Тендерне оголошення про проведення відкритого тендеру із закупівлі:
«Обладнання для реабілітації »
Покровська районна благодійна організація «Олександрівський фонд розвитку громади Дніпропетровської області» в межах грантового проєкту 000157 «Соціальна реабілітація внутрішньо переміщених осіб в медичних закладах Покровської громади та їх активна інтеграція в суспільство», оголошує відкритий тендер на закупівлю «Обладнання для реабілітації» .
Дата оголошення про тендер: «17» жовтня 2023 року.
Термін подання тендерних пропозицій: 15календарних днів з дня опублікування цього Оголошення – до «02» листопада 2023 року включно.
Предметом закупівлі є поставка зібраного обладнання для реабілітації Комунальному некомерційному підприємству “Покровська лікарня” Покровської селищної ради Дніпропетровської області.
Детальний опис товарів/послуг, що оголошуються зазначено у Додатку 1 дo Оголошення.
Строк надання товарів/ послуг: з дати укладення Договору протягом 10 робочих днів. У вартість товару повинна бути включена доставка зібраного товару до місця призначення вул. Соборна, буд. 118А, смт Покровське, Синельниківський район, Дніпропетровська область, 53600, а в разі потреби встановлення таналаштування.
Вимоги до постачальника товарів/послуг – учасника тендеру:
До участі у тендері запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за законодавством України, мають досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕД для здійснення торгівлі/надання послуг, заявлений товар у наявності на складі у вказаній кількості, можливість здійснити доставку у вказаний строк за зазначеною адресою та можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна/ акт виконаних робіт)
Учасник тендеру надає організатору наступні документи:
Істотні критерії (умови) відбору тендерних пропозицій:
Тендерні процедури
Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за ел. адресою [email protected] до «30» жовтня 2023 року включно.
До участі у відборі тендерних пропозицій допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього тендерного оголошення.
Тендерні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників тендеру, що їх подали, до повного завершення надання послуг/робіт/передачі товару.
Тендерні документи повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності) у електронному вигляді (у форматі PDF) надіслані учасником на електронну адресу ПРООН [email protected] з темою листа «Вікритий тендер обладнання JSB-GA-2023-10назва учасника» до 02.11.2023 року включно, а також у письмовій формі із зазначенням “Відкритий тендер: закупівля обладнання за адресою: вул. Виконкомівська, буд. 26, с. Олександрівка, Синельниківський район, Дніпропетровська область, 53600 або в електронній формі на електронну адресу krimova.olia@ukr.net у строк до 02.11.2023 року включно. року. Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 24.00 години 02.11.2023 року, розгляду не підлягатимуть.
Визначення переможця тендеру, відбудеться організатором тендеру після фінансової та технічної оцінки запропонованих тендерних пропозицій згідно істотних критеріїв (умов) відбору, які зазначені у даному тендерному оголошенні, але не пізніше 06.11.2023 року.
Результати тендеру будуть повідомлені організатором учасникам тендеру шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою протягом не більше ніж трьох робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців.
Додаткові застереження
Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор тендеру залишає за собою право вимагати від учасника тендеру додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього тендерного оголошення.
Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) надсилаючи документи для участі у загальній процедурі (відкритому тендері) за цим тендерним оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор тендеру може відхилити його тендерну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор тендеру не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.
Контактна особа: БУГАЙ Тетяна телефон: 066-909-59-25
ДОДАТОК 1
Інформація про необхідні якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
«Обладнання для реабілітації»,
Вимоги
(технічні, якісні та кількісні характеристики (технічна специфікація)
Ця технічна специфікація містить основні вимоги до обладнання для реабілітації, що наведені в таблиці.
Таблиця – Технічні вимоги, специфікація окремих видів обладнання.
1.Призначення обладнання для реабілітації |
|
||||
До складу ОР входить |
|
||||
1.1Вимоги до Реабілітаційного тренажера для ніг і рук
|
1 шт. |
Реабілітаційний тренажер для ніг і рук (OSD B-Bike) (або аналог)повинен відповідати технічним вимогам:Має:- функцією «Антиспазм», - пульт керування з багатофункціональним ЖК-дисплеєм, на якому відображаються:
-педалі для вправ на нижні кінцівки, - ручки з шипами для розробки верхніх кінцівок з ефектом «масажу долонь»; - параметри обладнання:
|
|||
1.2 Вимоги до Реабілітаційного тренажера Бубновського
|
1 шт. |
Реабілітаційний тренажер Бубновського (MedGym 40 кг) (або аналог)повинен відповідати технічним вимогам:Має:-штирь для регуляції ваги;- вантажний блок (40 кг),- трос і карабін;- кріплення до стіни або підлоги.- параметри обладнання: · довжина- 740 мм.;· ширина- 1292 мм.;· висота- 2220 мм.
|
|||
1.3 Вимоги до Реабілітаційної бігової доріжки |
1 шт. |
Реабілітаційна бігова доріжка (inSPORTline Neblin)(або аналог)повинна відповідати технічним вимогам:Має:-максимальну потужність двигуна: 1,75 л. (постійна потужність) 3 л.с. (пікова потужність); -швидкість: 0,3 - 6 кілометрів на годину; -початкову швидкість - 0,3 км/год; -велику кнопку для миттєвої зупинки ременя; -бічні поручні по всій довжині полотна бігової доріжки; -підлокітник спереду полотна; -знімний ремінь безпеки; -бічні щаблі захисту з нековзною поверхнею; -датчики пульсу на ручках; -LCD-дисплей з підсвічуванням Показ дисплея: • Час • Дистанція • Швидкість • Калорії; -2 тримачі для пляшок; -колеса для легкого транспортування; -максимальне навантаження: 130 кг.; - параметри обладнання: · довжина: 159 см.; · ширина- 68 см.; · висота 129 см.; -розміри полотна бігової доріжки: · довжина-122 см.; · ширина- 40 см.
|
|||
1.4 Вимоги до Вертикалізатора |
1 шт. |
Вертикалізатор (ЕasyStand Glide) (або аналог)дозволяє проводити активну реабілітацію в вертикальному положенні, одночасно підтримує користувача в вертикальному положенні та імітувати ходьбу і повинен відповідати технічним вимогам:-глибина сидіння 41-53 см.,-висота сидіння підлоги 55 см.,-відстань від сидіння до підставки для ніг 9-15 см.,-висота спинки від сидіння 30-36 см.,-відстань від столика до грудної клітини 0-27 см.,-колісна база (ШхД) 64х97 см.,-максимальна вага користувача 127 кг.,-зріст користувача 152-188 см. |
|||
1.5 Вимоги до Східців для повернення навиків ходьби
|
1 шт. |
Східці для повернення навиків ходьбиПовинні відповідати технічним вимогам:-обладнані поручнями, які регулюються для кожної людини індивідуально: за висотою – від 525 до 925 мм та за шириною – від 450 до 650 мм; -глибина сходів 300 мм.; -висота сходів - 120 мм з одного боку та 150 мм з іншого; - параметри обладнання: · довжина 2980 мм., · ширина 800мм., · висота 1200-1600 мм., · навантаження до 100 кг.
|
|||
1.6 Вимоги до Реабілітаційного стілу для мануальних вправ
|
1 шт. |
Реабілітаційний стіл для мануальних вправ (АЛ- 458)(або аналог)Повинен відповідати технічним вимогам:Бути укомплектований обтяжувачами, різними валиками і важелями, гирями вагою від 100 до 1000 грамів.Параметри обладнання: · глибина 500 мм., · ширина 700мм., · висота 400-650 мм. |
|||
1.7 Вимоги до Масажного столу
|
2 шт. |
Масажний стілПовинен відповідати технічним вимогам:Має:-дві секції;-закруглені кути;- овальнимй отвоір для обличчя;-знімні підголівник та підлокітники;- м’який підголівник анатомічної форми з виїмкою для обличчя та прямокутні підлокітники, які можна легко зняти за потреби;-можливість регулювання висоти столу над підлогою за допомогою 2-х фіксаторів;-ніжки масажного столу оснащені спеціальними накладками, які не залишають слідів на підлозі.Стіл складається у зручну валізу, яку можна легко транспортувати до місця проведення сеансу.Також у комплекті постачається сумка із ручкою для перенесення.Матеріал:-міцний каркас із бука; -покриття виконане з міцного ПВХ; -внутрішній наповнювач – м’який поролон високої устини, товщиною 5 см.; -параметри обладнання: · довжина 186 см.; · ширина 71 см.; · висота 62-86 см.; · навантаження до 250 кг.;
|
|||
1.8 Вимоги до Динамічного вертикалізатору
|
1 шт.
|
Динамічний вертикалізатор Повинен відповідати технічним вимогам:Мати:-раму на колесах оснащених гальмами; - позаду додатково фрикційні гальма; - сепаратор нижніх кінцівок або стабілізатор нижніх кінцівок-регульовану стегневу обойму; - поручні; - регульовану грудну обойму; - обв'язку, що стабілізує таз; -розміри користувача:
-параметри обладнання: · довжина 90 см., · ширина 64 см., · висота 92см.
|
|||
1.9 Вимоги до Тренувально-реабілітаційного пристрою «Симулятор побуту»
|
1 шт.
|
Тренувально-реабілітаційний пристрій «Симулятор побуту» (або аналог) Повинен відповідати технічним вимогам:Мати: -дві синхронізованиі робочі поверхні; - змінні тренувальні модулі різного типу, що включає приведення в дію одночасного обертання синхронізованих робочих поверхонь навколо осей; - пульт керування для регулювання пристрою за висотою; - напругу живлення, В 220; -напругу управління, В 24;
|
|||
1.10 Вимоги до Підйомника для людей з обмеженими можливостями
|
1 шт.
|
Підйомник для людей з обмеженими можливостями (сходовий підйомник для інвалідної коляски електричний MIRID 11С) (або аналог) Повинен відповідати технічним вимогам:-транспортувати по сходовому майданчику паралізованих пацієнтів разом з інвалідним візком;- працювати на підйом і спуск по сходах завдяки спеціальній конструкції гусениць, нахил гусениць мати два рівня, для різного типу сходів; - транспортувальна ручка: блок управління, три положення регулювання ручки по висоті (від 103-160 см); -компактно складатися для перевезення; -параметри обладнання:
|
|||
1.11 Вимоги до Брусів реабілітаційних
|
1 шт.
|
Бруси реабілітаційні Повинні відповідати технічним вимогам:-матеріал: високоякісна березова фанера, лак екологічний, металоконструкції, дерево; -параметри обладнання:
Обладнання призначене для занять із дітьми від 3 роківвагою до 80 кг.
|
|||
1.12 Вимоги до Кушетки медичної
|
3 шт. |
Кушетка медична (з підголівником)Повинна відповідати вимогам:-параметри кушетки:
|
|||
1.13 Вимоги до Велотренажера для реабілітації Горизонтальний велотренажер електромагнітний
|
1 шт. |
Велотренажер для реабілітації Горизонтальний велотренажер електромагнітний Повинен відповідати технічним вимогам:- -максимальна вага користувача- 150 кг;- - обладнаний:· системою магнітного опору вагою 18,5 кг та комп’ютером з Bluetooth 4.0 (або аналог);· тримачем мобільного пристрою;· регульованим сидінням;· кермом з регульованим кутом нахилу.- параметри обладнання:
Показання комп’ютера: час тренування, пройдена дистанція, калорії, швидкість, пульс, ват-контроль, H.R.C., Body Fat, функція Recovery.
|
|||
Строк поставки Товару: з дати укладення Договору протягом 10 робочих днів.
Вартість Товару повинна включати в себе транспортні витрати, навантаження, розвантаження за місцем знаходження закладу, в разі потреби наладку та збірку, а також інші податки і збори (страхування, сплату митних тарифів, податків, зборів тощо).
Примітка: Усі посилання у технічному завданні на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або аналог». В разі пропозиції аналога, характеристики повинні відповідати або бути кращими за показники, наведені у даній таблиці. Крім того учасник подає додатково порівняльну таблицю із зазначенням конкретної назви, технічних, кількісних, якісних характеристик запропонованого аналогу у відповідності до технічних вимог встановлених даним додатком до тендерної документації.
Невиконання вимог цього розділу документації у пропозиції Учасника призводить до її відхилення.
Аналогом є товари, роботи, послуги будь-якої торгівельної марки, фірми, конструкції, типу обладнання або матеріалу, джерела його походження або виробника, з рівнозначними, рівноцінними технічними, якісними характеристиками та показниками зазначеними у технічному завданні.
Обґрунтування посилання в тексті тендерної документації на торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмету закупівлі, джерело його походження або виробника: посилання здійснюється з метою забезпечення поставки якісних товарів, які за своїми характеристиками не повинні бути гіршими, ніж в вищезазначених посиланнях.
Загальні вимоги до предмету закупівлі:
Будь-які відхилення допускаються лише в разі погодження на етапі уточнень через відповідні інструменти електронного торгівельного майданчика.
7. Для підтвердження можливості постачання предмету закупівлі учасник у складі тендерної пропозиції також надає:
-документ щодо наявності в Україні сервісних центрів для гарантійного та післягарантійного ремонту, обслуговування, правила експлуатації, тощо.
ДОДАТОК 2
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ
м. _____ «____» ________дата______ року
___________________________________________________________(повне найменування постачальника)_______________________, (точна адреса) надає свою пропозицію Покровській районній благодійній організації «Олександрівський фонд розвитку громади» щодо участі у тендері, що проводиться Організацією назакупівлю обладнання для реабілітації (найменування товарів/послуг)___________________________, згідно з вимогами, висунутими ПРБО «Олександрівський фонд розвитку громади» згідно тендерного оголошення №_____ про _______________________ від ____________року.
Вивчивши тендерні вимоги ПРБО «Олександрівський фонд розвитку громади», _______________________ (повне найменування постачальника)_______________________ цим підтверджує, що має організаційну можливість та погоджується надати послуги/виконати роботи/поставити товари Благодійній організації «Олександрівський фонд розвитку громади» відповідно до наступних умов:
|
|
|
Загальна вартість цієї пропозиції _________,00 грн. (______________ грн. 00 коп.) з/без ПДВ. |
До цієї Пропозиції додається (вказати повний перелік документів, що додається):
ПІБ уповноваженої особи__________________(підпис та печатка)
ДОДАТОК 3
ЗРАЗОК
ДОГОВІР ПОСТАВКИ № _______
смт Покровське |
«___» __________ 2023 р. |
Комунальне некомерційне підприємство «Покровська лікарня» Покровської селищної ради Дніпропетровської області», далі іменований (далі – Замовник), в особі директора Коломойця Володимира Миколайовича, який діє на підставі Статуту, з одного боку,
______________________ (далі – Виконавець), в особі____________________, який діє на підставі Статуту, з другої сторони та
Покровська районна благодійна організація «Олександрівський фонд розвитку громади» (далі– Покупець), в особі голови правління Бугай Тетяни Василівни, що діє на підставі Статуту, з третьої Сторони (разом далі – Сторони, а кожна окремо – Сторона), уклали цей договір (далі – Договір), про таке:
1. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ
1.1. У порядку та на умовах, визначених цим Договором, Виконавець зобов’язується поставити Замовнику обладнання для реабілітації(далі – Обладнання), згідно ДК 021:2015 код 37440000-4 «Інвентар для фітнесу» (Придбання предметів довгострокового користування реабілітаційного обладнання Комунальному некомерційному підприємству “Покровська лікарня” Покровської селищної ради Дніпропетровської області) в межах грантового проєкту 000157 «Реабілітація та інтеграція внутрішньо переміщених осіб у Покровській громаді» (угода про надання гранту JSB-GA-2023-10 від 26.09.2023), визначене в Специфікації обладнання (додаток 1 до Договору), а Замовник зобов’язується прийняти і оплатити таке Обладнання.
1.2. Поставка Обладнання здійснюється Виконавцем на об’єкт Замовника, розташований за адресою: вул. Соборна, буд. 118а, смт Покровське, Синельниківський район, Дніпропетровська область, 53600 (далі – адреса Замовника).
1.3. Найменування, одиниці виміру, ціна за одиницю та загальна вартість Обладнання визначені Сторонами у Специфікації обладнання (додаток 1 до Договору).
2. СТРОКИ ПОСТАВКИ ОБЛАДНАННЯ
2.1. Поставка Обладнання здійснюється Виконавцем протягом 20 (двадцяти) календарних дні після підписання Договору згідно п. 14.1 цього Договору.
2.2. Датою поставки Обладнання вважається дата підписання Сторонами видаткової накладної.
2.3. Постачання Обладнання може бути здійснено Виконавцем достроково.
2.4. Строки поставки Обладнання можуть бути змінені Сторонами з внесенням відповідних змін у Договір шляхом підписання Сторонами відповідної додаткової угоди до Договору.
3.1. Виконавець зобов’язаний поставити Обладнання, якість якого відповідає діючим в Україні державним стандартам, технічним умовам, нормативно - правовим актам, іншим нормативно-технічним документам, які встановлюють вимоги до показників якості такого роду/виду обладнання, а також мати відповідні дозволи, ліцензії і сертифікати для поставки, використання (в т.ч. права продажу або надання у користування третім особам) обладнання на території України.
3.2. Виконавець гарантує дотримання вимог пункту 3.1. Договору щодо якості поставленого Обладнання та вимог розділу 9 Договору щодо гарантійних строків поставленого обладнання.
4. ЦІНА ДОГОВОРУ
4.1. Ціна цього Договору визначена Сторонами згідно Специфікацією обладнання (додаток 1 до Договору) що є його невід’ємними частинами, на дату підписання Сторонами цього Договору становить ___________ грн. (__________ грн. __ коп.) ПДВ _____________
4.2. Ціна цього Договору може бути змінена за взаємною згодою Сторін в залежності від реальних потреб Замовника в обладнанні, шляхом складення та підписання Сторонами відповідної додаткової угоди до Договору.
5. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ ТА РОЗРАХУНКІВ
5.1. Оплата Обладнання здійснюється Платником у безготівковій формі шляхом прямих банківських переказів у національній валюті України на рахунок Виконавця, наведений в розділі 17 цього Договору.
5.2. Платник здійснює оплату вартості поставленого обладнання в розмірі визначеному в п 4.1 Договору потягом 10 (десяти) банківських дні з дати поставки Обладнання, яка визначається згідно п. 6.3 або п. 6.8 цього Договору. Оплата може здійснюватися частинами, відповідно до накладних та рахунків.
5.3. У разі розірвання цього Договору у випадках, передбачених чинним законодавством України та цим Договором, Платником проводиться оплата за фактично поставлене Обладнання.
5.4. Усі платіжні документи за цим Договором оформлюються із дотриманням усіх вимог чинного законодавства України, що зазвичай ставляться до змісту і форми таких документів.
6. ОРГАНІЗАЦІЯ ПОСТАВКИ ОБЛАДНАННЯ
6.1. Поставка Обладнання здійснюється Виконавцем за адресою, визначеною в пункті 1.2 Договору, протягом строку, зазначеного в пункті 2.1. Договору. Про дату здійснення поставки Виконавець повідомляє Замовника за два робочих дні до здійснення поставки.
6.2. Поставка Обладнання оформлюється за складеною Виконавцем видатковою накладною, підписаною Сторонами за адресою Замовника.
6.3. Датою поставки Виконавцем Обладнання є дата підписання представниками Сторін видаткової накладної, за якою обладнання було поставлено Замовнику.
6.4. У разі виявлення Замовником під час приймання Обладнання недоліків (пошкодження упаковки, механічні пошкодження, неповна комплектація) Обладнання, представники Сторін складають і підписують відповідний протокол виявлених недоліків Обладнання (далі – Протокол), а Виконавець зобов’язаний усунути усі зазначені у Протоколі недоліки і письмово повідомити Замовника про готовність до повторної передачі обладнання.
6.5. Усунення усіх зазначених у Протоколі недоліків здійснюється Виконавцем за власний рахунок.
6.6. У разі відмови Замовника або його представників від підписання видаткової накладної, Замовник протягом 3 (трьох) робочих днів з дати отримання підписаної Виконавцем відповідної накладної надає Виконавцю мотивовану письмову відмову від підписання зазначеної накладної.
6.7. У разі прийняття Виконавцем мотивованої відмови Замовника від підписання видаткової накладної, представниками Сторін складається і підписується акт виявлення недоліків обладнання з зазначенням їх переліку, необхідних заходів щодо їх усунення Виконавцем та строків їх усунення Виконавцем.
6.8. У разі відмови Замовника або його представників від підписання видаткової накладної протягом строку, визначеного пунктом 6.7. Договору, без надання письмової мотивованої відмови, вважається що Замовник отримав Обладнання належної якості за умовами цього Договору та не має претензій до Виконавця.
7. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН
7.1. Замовник має право:
7.1.1. Змінювати обсяги поставки Обладнання за цим Договором з відповідною зміною ціни цього Договору залежно від реальних потреб Замовника на зазначені цілі. У такому випадку, Сторони вносять відповідні зміни до цього Договору шляхом укладення та підписання Сторонами або їх уповноваженими представниками відповідної додаткової угоди до цього Договору.
7.1.2. Відмовитися від прийняття Обладнання у разі його невідповідності Специфікації обладнання (додаток 1 до Договору), якщо такі невідповідності не усунуті Виконавцем, або не можуть бути усунуті Виконавцем у порядку і на умовах, визначених цим Договором.
7.1.3. Вимагати від Виконавця безоплатного виправлення останнім недоліків, що виникли внаслідок недотримання Виконавцем вимог, визначених в Специфікації обладнання (додаток 1 до Договору).
7.1.4. Достроково розірвати цей Договір в будь-який час, оплативши Виконавцю вартість фактично поставленого обладнання з відшкодуванням збитків, завданих такою відмовою (з урахуванням упущеної вигоди), повідомивши про це Виконавця не пізніше ніж за 10 (десять) календарних днів до дати такого розірвання.
7.1.5. Реалізовувати інші права, передбачені цим Договором та чинним законодавством України.
7.2. Замовник зобов’язаний:
7.2.1. Прийняти в установленому цим Договором порядку поставлене Обладнання.
7.2.2. Забезпечити належні умови до приміщень, в яких планується розміщення обладнання.
7.2.3. Своєчасно повідомляти Виконавця про зміну поштових або платіжних реквізитів, зміну назви та інші зміни щодо Замовника.
7.2.4. Виконувати належним чином інші зобов’язання, передбачені цим Договором та чинним законодавством України.
7.3. Виконавець має право:
7.3.1. Зупиняти поставку Обладнання у разі невиконання Замовником і Платником своїх зобов’язань за цим Договором, що призвело до ускладнення або до неможливості їх здійснення Виконавцем на умовах цього Договору.
7.3.2. На відшкодування завданих йому збитків Замовником відповідно до чинного законодавства України та цього Договору (в тому числі упущеної вигоди).
7.3.3. Без погодження з Замовником може залучати до поставки Обладнання третіх осіб (далі – залучені особи), залишаючись при цьому відповідальним в повному обсязі перед Замовником за порушення цього Договору.
7.3.4. Ініціювати внесення змін у цей Договір.
7.3.5. Реалізовувати інші права, передбачені цим Договором та чинним законодавством України.
7.4. Виконавець зобов’язаний:
7.4.1. Поставити Обладнання Замовнику відповідно до умов цього Договору, при цьому Виконавець зобов’язаний поставити (передати) Замовнику Обладнання у повній комплектності, зазначеній у Специфікації обладнання (додаток 1 до Договору).
7.4.2. В установленому цим Договором порядку своєчасно інформувати Замовника про хід виконання зобов’язань Виконавця за цим Договором, обставини, що перешкоджають його виконанню, а також про заходи, необхідні для їх усунення.
7.4.3. Своєчасно повідомляти Замовника про зміну поштових або платіжних реквізитів, зміну назви та інші зміни щодо Виконавця
7.4.4. Виконувати належним чином інші зобов’язання, передбачені цим Договором та чинним законодавством України.
7.5. Платник має право:
7.5.1. Своєчасно та в повному обсязі оплати вартість обладнання,згідно п.4.1 цього договору.
7.5.2. Відмовитися від оплати товару у разі їх невідповідності Специфікації обладнання(додаток 1 до Договору), якщо такі невідповідності не усунуті Виконавцем, або не можуть бути усунуті Виконавцем у порядку і на умовах, визначених цим Договором.
7.6. Платник зобов’язаний:
7.6.1. Виконувати належним чином інші зобов’язання, передбачені цим Договором та чинним законодавством України.
7.6.2. Відповідно до умов цього Договору своєчасно та в повному обсязі виконувати фінансові зобов’язання перед Виконавцем відповідно до розділу 4 цього Договору.
8. РИЗИКИ ВИПАДКОВОГО ЗНИЩЕННЯ АБО ПОШКОДЖЕННЯ ОБЛАДНАННЯ
8.1. Ризик випадкового знищення та (або) пошкодження Обладнання переходить від Виконавця до Замовника у момент підписання представниками Сторін відповідних видаткових накладних, за якими це Обладнання було передане Виконавцем Замовнику згідно умов цього Договору.
8.2. Сторони зобов’язані вживати необхідних заходів для недопущення випадкового знищення або пошкодження Обладнання, а якщо таке пошкодження відбулося, приймати відповідні рішення та узгоджувати свої дії щодо усунення негативних наслідків.
8.3. У разі пошкодження обладнання з вини однієї із Сторін цього Договору, яке встановлюється комісією в складі представників Виконавця і Замовника, винна Сторона Договору зобов’язана негайно усунути пошкодження та повідомити про це іншу Сторону Договору. На вимогу однієї зі Сторін Договору, інша Сторона Договору подає їй для погодження план заходів щодо усунення наслідків випадкового пошкодження обладнання.
9. ГАРАНТІЙНІ ЗОБОВ’ЯЗАННЯ
9.1. Виконавець гарантує якість поставленого Обладнання та можливість його експлуатації і використання за його призначенням, протягом гарантійного строку – 12 (дванадцять) календарних місяців від дати підписання Сторонами відповідної видаткової накладної на Обладнання.
9.2. Початком гарантійного строку вважається день підписання Сторонами відповідної видаткової накладної на Обладнання.
9.3. У разі виявлення Замовником протягом гарантійного строку недоліків у поставленому Обладнанні, він письмово повідомляє про них Виконавця не пізніше 5 (п’яти) робочих днів з дня виявлення таких недоліків і запрошує його для складення відповідного акта про виявлені недоліки (дефекти) обладнання.
9.4. Гарантійний строк продовжується на час, протягом якого поставлене Обладнання не могло експлуатуватися (використовуватись) за призначенням внаслідок виявлених недоліків (дефектів) Обладнання, відповідальність за які несе Виконавець (в т.ч. якщо такі недоліки (дефекти) виникли з вини залучених осіб).
9.5. Виконавець відповідає за усі недоліки (дефекти), виявлені у поставленому Обладнанні протягом гарантійного строку, окрім випадків коли недоліки виникли внаслідок:
- неправильної експлуатації обладнання;
- неналежного ремонту поставленого обладнання, проведеного самим Замовником або залученими ним третіми особами;
- інших обставин недбалого ставлення Замовником до обладнання.
9.6. Якщо Виконавець відмовився взяти участь у складенні акта про виявлені недоліки (дефекти) Обладнання, Замовник має право самостійно скласти такий акт із залученням незалежних експертів і надіслати його Виконавцю.
9.7. Виконавець зобов’язаний усунути усі виявлені недоліки (дефекти) Обладнання, що зазначені в акті про виявлені недоліки (дефекти) Обладнання (за виключенням випадків, обумовлених пунктом 9.5. Договору).
9.8. У разі відмови Виконавця усунути виявлені недоліки (дефекти) Обладнання, Замовник може усунути їх своїми силами або із залученням третіх осіб. У такому разі Виконавець зобов’язаний повністю компенсувати (відшкодувати) Замовнику усі витрати, понесені Замовником для усунення зазначених недоліків (дефектів).
9.9. Якщо між Замовником і Виконавцем виник спір щодо усунення недоліків (дефектів) Обладнання або їх причин, на вимогу будь-якої Сторони Договору може бути проведено незалежну експертизу. Фінансування витрат покладається на Сторону Договору, яка вимагала її проведення, а якщо експертизу проведено за згодою Сторін, такі витрати покладаються на обидві Сторони в рівних частинах.
10. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН
10.1. У разі невиконання або неналежного виконання своїх зобов’язань за Договором Сторони несуть відповідальність, передбачену чинним законодавством України та цим Договором.
10.2. За несвоєчасне виконання фінансових зобов’язань за цим Договором Замовник сплачує на користь Виконавця пеню у розмірі 0,1 відсотка обладнання за кожен день прострочення, але не більше подвійної облікової ставки НБУ, яка діяла у період нарахування пені, а за прострочення понад 30 (тридцять) календарних днів з Замовника на користь Виконавця додатково стягується штраф у розмірі семи відсотків від суми заборгованості.
10.3. Недоліки, виявлені під час прийняття обладнання Виконавець зобов’язаний усунути за власний рахунок у строки, визначені цим Договором.
10.4. Якщо Сторони мають намір вимагати відшкодування збитків, то вони повинні сповістити про це одна одну в письмовому вигляді.
11. ОБСТАВИНИ НЕПЕРЕБОРНОЇ СИЛИ
11.1. Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов’язань за цим Договором у разі виникнення обставин непереборної сили, які виникли поза волею Сторін (аварія, катастрофа, стихійне лихо, епідемія, епізоотія, війна, військові дії, блокада, ембарго, інші міжнародні санкції, надзвичайний або військовий стан тощо).
11.2. Сторона, що не може виконувати зобов’язання за цим Договором унаслідок дій обставин непереборної сили, повинна не пізніше ніж протягом 7 (семи) робочих днів з моменту їх виникнення повідомити про це іншу Сторону у письмовій формі (рекомендованим листом з повідомленням або шляхом вручення повідомлення під розпис уповноваженій особі). Якщо ця Сторона не повідомить про виникнення зазначених обставин протягом 7 (семи) робочих днів з дати початку їхньої дії, вона позбавляється права посилатися на них, хіба що самі ці обставини перешкоджали передачі такого повідомлення.
11.3. Доказом виникнення обставин непереборної сили та строку їх дії є відповідні документи, які видаються Торгово-промисловою палатою України або іншим компетентним державним органом стороні Договору, яка посилається на обставини непереборної сили.
11.4. На час дії обставин непереборної сили зобов’язання Сторін за цим Договором призупиняються, санкції за їхнє невиконання не накладаються.
11.5. Період дії обставин непереборної сили та їх наслідків пропорційно продовжує термін виконання Сторонами зобов’язань за цим Договором.
11.6. У разі коли строк дії обставин непереборної сили продовжується більше ніж 30 (тридцять) календарних днів, кожна зі Сторін в установленому чинним законодавством України порядку має право розірвати цей Договір, при цьому Виконавець повертає Замовнику протягом 3 (трьох) робочих днів з дня розірвання цього Договору кошти, отримані Виконавцем у вигляді попередньої оплати за цим Договором (за виключенням коштів за фактично поставлене обладнання).
12. ВИРІШЕННЯ СПОРІВ
12.1. У випадку виникнення спорів або розбіжностей Сторони зобов’язуються вирішувати їх шляхом взаємних переговорів та консультацій.
12.2. Сторони дійшли до згоди, що при вирішенні розбіжностей і спорів Сторони обов’язково застосовують заходи досудового врегулювання.
12.3. У разі недосягнення Сторонами згоди, спори (розбіжності) вирішуються у судовому порядку.
13. АНТИКОРУПЦІЙНЕ ЗАСТЕРЕЖЕННЯ
13.1. Під час виконання своїх зобов’язань за цим Договором Сторони, їх афілійовані особи, працівники або посередники не виплачують, не пропонують виплатити і не дозволяють виплату будь-яких коштів або передачу цінностей прямо або опосередковано будь-яким особам для впливу на дії чи рішення цих осіб з метою отримання неправомірних переваг чи на інші неправомірні цілі.
Під час виконання своїх зобов’язань за цим Договором Сторони, їх афілійовані особи, працівники або посередники не здійснюють дії, що кваліфікуються законодавством України, як давання/одержання хабара, комерційний підкуп, а також дії, що порушують вимоги законодавства України та міжнародних актів щодо протидії легалізації (відмивання) доходів, одержаних злочинним шляхом.
Кожна зі Сторін цього Договору відмовляється від стимулювання будь-яким чином працівників іншої Сторони, у тому числі шляхом надання коштів, подарунків, безоплатного виконання для них робіт (послуг) та іншими, не зазначеними в цьому пункті способами, що ставить працівника в певну залежність, і спрямованого на забезпечення виконання цим працівником будь-яких дій на користь стимулюючої Сторони.
Під діями працівника, що здійснюються на користь стимулюючої Сторони, розуміються:
- надання невиправданих переваг у порівнянні з іншими користувачами;
- надання будь-яких гарантій;
- прискорення існуючих процедур;
- інші дії, що виконуються працівником у рамках посадових обов’язків, але суперечать принципам прозорості та відкритості взаємин між Сторонами.
13.2. У разі виникнення у Сторони підозр, що відбулося або може відбутися порушення будь-яких антикорупційних умов, Сторона зобов’язується повідомити про це іншу Сторону в письмовій формі. Після письмового повідомлення відповідна Сторона має право призупинити виконання зобов’язань за цим Договором до отримання підтвердження, що порушення не відбулося або не відбудеться.
У письмовому повідомленні Сторона зобов’язана зазначити факти або надати матеріали, які достовірно підтверджують або дають підставу припускати, що відбулося або може відбутися порушення будь-яких положень антикорупційних умов Сторонами, їх афілійованими особами, працівниками або посередниками, що виражається в діях, які кваліфікуються законодавством України як давання/одержання хабара, комерційний підкуп, а також діях, які порушують вимоги законодавства України та міжнародних актів щодо протидії легалізації (відмивання) доходів, одержаних злочинним шляхом.
13.3. Сторони цього Договору визнають проведення процедур щодо запобігання корупції і контролюють їх дотримання. Сторони докладають зусиль для мінімізації ризиків ділових відносин з користувачами, які можуть бути залучені в корупційну діяльність, а також надають сприяння один одному з метою запобігання корупції. Сторони забезпечують реалізацію процедур проведення перевірок з метою запобігання ризиків залучення Сторін у корупційну діяльність.
13.4. Сторони гарантують належний розгляд представлених у рамках виконання цього Договору фактів з дотриманням принципів конфіденційності та застосуванням ефективних заходів щодо усунення труднощів та запобігання можливим конфліктним ситуаціям.
13.5. Сторони гарантують повну конфіденційність під час виконання антикорупційних умов цього Договору, а також відсутність негативних наслідків як для Сторони Договору в цілому, так і для конкретних працівників Сторони Договору, які повідомили про факти порушень.
13.6. Зазначене у цьому розділі антикорупційне застереження є істотною умовою цього Договору відповідно до частини першої статті 638 Цивільного кодексу України.
14. СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ
14.1. Цей Договір набирає чинності з дати його підписання Сторонами і скріплення печатками Сторін та діє до 31 грудня 2023 року, а в частині виконання зобов’язань по договору - до їх повного виконання Сторонами.
15. ІНШІ УМОВИ
15.1. У випадках, не передбачених даним Договором, Сторони керуються чинним законодавством України.
15.2. Усі зміни і доповнення до цього Договору дійсні лише в тому випадку, якщо вони зроблені в письмовій формі у вигляді додаткової угоди і підписані обома Сторонами.
15.3. Замовник є юридичною особою та неприбутковою організацією і не є платником ПДВ.
15.4. Виконавець має статус платника податку на прибуток на загальних підставах і є платником ПДВ.
15.5. Платник має статус платника податку на прибуток на загальних підставах і є платником ПДВ.
15.6. Цей Договір укладений у 3 (трьох) автентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу, один з яких знаходиться у Замовника, другий– у Виконавця, а третій – у Платника..
16. ДОДАТКИ ДО ДОГОВОРУ
16.1. Невід’ємними частинами цього Договору є:
16.1.1. Додаток 1 – Специфікація обладнання - на __ арк.;
17. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ, РЕКВІЗИТИ ТА ПІДПИСИ СТОРІН
|
|||||||
1
ПЛАТНИК :
Голова правління
_______________ Тетяна БУГАЙ
|
|||||||
|
Додаток 1
до договору № від
Специфікація обладнання
№з/п |
Назва товару |
Одиниця виміру |
кількість |
ціна |
сума |
примітка |
|
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
Всього |
|
|
|
|
|
|
||||||
|
ПДВ |
|
|
|
|
|
|
||||||
Всього |
сума прописом: |
|
|
|
|
|
|
||||||
|
ЗАМОВНИК :
КНП «Покровська лікарня» Директор
__________________Володимир КОЛОМОЄЦЬ м. п.
ПЛАТНИК
Голова правління _______________ Тетяна БУГАЙ
|
ВИКОНАВЕЦЬ:
Керівник
________________ _______________ м. п. |
|||||||||||
м.п.
Коментарі