Дата 20.10.2023 м. Дніпро
ТЕНДЕРНЕ ЗАПРОШЕННЯ
БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД «ПОМАГАЄМ» в межах рамках проекту «Мобільний хаб» за підтримки Неурядової громадської організації «PlanInternational» «за підтримки GFFO» («supportedbyGFFO») запрошує до участі в тендері на постачання сухих пайків (репорт-пакетів) для виїзної команди Фонду, згідно переліку у специфікації тендерного запрошення (Додаток №1).
№ |
|
Опис \ виконання |
1 |
Загальна інформація: |
Реалізація проекту «Мобільний хаб» |
2 |
Мета та предмет закупів: |
ЛОТ 1 – сухі пайки (репорт-пакети) 1800 шт |
3 |
Термін подачі пропозиції: |
До 30.10.2023 включно до 18.00 год.
|
4 |
Перелік предмету закупівлі: |
Додаток № 1 до запрошення для заповнення учасником торгів |
5 |
Умови та терміни доставки: |
До участі у тендері запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за Законодавством України; мають досвід роботи у відповідній сфері, мають відповідні КВЕД для здійснення торгівлі; постачальник має можливість здійснити доставку зазначених товарів у вказаний термін, у вказаній кількості та має можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна, сертифікаті якості,тощо).
Поставка товарів здійснюється за рахунок Постачальника. Обов’язковою умовою участі у тендері є: - надання заповненого тендерного запрошення; - надання зразкового набору (надсилається новой поштою на адресу: Дніпро, відділення 60, БФ Помагаєм, 0666104686), який Організатор детально вивчає на тендерній комісії. Наданий зразок Учаснику не повертається. У тому випадку, якщо товар, який було поставлено Постачальником, буде відрізнятися від зразків, Організатор має право провести експертизу за кошти Постачальника. Якщо буде доведено, що поставлений товар дійсно не є таким, яким будо заявлено, то Організатор має право розірвати договір співпраці. Обов’язковою умовою участі у тендері є надання зразків та сертифікатів якості на всі найменування товару. БЕЗ НАДАНИХ ЗРАЗКІВ,СЕРТИФІКАТІВ ЯКОСТІ, УСТАНОВИХ ДОКУМЕНТІВ ТА ПОВНОГО ЗРАЗКОВОГО НАБОРУ УЧАСНИК НЕ ДОПУСКАЄТЬСЯ ДО ТЕНДЕРНОЇ КОМІСІЇ.
Постачальник зобов’язується поставляти товари в цілісній упаковці. У випадку, коли упаковка товару буде пошкоджена з вини Постачальника (при пакуванні, транспортуванні, тощо), Організатор має право не приймати такий товар частково або усю поставку. Організатор може прийняти такий товар за умови, що Постачальник зобов’язується замінити неякісний/пошкоджений товар протягом 5-ти робочих днів.
Поставка товарів відбувається за адресою: м. Дніпро, вул. Малиновського 114
Поставка товарів відбувається у строк 5 робочих днів з дати підписання договору.
Замовник залишає за собою право змінити адресу постачання товарів, кількість, об’єм, кол-во найменувань наборів, як в бік збільшення, так і в бік зменшення. |
6 |
Відхилення пропозиції: |
Оцінювання тендерних пропозицій буде проводитись Тендерною комісією, відповідно до мети, предмету та умов тендеру. Організатор тендеру має право відмінити тендер у цілому без надання роз’яснень учасникам. Організатор може відхилити будь-яку пропозицію, яка не відповідає умовам Запиту пропозицій. Надсилаючи документи для участі у загальній процедурі за цим тендерним запрошенням Учасник підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що Організатор тендеру може відхилити його тендерну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що Організатор тендеру не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами. Організатор не зобов’язаний приймати пропозицію за найнижчою ціною або будь-яку пропозицію і залишає за собою право прийняти будь-яку пропозицію повністю або частково, а також відмовитися від будь-якої пропозиції або всіх пропозицій без пояснення причин, а також укласти договір на будь-яких або інших умовах. В результаті оцінки тендерних пропозицій Тендерною комісією буде рекомендовано переможця тендеру. Результати тендеру будуть повідомлені організатором учасникам тендеру шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою протягом не більше ніж трьох робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців. |
7 |
Супроводжувальні документи поставки: |
- договір (у специфікаціях до договору будуть прописані строки поставки товару на склад Покупця. В разі порушення виконання строків поставки Постачальник повинен сплатити Покупцю пеню, розмір якої буде прописано у договорі); - копія свідоцтва про державну реєстрацію, якщо постачальником являється фізична особа-підприємець; - копія документу про статус платника податків, якщо постачальником являється фізична особа-підприємець; - оригінал рахунку; - оригінал видаткової накладної |
8 |
Гарантія якості: |
Виконавець гарантує якість товару та відповідну заміну товару у період 14 днів відповідно до законодавства України. Товари мають бути якісними, в не пошкодженій упаковці. Усі найменування, які беруть участь у тендері, повинні мати товарний вид. Термін придатності товарів, що входять до набору має бути не менше 50% від загального терміну придатності продукції! |
9 |
Умови та спосіб оплати, порядок ціноутворення: |
- на підставі укладеного договору по безготівковому рахунку та виставленому рахунку Покупець сплачує 50% вартості товару Постачальнику шляхом попередньої оплати, і 50% вартості товару Покупець сплачує Постачальнику протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання товару. |
10 |
Порядок подання пропозиції:
|
- надіслати заповнений Додаток №1, відсканований, з підписом/печаткою керівника; - копія свідоцтва про державну реєстрацію, якщо постачальником являється фізична особа-підприємець; - копія документу про статус платника податків, якщо постачальником являється фізична особа-підприємець; - надати сертифікати якості на товар (назва сертифіката якості повинна відповідати назві товару, до якого він додається і має бути написана українською мовою); - надати зразки згідно вимог Організатора. |
11 |
Умови участі: |
Виконавець, зацікавлений у наданні послуг повинен бути суб’єктом підприємницької діяльності та володіти необхідними ліцензіями та дозволами для здійснення відповідної діяльності, мати досвід роботи у сфері постачання товарів в різні регіони України.
Товари та бренди у пропозиції учасників не мають бути виробництва країни-агресора - Російська Федерація та Республіки Білорусь. |
12 |
Гарантія поставки та ціни: |
Постачальник зобов’язаний мати товари на складі (весь перелік товарів) у кількості не менше 50% на момент укладання угоди. Запропонована ціна на товар є дійсна протягом 30 днів. |
13 |
Місце та термін надання цінових пропозицій: |
Цінові пропозиції приймаються до 30.10.2023 р до 18.00 год. Неповні пропозиції (без відповідей по кожному з пунктів у Додатку №1, сертифікатів якості, зразків) та пропозиції, надіслані після вказаного терміну, вважатимуться недійсними і розглядатися не будуть.
Цінові пропозиції надсилати на e-mail: [email protected]
Контактна особа для уточнення інформації щодо підготовки тендерної пропозиції – 0666104686 Борова Марина |
14 |
Предмет пропозиції Учасника: |
Очікується, що команда Організатора буде їздити до різних областей України, тому шукається можливість швидко, зручно та різноманітно нагодувати гарячою (розігрітою) їжею команду Фонду. Учасник тендеру перелічує у Додатку №1 усі види сухих пайків, які він може запропонувати на вибір Організатора (каші та картоплю з м’ясом, овочі з м’ясом, борщі та супи, тощо).Очікується, що репорт-пакет повинен містити безполуменевий нагрівач, за допомогою якого розігрівається їжа. Якщо репорт пакет не містить безполуменевого нагрівача, то Учасник додатково пропонує пакет-розігрівач їжі самонагрівний безполуменевий для сухого пайка та вказує кількість нагрівальних елементів, які входять до цього пакета-розігрівача. Учасник обов’язково надає Організатору зразок сухого пайка (репорт-пакет (якщо безполуменевий нагрівач вже є в самому пакеті) або репорт-пакет з пакетом-розігрівачем). Для зразка надаються: -гречана каша з яловичиною (можна з додаванням овочів); -картопля з м’ясом курки (можна з додаванням овочів); -борщ з м’ясом; -суп з м’ясом. |
15 |
Критерії вибору виконавця: |
|
16 |
Додаткова інформація: |
Замовник залишає за собою право вести переговори щодо умов замовлення (термін, ціна, тощо) з Виконавцем. Організатор не несе відповідальності за неможливість контакту з учасником, якщо будь-яка інформація про учасника повідомлена неправильно. Учасник несе особисту відповідальність за достовірність наданої ним інформації. У випадку виникнення ситуації, що припускає неоднозначне тлумачення умов запиту, та/або питань, не врегульованих умовами запиту, остаточне рішення приймається Організатором. Рішення Організатора є остаточним та оскарженню не підлягає. |
17 |
Контактна інформація |
Борова Марина +380666104686 e-mail: [email protected] |
Коментарі