн (очні) тренінги, які своєю чергою мають містити лекційний компонент та інтерактивну взаємодію з учасниками. Також навчальна програма має передбачати домашні завдання та менторську підтримку експертів.

Обсяг навчальної програми для сімейних лікарів повинен становити щонайменше 6 днів, що дозволить лікарям отримувати щонайменше 25 балів БПР (безперервний професійний розвиток для лікарів).

Остаточна навчальна програма та графік її реалізації мають бути погоджені з УФСІ заздалегідь, до початку тренінгів.

 3.2. Організація і проведення навчання

Тривалість та формат навчання

Максимальний сукупний плановий обсяг навчальної програми для всіх категорій учасників становить 72 дні, якщо буде сформовано 6 груп, та 60 днів за умови формування 5 груп (по 8 навчальних годин в день). При цьому прогнозний обсяг навчальної програми зроблено з розрахунку, що навчатимуться 5 або 6 груп у середньому по 15-20 осіб (разом максимум 120 осіб). Кількість груп та їх чисельність має бути уточнена та переглянута за результати проведеного дослідження потреб у навчанні цільових груп.

Більша частина навчальної програми (приблизно 2/3) має бути проведена у форматі очних інтерактивних тренінгів і приблизно третина програми має бути проведена онлайн (дистанційно). Отже, в середньому кожна група матиме 8 очних днів навчання та 4 дні онлайн навчання.

Інтервал між офлайн і онлайн тренінгами може становити два-три тижні.

Для дистанційної частини навчальної програми Виконавець повинен підготувати платформу дистанційного навчання. Учасники тренінгу повинні мати онлайн-доступ до матеріалів курсу в електронному вигляді принаймні 6 місяців після закінчення навчання.

Учасники тренінгу. Навчальні заходи повинні охоплювати представників кожного з 8 закладів, що беруть участь у проєкті УФСІ VIІI.  Для формування груп по 15-20 осіб за потреби можуть бути залучені представники інших медичних закладів з громад, що беруть участь у Проєкті, а саме: м. Кривий Ріг, смт Слобожанське Дніпропетровської області, м. Красноград та смт Слобожанське Харківської область

Місце навчання: міський /заміський готель або готельний комплекс з необхідними конференц-залами.

Вимоги до оцінки програми та сертифікатів про успішне завершення програми: програма повинна включати заходи з оцінки знань до та після навчання (оцінка на вході та виході). Після успішного завершення програми учасники повинні отримати сертифікат, виданий за участю вищого навчального закладу.

Для виконання даного завдання Виконавець має:

a)     визначити місце (готельний комплекс) проведення очних тренінгів;

b)     запросити на навчання осіб з числа визначених категорій учасників;

c)     забезпечити проживання для всіх учасників. Виконавець забезпечує розміщення за стандартом готелю мінімум на 3 зірки. Проживання учасників у одномісних чи двомісних номерах.

d)     забезпечити оренду приміщення для тренінгу (аудиторії чи конференц-залу). Вимоги до приміщень: повинні розташовуватися в готельному комплексі де проживатимуть учасники; повинні бути достатньо великими, щоб комфортно розмістити групи людей до 20 осіб; повинні опалюватись, бути обладнаними кондиціонером, проектором, фліп-чартом, необхідною кількістю стільців для всіх учасників та іншим обладнанням та побутовою технікою, якщо це необхідно; можливо, забезпечити інтернет-підключення онлайн гостей або лекторів (за необхідності);.

e)     провести тренінги в обсязі визначеному погодженою навчальною програмою та згідно з погодженим графіком;

f)      забезпечити відшкодування вартості проїзду всіх учасників до місця навчання та назад автобусом чи залізницею. Будь-який варіант відшкодування є прийнятним: попередня покупка квитків на користь учасників, або подальша грошова/безготівкова компенсація з відповідною документацією від кожного з учасників тренінгу та оплата відповідних податків. Крім того, має бути забезпечений трансфер учасників з вокзалу;

g)     забезпечити захід необхідною кількістю тренерів-експертів відповідної кваліфікації. Викладання та всі навчальні матеріали мають бути українською мовою;

h)     забезпечити розробку, виготовлення та розподіл необхідних роздаткових матеріалів для учасників очних тренінгів та навчальні матеріали для  дистанційної частини навчального курсу;

i)      під час тренінгу учасники повинні бути забезпечені  канцтоварами: зошити (А4, верхня / бічна спіраль, товста обкладинка, не менше 48 аркушів); кулькові ручки; бейджі;

j)      забезпечити всіх учасників харчуванням протягом всіх навчальних днів на повний робочий день: сніданок, обід, вечеря, 2 перерви на каву (кава-брейк). Вимоги до харчування: а) кава-брейк повинен включати принаймні: чай (чорний / зелений), натуральна кава, вершки (в упаковці), негазовану воду, печиво (в асортименті), булочки, круасани або бутерброди; б) обід повинен щонайменше включати: першу страву (наприклад, суп), основні страви на вибір: дієтичні, м’ясні та вегетаріанські страв, чай (чорний / зелений), кава (натуральна); в) вечеря повинна щонайменше включати:  основну страву, чай (чорний / зелений) або каву;

k)     Виконавець має забезпечити технічну можливість для проведення тренінгів у онлайн форматі. Для цього має підготувати онлайн платформу, де має зберігати всі навчальні матеріали та записи проведених онлайн тренінгів;

l)      для того, щоб оцінити ступінь засвоєння набутих знань, Виконавець повинен розробити та узгодити із Замовником шаблон опитувальної анкети (анкет), який повинен заповнити кожен з учасників до початку навчання та після його закінчення. Результати оцінки учасників мають бути оброблені, узагальнені та відображені у звіті;

m)   надати менторську підтримку учасникам (очно чи онлайн), які взяли участь у навчанні після кожного тренінгу. Підтримка може включати групові та індивідуальні консультації загальним обсягом не більше 90 годин.

n)     провести анкетування учасників щодо задоволеності навчальною програмою після завершення останнього тренінгу (оцінка якості освітніх послуг). 

3.3 Вимоги до звітності

Виконавець повинен подати короткий звіт про проведені тренінги, участь у ньому та результати/компетенції, отримані учасниками протягом 2 тижнів після завершення кожного тренінгу, а також узагальнений (фінальний) звіт протягом 1 місяця після завершення Програми.

4. Очікувані результати

Після закінчення навчання учасники повинні оволодіти компетенціями згідно з наступним переліком:

1. Знати і розуміти основні визначення, моделі та поняття всіх тем у межах навчальної програми.

2. Бути здатним застосовувати такі моделі та концепції у щоденній практиці.

3. Вміти бути наставниками та тренерами для молодших колег у своїй щоденній практиці щодо вищезазначених моделей та концепцій.

4. Запланувати впровадження змін у закладі (стосується керівників). 

5. Графік виконання завдання та звітність

Загальний термін виконання завдання  орієнтовно 13 місяців у період з грудня 2023 по січень 2025 року.

Виконавець повинен звітувати відповідальній особі, визначеній з числа персоналу УФСІ та вказаній у Договорі, шляхом подання звітів про надані послуги/виконані роботи. Звіти про надані послуги/виконані роботи подаються українською мовою у формі, узгодженій із Замовником.

Календарний план-графік виконання основної частини програми, а саме навчальних заходів, має бути запропонований Виконавцем і погоджений Замовником після погодження змісту навчальної програми.

 

Заходи

Орієнтовні терміни

Підготовка до проведення навчального курсу

Розробка навчальної програми на підставі потреб цільових груп у професійному розвитку

1) проведення дослідження потреб у навчанні цільових груп Проєкту;

2) розробка рекомендацій щодо пріоритетних напрямків розвитку потенціалу цільових груп, тематики та формату навчання;

3) розробка навчальної програми для всіх цільових груп;

4) підготовка навчальних роздаткових матеріалів;

5) розробка анкет оцінки знань та оцінки якості освітніх послуг;

6) підготовка навчальної онлайн платформу для проведення тренінгів онлайн

7) розробка календарного плану-графіку проведення навчального курсу

 

 

Впродовж  трьох місяців після підписання контракту

Виконавець має подати звіт, щодо проведених заходів, що має включати: звіт за результатами дослідження з рекомендаціями щодо тематики навчання для всіх цільових груп; програму навчання; примірники роздаткових матеріалів в електронному вигляді, логін та пароль для доступу в онлайн кабінет навчальної платформи; шаблони анкет оцінки знань та оцінки якості освітніх послуг; календарний план-графік навчального курсу.

Звіт про реалізовані заходи має бути наданий не пізніше _________2024 року

Проведення навчання

Організація та реалізація навчального курсу

1)     Формування списків учасників навчального курсу та надання тестового доступу до онлайн-платформи з наявними навчальними матеріалами;

2)     Запрошення учасників та організаційне забезпечення навчання;

3)     Поступове проведення офлайн та онлайн тренінгів згідно погоджено графіку;

4)     Надання менторської підтримки учасникам.

 

 Впродовж 10 місяців після завершення підготовчого етапу

Виконавець подає звіти після проведення навчання кожної  групи, який має містити опис проведених заходів та наданих послуг, перелік фактичних учасників навчального курсу з їх підписами та посадами; реєстри відшкодування вартості проїзду та проживання; для онлайн-модулю – журнал онлайн-реєстрації входу, скріншот монітору з учасниками, записи чату, які були присутні на кожному модулі; записи на електронних носіях навчання проведеного онлайн; інформацію щодо наданої менторської підтримки (із зазначенням теми, дати, тривалості, ПІБ та посад учасників, короткого змісту).

Періодичне звітування по мірі виконання програми

Підготовка остаточного звіту

Підготовка остаточного звіту. Після завершення всіх навчальних заходів Виконавець подає консолідований звіт щодо реалізації всіх заходів. Цей звіт повинен містити: огляд усіх проведених заходів у межах Програми, містити список учасників, які брали участь у навчальному курсі, список залучених експертів. Опис результатів навчального курсу та його вплив, визначений як на основі аналізу показників тестування учасників, так і на основі коментарів або оцінок, отриманих від зацікавлених сторін. Звіт подається українською та англійською мовою.

Звіт про реалізовані заходи має бути наданий не пізніше _________2025 року

 

6. Умови фінансування

З Виконавцем буде підписано угоду з поетапною формою оплати.

Оплата буде здійснюватись у гривні відповідно до кошторису, погодженого в контракті. Під час передконтрактних переговорів Замовник може розглянути можливість часткового авансування деяких статей витрат.

Після реалізації певної кількості заходів передбачених технічним завданням разом із звітами щодо наданих послуг вимагається подання актів прийому-передачі наданих послуг. 

7. Кваліфікаційні вимоги: 

з / п

Кваліфікаційні критерії (вимоги) до учасників *

Документи, що підтверджують відповідність

Відповідність

кількість балів

 

Обов’язкові вимоги:

 

 

1.

Учасник є вищим навчальним закладом відповідно до чинного законодавства України або є партнером вищого навчального закладу.

Наявність Учасника в Реєстрі суб’єктів освітньої діяльності  (розділ Заклади вищої освіти) https://registry.edbo.gov.ua/high/;

або

якщо Учасник є об’єднанням підприємств (ОП) наявність у зазначеному вище реєстрі одного з членів ОП;

або

копія двостороннього документу, що узгоджує співпрацю між Учасником і закладом вищої освіти.

Так/ні

 

2.

Наявність експертів / тренерів з відповідною кваліфікацією, які мають необхідні знання та досвід.

 

Учасник має надати щонайменше 4 резюме експертів та тренерів, які мають щонайменше три роки досвіду викладання на навчальних заходах з медицини, громадського здоров’я, управління в сфері медицини та/або дотичної тематики.

Оцінка кваліфікації експертів та тренерів – максимально 30 балів

3.

Для учасників – резидентів України та членів об’єднань підприємств – резидентів України

Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань та / або Свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи;

Статут або інший установчий документ.

Так/ні

4.

Для учасників – резидентів України та членів об’єднань підприємств – резидентів України

Наявність документального підтвердження щодо відповідності виду діяльності (за КВЕД-2010), який дає право на надання послуг, що є предметом закупівлі.

Так/ні

5.

Підтверджений успішний досвід   організації та проведення навчальних тренінгів/курсів  для  медичних працівників та працівників сфери охорони здоров’я  впродовж щонайменше 3 років. 

  1. Лист-повідомлення у довільній формі про проведені тренінги/курси із зазначенням замовників.
  2.  Зразок програми тренінгу/навчального курсу, яка має включати наступне: цільову аудиторію, обсяг навчальної програми, опис основних змістових блоків, форми навчання та оцінки.
    1.  Докази успішної реалізації відповідних навчальних заходів  у вигляді рекомендаційних листів від замовників.

Оцінка наявного досвіду – максимально 30 балів 

6.

Підтверджений досвід проведення досліджень потреб у розвитку потенціалу працівників комунальних установ охорони здоров’я та органів місцевого самоврядування

Лист-повідомлення у довільній формі з описом відповідного досвіду та зазначенням замовників.

Оцінка наявного досвіду – максимально 20 балів

7.

Досвід логістичного забезпечення масштабних навчальних заходів

Довідка у довільній формі

Оцінка наявного досвіду – максимально 20 балів

 

Бажані вимоги:

 

 

8.

Учасник має досвід впровадження освітніх заходів в рамках проєктів, що фінансувались за рахунок міжнародної технічної допомоги, або проєктів, що підтримувались міжнародними фінансовими організаціями

Довідка у довільній формі щодо наявності відповідного досвіду

Оцінка наявного досвіду – максимально 10 балів

9.

Запропоновані тренери-експерти мають досвід впровадження освітніх заходів в рамках проєктів, що фінансувались за рахунок міжнародної технічної допомоги, або проєктів, що підтримувались міжнародними фінансовими організаціями

Інформація з резюме запропонованих експертів

За наявність відповідних тренерів - максимально 10 балів

10.

Досвід співробітництва з ОТГ та органами управління охорони здоров’я на місцях, зокрема обласними департаментами охорони здоров’я

Листи-відгуки відповідних установ та організацій про співпрацю або інші документи, що підтверджують такий досвід (наприклад, контракти).

Додатково 10 балів за наявність досвіду

Контакти

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.