bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Оголошення про проведення закупівлі кейтерингових послуг
12.10.2023

Оголошення
про проведення  закупівлі кейтерингових послуг

Громадська Організація ”Місто Н” оголошує закупівлю послуги з кейтерингу для організації харчування  учасників сесій та під час проведення тренінгів.

Джерело фінансування: грантові кошти проекту Посиленняспроможності надання реабілітаційних послуг людям, які зазнали наслідків війни”, що реалізує ГО “МІСТО Н” за підтримки Програми розвитку ООН  у межах проєкту “Сприяння безпеці людей в Україні шляхом реагування на багатовимірну кризу, спричинену війною”  за фінансової підтримки Уряду Японії

 

Предмет тендеру закупівлю послуги з кейтерингу для організації харчування  учасників сесій та під час проведення тренінгів.

Вимоги до виконання послуги:

Послуги виїзного ресторанного обслуговування  (кейтерингу):

1. Доставка проводиться силами, засобами і зарахунокПостачальника
2. Продукція запаковується належним чиномсилами, засобами і за рахунок Постачальника
3. Постачальник забезпечує обслуговування під час заходу
4. Якість продуктів харчування та непродовольчих товарів повинна відповідати санітарним, гігієнічним, технічним та іншим нормам, стандартам та вимогам, встановленим чинним законодавством України.
5. Кожна партія продукції повинна мати відповіднісупровідні документи: рахунок, видаткова накладна, меню, товарно-транспортна накладна, сертифікат якості, або декларацію відповідності.
6. Меню погоджується не пізніше, ніж на 1 день до дня проведення тренінгу письмово із постачальником. 

Перелік та кількість послуг виїзного ресторанного обслуговування, які необхідно буде виконати:

• Кава-брейк з розрахунку на 10 осіб– 20 шт.
• Обід  з розрахунку на 20 осіб   – 5 шт

 

Графік виконання роботи  буде обговорено та остаточно узгоджено з переможцем торгів. Замовник залишає за собою право зв’язатись із тими, хто подав заявки, для отримання додаткової інформації та роз’яснень щодо заявок після дедлайну.

 

До участі в тендері запрошуються:

 

- фізичні особи-підприємці;

- юридичні особи, організації.

Додаткові умови доставки: 

Склад тендерної пропозиції, які має надати кожен учасник тендеру:

1) Тендерна пропозиція має надаватись у формі технічної та цінової пропозиції
2) Перелік документів, які Заявники повинні надати до тендерної пропозиції:
− Належним чином підписана Тендерна форма у формі таблиці (Дата, ПІБ та посада, назва компанії, адреса, телефон, email, чинність заявки (мінімум 30 днів), підпис/печать);
− Копія Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи чи ФОП або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців; 
− Копія Свідоцтва платника ПДВ (за умови реєстрації платником ПДВ); 
− Копія Свідоцтва про сплату єдиного податку; 
− Витяги з реєстрів платників ПДВ та/або платників єдиного податку;
− Будь-які інші документи, що можуть бути корисними для оцінки пропозиції (рекомендаційні листи тощо);
− Фінансова звітність за останній звітний період.
− Зразки меню.

 

Правила оформлення тендерної пропозиції учасниками:

Для того, щоб взяти участь у тендері, отримати специфікації і детальну інформацію, а також надати свої пропозиції, будь ласка, напишіть нам на електронну адресу: lyuda.ka265@gmail.com з обовязковим зазначенням теми листа: Тендерна пропозиція про проведення  закупівлі кейтерингових послуг

1) До тендерної пропозиції повинні додаватись документи (скановані копії), які посвідчують право такої уповноваженої особи підписувати тендерну пропозицію (наказ про призначення керівника або довіреність, крім ФОП).
2) Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.
3) Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй тендерній пропозиції несе учасник.
4) До участі у оцінці тендерних пропозицій тендерним комітетом допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам Оголошення. Заявки, надіслані на іншу адресу або в іншій формі, ніж це передбачено цим Запрошенням до участі у тендері, або у випадку яких не дотримано належного рівня конфіденційності, або отримані після вказаної дати та часу, буде відхилено.
5) Усі ціни вказуються в гривнях з урахуванням всіх податків (ціна брутто).
6) Будь-які запити про надання додаткової інформації щодо цього Тендеру повинні надсилатися на електронну адресу lyuda.ka265@gmail.com

Комерційні пропозиції просимо надати:

- до 12.00 год. 18 жовтня 2023 року.

Відкриття пропозицій та визначення переможців тендеру відбудеться:

- о 15.00 год. 18 жовтня 2023 року

Орієнтовна сума коштів для  проведення  закупівлі кейтерингових послуг  становить –92 000,00 грн.

 

Методика обрання переможця тендеру.

Спочатку серед поданих тендерних пропозицій Тендерним комітетом відбираються пропозиції, які відповідають технічним, кваліфікаційним та іншим вимогам до предмета закупівлі та постачальника, які містяться у цьому Оголошенні. З відібраних тендерних пропозицій тендерним комітетом обирається тендерна пропозиція з найнижчою ціною, та учасник, який подав таку тендерну пропозицію, оголошується переможцем конкурсних торгів.

Визначення переможця даної процедури закупівлі відбудеться протягом 5 (п’яти) календарних днів, наступних за останнім днем приймання тендерних пропозицій з можливістю подовження цього строку за необхідності письмового уточнення інформації, яка міститься у тендерних пропозиціях, не більше ніж на 2 календарні дні. Результати процедури закупівлі буде повідомлено всім учасникам не пізніше 5 календарних днів з дати прийняття рішення про визначення переможця шляхом надіслання відповідних повідомлень всім учасникам тендеру електронною поштою.

Контакти

  • 0985110460 Людмила

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.